خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » نحوه ایجاد چت روم صوتی توییتر (spaces) و مدیریت آن (آپدیت 2022)

توییتر چندی می شود که از یکی از ویژگی های بسیار فوق العاده خود یعنی spaces رونمایی کرده است که افراد می توانند در آن به گفتگو بپردازند. در این مطلب قصد دارم تا شما با بیشتر با چت روم صوتی توییتر آشنا کنم و نحوه ایجاد و کار کردن با آن را به شما آموزش دهم. بنابراین اگر جز کاربران توییتر هستید تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

توییتر یکی از شبکه اجتماعی های بسیار محبوب و مشهور در این روز ها به حساب می آید و در طی چند سال گذشته به تدریج در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این برنامه برخلاف اکثر شبکه های اجتماعی سعی کرده تا محیطی راحت تر و تعاملی تر را در اختیار افراد قرار دهد و بیشتر تمرکز خود را بر روی پست های و توییت های متنی بگذارد به نوعی که بسیاری از افراد این شبکه اجتماعی را یک شبکه اجتماعی مبتنی بر متن می دانند که چندان هم نادرست نیست.

چت روم صوتی توییتر (spaces) چیست؟

این امکان چند سالی می شود که به توییتر اضافه شد و در طی این مدت مدام بروز شده و کامل تر شده و حالا به یک قابلیت بسیار عالی برای عموم تبدیل شده است. در واقع این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مانند کلاب هاوس چت های صوتی ایجاد کنید که افراد بتوانند در آن عضو شوند و به گفتگوی صوتی بپردازند.

این قابلیت ابتدا که به توییتر اضافه شد دارای محدودیت های مختلفی بود و همه افراد نمی توانستند از ان استفاده کنند تا بهتر است بگویم همه افراد نمی توانند چت روم های صوتی ایجاد کنند ولی می توانند به آنها اضافه شوند.

اما در حال حاضر این امکان کامل تر و بهتر شده است و تمامی افراد می توانند از این قابلیت استفاده کنند و چت روم های صوتی ایجاد کنند و محدودیتی وجود ندارد.

توییتر spaces چیست

نحوه ایجاد توییتر spaces

برای ایجاد یک چت روم صوتی توییتر تنها کافیست تا وارد اپ این برنامه شوید و سپس وارد اکانت کاربری خود شوید. بعد از آن تنها کافیست در صفحه اصلی بر روی گزینه به علاوه کلیک کنید و بر روی گزینه spaces کلیک کنید.

بعد از کلیک صفحه ای باز می شود که در ابتدا باید نام چت روم خود را وارد کنید. سپس می توانید از بین دو گزینه start your space برای شروع این ویس چت را ایجاد کنید یا با کلیک بر روی schedule for later آن را برای آینده برنامه ریزی کنید.

بعد از اینکه یک ویس چت راه اندازی کردید خیلی راحت افراد می توانند به آن جوین شوند و به صحبت های شما گوش کنند.

آشنایی با مهم ترین اصطلاحات توییتر از آواتار تا فیواستار و…..

امکانات توییتر spaces

بعد از اینکه یک spaces یا همان چت روم صوتی توییتر ایجاد کردید می توانید با کلیک بر روی گزینه mic is off میکروفون خود را خاموش و روشن کند. همچنین با کلیک بر روی گزینه اشتراک گزینه می توانید لینک آن را دریافت کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

با کلیک بر روی آیکون قلب می توانید ری اکشن بدهید و کلیک بر روی گزینه آدمک پایین صفحه می توانید لیست افراد حاضر در چت را مشاهده کنید و به انها دسترسی بدهید. همچنین در همین صفحه و در بخش requests to speak می توانید به افراد که درخواست صحبت دارند اجازه صحبت کردن بدهید.

چت رومی که شما ایجاد می کنید می توانید تا دو عدد co host داشته باشد و تا 10 عدد صحبت کننده داشته باشد و در حال حاضر محدودیت آنچنانی در افراد شونده وجود ندارد.

در واقع شما بعد از اینکه یک چت روم صوتی ایجاد کردید و افراد مختلف وارد آن شدند گویندگان می توانند صحبت کنند و افرادی که دسترسی ندارند تنها می توانند گوش دهند و برای صحبت کردند می تواند ریکوئست دهند و اجازه بگیرند. همچنین افراد می تواند با ری اکشن ها فضای چت روم را همراهی کنند و شما می توانید این فضا را مدیریت کنید.

آموزش افزایش فالوور در توییتر خیلی ساده و راحت (6 روش مختلف)

چت روم صوتی توییتر چیست

دسترسی ها در توییتر spaces

بعد از ایجاد چت روم صوتی توییتر افراد دسترسی های مختلفی در این چت روم دارند. پایین ترین دسترسی را شنوندگان دارند که تنها می توانند به صحبت ها گوش دهند و برای صحبت کردن اجازه بگیرند. بعد از انها گویندگان هستند که اجازه صحبت کردند دارند و بعد از آنها co hosts و host اصلی که خود شما هستید دسترسی دارید تا این فضا را مدیریت کنید.

نحوه خاتمه دادن به چت روم صوتی توییتر

بعد از ایجاد توییتر spaces و تمام شدن بحث می توانید با کلیک بر روی گزینه end و سپس کلیک بر روی گزینه yes. End برای تایید به این چت روم پایان دهید.

نحوه نمایش spaces در توییتر

دقت کنید که بعد از اینکه شما یا هر فردی یک چت روم صوتی ایجاد می کند این space در صفحه اصلی و در نوار بالایی به صورت یک پروفایل با نام و نوار آبی به دور آن ظاهر می شود که می توانید در آن جوین شوید.

در این مطلب از وبلاگ زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر واقعی تلگرام و خرید بازدید تلگرام سعی کردم تا بیشتر شما را با توییتر Spaces یا همان چت روم صوتی توییتر آشنا کنم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.