خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 6 تا از بهترین برنامه های اسکرین شیرینگ برای مک در سال 2024

اسکرین شیرینگ یک امکان جالب و بسیار کاربردی است که در چندسال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده از آن می توانید چیز های مختلفی را به بقیه نشان دهید، به آنها یاد بدهید یا از آنها یاد بگیرید، چیزهای مختلفی را باهم به اشتراک بگذارید و… در این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین برنامه های اسکرین شیرینگ برای مک بپردازم تا بتوانید با استفاده از آنها خیلی ساده تر با دیگران ارتباط برقرار کنید.

دلایل زیادی وجود دارد که بخواهید صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید از یاد گرفتن یک چیز جدید یا نشان دادن برخی چیزها در سیستم خود دارید به بقیه و… در گذشته شاید انجام این کار چندان راحت نبود و اگر شما می خواستید چیزی را از صفحه نمایش خود به بقیه نشان دهید حتما باید ویدیو یا عکس تهیه می کردید و مدام برای انها می فرستادید اما حالا به لطف پیشرفت برنامه های مختلف و بهتر شدن وضعیت اینترنت می توانید صفحه نمایش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا آنها به صورت لایو اتفاق هایی که در اسکرین شما رخ می دهد را تماشا کنند.

بهترین برنامه های اسکرین شیرینگ برای مک

برنامه های متفاوتی در این زمینه برای سیستم عامل های مختلف وجود دارد اما مک یکی از متفاوت ترین آنهاست چون معمولا تنوع برنامه ها در برای این سیستم عامل آنچنان زیاد نیست و گاهی اوقات از داشتن برخی برنامه های خوب محروم می شوند. اما نگران نباشید چون خوشبختانه در این حوزه برنامه های بسیار باکیفیتی برای مک منتشر شده است که تمام نیاز های شما را برطرف می کند.

برنامه Teamviewer برای اشتراک گذاری صفحه نمایش

Teamviewer

یک برنامه اشتراک گذاری صفحه نمایش عالی برای مک و ویندوز به شما تمام امکانتی که برای کنترل از راه دور رایانه دیگر و یا مشاهده صفحه نمایش دیگر نیاز دارید را می دهد. با استفاده از این برنامه علاوه بر مشاهده صفحه نمایش فرد مقابل می توانید صفحه کلید، ماوس و کامپیوتر آن را راه دور کنترل کنید.

به علاوه این برنامه امکان ضبط صفحه نمایش را به شما می دهد. به همه اینها امکانات مختلف و کافی در نسخه رایگان و امنیت بالا را هم اضافه کنید.

معرفی بهترین برنامه های تقویم برای مک

برنامه Skype

Skype

قطعا تا به حال نام برنامه اسکایپ به گوشتان خورده است. Skype یک برنامه تماس ویدیوی بسیار محبوب به خصوص برای رایانه ها به حساب می دهد که می توانید از طریق آن همزمان با چندین نفر دیگر ارتباط تصویری و صوتی برقرار کنید.

البته این برنامه امکان اشتراک گذارید صفحه نمایش شما با دیگران را هم می دهد تا آنها بتوانید با استفاده از آن چیزهای مختلفی را در سیستم خود به دیگران نشان دهید. البته این برنامه مانند دیگر برنامه ها ویژگی های آنچنان زیاد مانند کنترل از راه دور به شما نمی دهد اما اگر صرفا به اشتراک گذارید صفحه نمایش خود به خصوص با چندین نفر دیگر نیاز دارید و به دنبال یک برنامه با سرعت خوب و رایگان می گردید اسکایپ می تواند گزینه مناسبی باشد.

AnyDesk بهترین برنامه برای اسکرین شیرینگ مک

AnyDesk

برنامه انی دسک در ویندوز یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین برنامه ها به حساب می آید زیرا بسیار سادست و در عین این سادگی امکان اشتراگ گذاری صفحه نمایش و کنترل آن از راه دور را به شما می دهد. اگر می خواهید سیستم شخص دیگر را از راه دور کنترل کنید تا تنظیماتی را درست کنید یا چیزی را به او یاد بدهید قطعا انی دسک می تواند گزینه مناسبی باشد.

5 تا از بهترین برنامه های گیرنده ایمیل برای مک

برنامه دیسکورد

دیسکورد

دیسکورد یک پلتفرم مخصوص گیمر ها به حساب می آید اما به صفحه امکانات فوق العاده آن مانند چت کردن، روم های صوتی و اشتراک گذاری صفحه نمایش با کیفیت بالا جای خود را در لیست بهترین برنامه های اسکرین شیرینگ برای مک باز کرده است.

Screenleap

Screenleap یک گزینه عالی برای کسانی است که نمی خواهند یک برنامه کامل و خیلی سنگین و پیچیده برای اشتراک گذارید صفحه نمایش بر روی رایانه خود نصب کنند. این برنامه به شما امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش به صورت خیلی ساده تنها از طریق یک افزونه کروم را می دهد تا دیگر نصب برنامه های مختلف در چند سیستم عامل مختلف و تنظیمات آن نباشید.

برنامه screen شیرینگ Slack

Slack

Slack یک برنامه ارتباط و مدیریت کارهای تیمی است که به شما امکان اسکرین شیرینگ با دیگر افراد تیم را می دهد و برگذاری جلسات خصوصی را می دهد. اگر یک تیم هستید و دنبال یک گزینه خوب برای ارتباط بهتر با دیگر افراد هستید که بتوانید صفحه نمایش خود را هم به اشتراک بگذارید slack می تواند گزینه مناسبی باشد.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر واقعی تلگرام با ویو و ممبر فیک تلگرام به معرفی بهترین برنامه های اسکرین شیرینگ برای مک پرداختم تا بتوانید به سادگی صفحه نمایش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید یا حتی اجازه کنترل و مدیریت آن را به افراد دیگر بدهید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.