خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 5 تا از بهترین برنامه های گیرنده ایمیل برای مک در سال 2024

ایمیل اولین و همه چیزیست که یک نفر در دنیای آنلاین به آن نیاز دارد. برای استفاده از سایت های مختلف، بازی ها، برنامه ها، پیام دادن و… همه اینها نیاز به ایمیل و کار کردن با آن است بنابراین داشتن یک برنامه گیرنده ایمیل از جمله ضروریات هر فردی به حساب می آید. برنامه های بسیار زیادی در این زمینه برای مک وجود دارند اما من در ادامه به معرفی چندتا از بهترین برنامه های ایمیل برای مک می پردازم تا دیگر نیاز نباشد بین برنامه های مختلف به دنبال یک گزینه خوب باشید.

بهترین برنامه های گیرنده ایمیل برای مک

کلاینت های بسیار زیادی برای کارکردن با ایمیل وجود دارد اما اینکه کدام یک از آنها می تواند یک گزینه خوب باشد همیشه جای بحث داشته است. با چه سرعتی می توان به ایمیل ها پاسخ داد، رابط کاربری ساده، نحوه کنترل صندوق ورودی، داشتن ابزارها و قابلیت های جانبی، امنیت و… همگی گزینه هایی هستند که باید در هنگام انتخاب یک برنامه ایمیل در نظر گرفت.

به همین دلیل من کار شما را راحت کردم و از بین انبوهی از گزینه های متفاوت بهترین ها را در ادامه به شما معرفی می کنم.

Apple Mail

Apple Mail

طبیعتا اولین گزینه ای که در لیستی می توان آن را معرفی کرد Apple Mail است. برنامه اختصاصی خود اپل که از قبل بر روی مک ها نصب شده است. این برنامه برای سیستم عامل macOS بهینه شده و دارای ویژگی های مختلفی است که آن را به یکی از کامل ترین گزینه ها در این زمینه تبدیل می کند.

با استفاده از Apple Mail می توان به حساب های مختلف ایمیل متصل شد و تمامی آنها را مدیریت کرد. ابزارهای و فیلتر های مختلف به شما کمک می کند تا بتوانید بهتر صندوق ورودی خود را مدیریت کنید. به علاوه این برنامه از پروتکل های مختلف ایمیل از جمله POP، IMAP و.. پشتیبانی می کند که همین موضوع باعث می شود تا با اکثر سرویس های ارائه دهنده ایمیل سازگاری داشته باشد. به همه اینها هماهنگی آن با سایر برنامه ها و دیوایس های اپل را هم اضافه کنید تا متوجه شوید که چرا باید این لیست حضور داشته باشد.

آموزش ساخت ایمیل یاهو مرحله به مرحله ( + حل مشکل شماره ایران)

Canary Mail

Canary Mail

Canary Mail یک برنامه مدیریت ایمیل فوق العاده برای مک که با با استفاده از هوش مصنوعی نسبت به بقیه تمایز زیادی دارد. این برنامه از قدرت هوش مصنوعی برای نوشتن ایمیل های جدید و خلاصه کردن ایمیل های طولانی استفاده می کند. به علاوه این هوش مصنوعی می تواند در مدیریت ایمیل ها به شما کمک زیادی کند.

اما این تنها ویژگی Canary Mail نیست. استفاده از رمزگذاری end to end برای محافظت از اطلاحات حریم خصوصی شما به علاوه رابط کاربری بسیار کاربرپسند و البته امکانات شخصی سازی مختلف از جمله دلایلی هستند که باعث می شود تا Canary Mail را برای مدیریت ایمیل های خود انتخاب کنید.

Microsoft Outlook

Microsoft Outlook

مگر می شود پای برنامه ها و اپلیکیشن های مهم به میان بیاید و خبری از Microsoft نباشد. برنامه Microsoft Outlook در ویندوز محبوبیت زیادی دارد و حالا مایکروسافت با طراحی یک نسخه بهینه و مناسب mac که با دیگر برنامه ها و سیستم عامل اپل هماهنگ است آن را به یک گزینه خوب برای مک تبدیل کرده است.

رابط کاربری بسیار شیک، ادغام با برنامه های دیگر مایکروسافت، ویژگی ها و گزینه های مختلف برای جستجو و فیلتر و… همگی این برنامه مایکروسافت را به یک گزینه با ارزش تبدیل کردند.

بهترین برنامه های مدیریت ایمیل برای اندروید

eM Client

eM Client

eM Client را می توان یکی از کلاینت های بسیار خوب برای دریافت و مدیریت ایمیل به حساب آورد. این برنامه محیط کاربری ساده و شیکی دارد و به شما طیف گسترده ای از امکانات را ارائه می دهد تا نیازی به برنامه دیگری نداشته باشید.

شما می توانیم صندوق ورودی خود را شخصی سازی کنید، قرار ملاقات های خود را برنامه ریزی کنید و از وظایف و کارهای خود مطلع شوید. به لطف ادغام بسیار خوب آن با دیگر برنامه های اپل می توان آن را یک ابزار بسیار کاربری به حساب آورد. به علاوه این برنامه از سرویس های مختلف ایمیل مانند جیمیل، یاهو و اوت لوک پشتیبانی می کند تا بتوانید از آن برای مدیریت همه ایمیل های خود استفاده کنید.

Spark

Spark

Spark یک برنامه بسیار کاربری که حتی خود اپل هم آن را یک گزینه خوب می داند. این برنامه با هر سرویس گیرنده ایمیل IMAP یا POP3 و غیره کار می کند. به علاوه ویژگی هایی که دارد باعث شده تا در لیست بهترین برنامه های ایمیل برای مک یکی از گزینه های بسیار لایق باشد و همیشه به عنوان یک رقیب برای Apple mail شناخته می شود.

Spark به خاطر الگوریتم های پیشرفته و سیستم مدیریت صندوق ورودی حرفه خود شناخته می شود که می تواند ایمیل های شما را براساس محتوای آنها و موضوعات مختلف طبقه بندی کند که همین موضوع می تواند مدیریت امیل ها را خیلی ساده کند.

در این لیست از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر گروه و ممبر واقعی تلگرام به معرفی بهترین برنامه های ایمیل برای مک پرداختم که می توانید از آن برای مدیریت ایمیل های خود استفاده کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.