خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 4 روش برای کاهش حجم عکس بدون کاهش کیفیت در آیفون | آپدیت 2024

روز به روز با قوی تر و به روز تر شدن گوشی های هوشمند آنها توانایی گرفتن عکس هایی با کیفیت بالاتر را دارند اما این کیفیت به معنی افزایش حجم آنها به مقدار زیادی است که می تواند به سرعت فضای حافظه گوشی شما را پر کند. در این مطلب از زرممبر قصد دارم تا به آموزش کاهش حجم عکس در آیفون بپردازم.

چرا باید حجم عکس های خود را در آیفون کاهش دهیم؟

گوشی های هوشمند توانایی گرفتن عکس هایی با کیفیت بالا دارند اما هنوز نمی توانند به بهینه ترین شکل ممکن این کار را انجام دهند و معمولا حجم عکس های گرفته شده بسیار بالاست که برای تلفن های همراه می تواند مشکل کمبود حافظه را به وجود بیاورد.

اما خوشبختانه ابزارها و متد های مختلفی وجود دارد تا بتواند حجم این عکس ها را کاهش دهید به خصوص که در بسیاری از آن کیفیت عکس تا حد بسیار خوبی حجم می شود.

چگونه حجم تصاویر را در آیفون کاهش دهیم

چگونه حجم تصاویر را در آیفون کاهش دهیم؟

برای کم کردن حجم عکس ها روش های بسیار متفاوتی وجود دارد. من در ادامه به بهترین آنها می پردازم تا بتوانید به راحتی با استفاده از هر روشی که بخواستید حجم عکس های خود را کاهش دهید.

گرفتن اسکرین شات از روی عکس

شاید این روش به نظرتان خنده دار باشد اما با اسکرین شات گرفتن از روی عکس های با کیفیت خود می تواند هم کیفیت آنها را تا حدی حفظ کنید و هم حجم آنها را به شدت کاهش دهید. البته اگر بعدا بخواهید این عکس را در ابعاد بزرگ تری و بسیار دقیق برسی کنید شاید این گزینه چندان جالب نباشد.

Compress کردن عکس با استفاده از via email

با استفاده از برنامه ایمیل در آیفون می توان خیلی ساده حجم عکس های خود را کاهش دهید بنابراین اگر علاقه ای به نصب برنامه های جانبی ندارد حتما مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا برنامه photos را در آیفون خود اجرا کنید.
  2. عکسی که می خواهید را انتخاب کنید.
  3. بر روی گزینه share ضربخ بزنید.
  4. گزینه email را انتخاب کنید.
  5. اطلاعات مربوط به ایمیل خود را وارد کنید.
  6. سایز و حجم عکس خود را انتخاب کنید.
  7. به همین راحتی حجم عکس شما کاهش می یابد و می تواند فایل عکس خود را دانلود کنید.

6 تا از بهترین برنامه های ادیت ویدیو آیفون

استفاده از برنامه های کاهش حجم عکس

اگر عکس های زیادی دارید و دوست دارید به بهترین نحوه ممکن و با حفظ کیفیت، حجم آنها را کاهش دهید می توانید از برنامه های مربوط به این کار استفاده کنید. در اپ استور طیق بسیار گسترده ای از این برنامه ها وجود دارد که از بهترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Compress Photos & Pictures
  • Photo Compress – Shrink Pics
  • Resize: Photo & Video Edit.or

آموزش کاهش حجم عکس با استفاده از برنامه Compress Photos & Pictures

معمولا روند استفاده از اکثر برنامه های کاهش حجم عکس مشابه به یکدیگر از اما من در ادامه به آموزش گام به گام یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه یعنی Compress Photos & Pictures می پردازم.

  1. ابتدا برنامه Compress Photos & Pictures را از اپ استور دانلود کنید.
  2. آن را اجرا کنید و دسترسی به عکس های خود به برنامه بدهید.
  3. بر روی گزینه select photos to compress ضربه بزنید.
  4. عکس های خود را انتخاب کنید.
  5. حالا می توانید حالت های مختلف Photo quality و Photo dimensions انتخاب کنید که در مجموع باعث کاهش حجم عکس های شما می شود.
  6. بر روی گزینه compress ضربه بزنید.

کمی صبر کنید تا کار برنامه تمام شود. در آخر می توانید نتایج کاهش عکس های خود را مشاهده کنید و با انتخاب گزینه Delete Originals نسخه های اصلی عکس های خود را حذف کنید یا با استفاده از گزینه Keep Originals همچنان نسخه اورجینال آنها را نگهدارید.

نحوه تغییر فونت آیفون |معرفی بهترین برنامه های فونت برای ios

استفاده از وبسایت های کاهش حجم photo

اگر نمی خواهید برنامه جانبی نصب کنید و روش های متفرقه را امتحان کنید بهترین راه استفاده از وبسایت های compressor است که می توانند به راحتی حجم عکس های شما را به میزان قابل توجه ای کاهش دهند. چند تا از بهترین وبسایت ها در این زمینه شامل موارد زیر می شوند:

تمامی این وبسایت ها روند های مشابه به هم دارند و تنها کافیست وارد آنها شوید سپس عکس های مدنظرتان را انتخاب کنید و کمی بعد نسخه کم حجم شده آنها را دانلود کنید. به همین راحتی می توانید بدون هیچ دردسری حجم عکس های خود را در آیفون کاهش دهید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام به آموزش کاهش حجم عکس در آیفون پرداختم تا بتوانید خیلی ساده و با استفاده از روش های مختلف حجم عکس های خود را با حفظ کیفیت به میزان خوبی کاهش دهید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.