خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 6 تا از بهترین برنامه های ادیت ویدیو ریلز اینستاگرام در سال 2023

این روز ها ویدیو های ریلز در اینستاگرام از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و معمولا سرعت رشد پیج ها را بسیار افزایش می دهند. اینکه یک ریلز وایرال شود و سریع تر پخش شود خیلی ساده تر از یک پست معمولی اینستاگرام است. در این مطلب قصد دارم تا بهترین برنامه ها برای ادیت ویدیو های ریلز را به شما معرفی کنم تا بتوانید ریلز های جذابی بسازید.

قابلیت ریلز یا همان ویدیو های کوتاه اینستاگرام که برای رقابت با تیک تاک ارائه شد در طی مدت کوتاه بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفته و همین موضوع باعث شده تا افراد بیشتری به دنبال ساخت ریلز با موضوعات مختلف باشند. اما برای اینکه یک ریلز خوب و جذاب بسازید که بیشتر پخش شود نیاز به برنامه های ادیت مختلفی دارند.

برنامه های ادیت ریلز اینستاگرام

بهترین برنامه های ادیت ویدیو ریلز اینستاگرام

برنامه های مختلفی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید ویدیو های ریلز را ادیت بزنید اما اینکه کدام یک بهتر است و بهتر است به سراغ کدام بروید همیشه یک سوال بوده است. در ادامه لیستی از بهترین برنامه های ساخت ریلز اینستاگرام را به شما معرفی میکنم.

InShot

فرقی نمی کند موضوع ساخت و ادیت چه نوع و چه سبکی از ویدیو باشد اینشات یکی از محبوب ترین برنامه های ادیت ویدیو برای تلفن های همراه به حساب می آید. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده دارد که این موضوع کارکردن با آن بسیار ساده می کند.

افکت ها، فیلترها، اضافه کردن متن و… همگی از جمله قابلیت های برنامه اینشات می باشند که به شما این امکان را می دهند تا بتوانید ویدیو های ریلز جذابی را بسازید.

FilmoraGo

در دنیای ادیت ویدیو قطعا برنامه filmora یکی از بهترین گزینه های ممکن است که در کمال سادگی تمامی قابلیت هایی که برای ادیت ویدیو نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد.

حالا نسخه موبایل این برنامه یعنی filmorago در دسترس همه افراد قرار گرفته تا بتوانید از این برنامه قدرتمند موبایل خود نیز استفاده کنید. فرقی نمی کند که بخواهید ادیت های ساده مثل اضافه کرده متن یا استیکر انجام دهید تا قصد استفاده از ابزارهای پرده سبز و… را داشته باشید filmora می تواند یک گزینه مناسب باشد.

چگونه صوت reels را دانلود کنیم؟ آموزش دانلود موزیک ریلز اینستاگرام

KineMaster

قطعا در بین برنامه های ادیت ویدیو برای گوشی نام kinemaster به گوشتان خورده است. برنامه ای با قابلیت های مختلف که دارای الگوها و تم های مرسوم و مد روز و جلوه های جذاب است که به شما امکان ساخت ویدیو های ریلز بهتری را می دهد. همچنین امکان استفاده از انیمیشن ها، قابلیت پرده سبز و… را به همه ویژگی های این برنامه اضافه کنید.

با برنامه kinemaster شما می توانید تبدیل به یک ادیتور خفن با استفاده از گوشی خود شوید زیرا تقریبا تمام آنچه که نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید ویدیو مدنظرتان را بسازید.

CapCut

اگر کمی در تیک تاک و ریلز های اینستاگرام گشته باشید قطعا نام برنامه Capcut به گوشتان خورده است. این برنامه فیلترها و جلوه های مرسوم را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید ویدیو های ریلز جذابی را بسازید.

Capcut با مجموعه ای عظیم از موسیقی، استیکرها، فونت ها و فیلتر ها و قابلیت های مختلف به شما این امکان را می دهد تا ریلز خود را ایجاد کنید یا از الگوهای پرطرفدار فضای مجازی استفاده کنید و ریلز خود را طبق آن بسازید. فکر کنم نیازی به توضیح بیشتر نباشد که چرا باید به سراغ این برنامه بروید.

چگونه از تمپلیت ریلز (reels) اینستاگرام استفاده کنیم؟

Splice

اگر به دنبال یک برنامه ادیت خوب برای آیفون و آیپد خود هستید قطعا splice می تواند یک گزینه مناسب باشد. این برنامه جلوه ها و فیلتر های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید یک ریلز جذاب بسازید. همچنین امکان تبدیل گفتار به متن و طرح های مختلف آن به علاوه قابلیت های هوش مصنوعی آنقدر دلیل به شما می دهد که چرا باید به سراغ این برنامه بروید.

Instagram

شاید برایتان عجیب باشد اما درست خواندید. خود اینستاگرام می تواند یک برنامه خیلی عالی برای ساخت ریلز باشد. تنها کافیست در آن کمی بگردید و templates مختلف را پیدا کنید. تنها با یک کلیک بر روی آنها می توانید ویدیو های بسیار جالبی مطابق ترند های روز دنیا بسازید.

ساخت و انتشار ریلز اینستاگرام می تواند پیج شما را بیشتر در دید افراد مختلف قرار دهد و همین موضوع باعث می شود تا سریع تر در این فضا رشد کنید و فالوور های بیشتری بدست بیاورید. همچنین شما می توانید از خدمات خرید فالوور فیک اینستاگرام و لایک اینستاگرام نیز برای رشد بیشتر در این شبکه مجازی استفاده کنید.

در این مطلب از زرممبر وبسایت خرید ممبر و دیگر خدمات شبکه های اجتماعی به معرفی بهترین برنامه های ادیت ریلز اینستاگرام پرداختم تا بتوانید ریلز های جالب و خفی بسازید و با انتشار آنها مخاطبین بیشتری بدست بیاورید.