خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 6 تا از بهترین برنامه های ادیت ویدیو آیفون در سال 2023

امروزه به لطف پیشرفت هایی که گوشی های آیفون داشتند حالا قدرتمندتر از قبل شدند و دیگر برای ادیت ویدیو ها نیاز به برنامه های کامپیوتری نیست و می توان با استفاده از همین گوشی که در دست دارید ویدیو دلخواه خود را بسازید. به همین دلیل در ادامه این مطلب به معرفی بهترین برنامه های ادیت ویدیو در آیفون پرداختم.

ادیتور ویدیو آیفون

بهترین برنامه های ادیت ویدیو آیفون

برنامه های زیادی برای ادیت ویدیو وجود دارد اما هر کدام آن قابلیت های خاص خود را دارند و برای یک کاری مناسب هستند. اما در این بین برخی از برنامه ویژگی های منحصر به فردی دارند که آنها را از دیگر برنامه ها متمایز می کند که در ادامه به معرفی آنها میپردازم.

برنامه ادیتور ویدیو LumaFusion

LumaFusion

LumaFusion را می توان در حد یکی از برنامه های حرفه ای ادیت ویدیو برای آیفون به حساب آورد که تقریبا هر آنچه که می خواهید را در اختیار شما قرار می دهد. برنامه ای که با اینکه برای موبایل ساخته شده است اما افراد زیادی از آن استفاده می کنند. شما می توانید به صورت عمودی و افقی در این برنامه به ادیت ویدیو خود بپردازید و از افکت ها، موسیقی ها و…. استفاده کنید.

اگر به دنبال یک ابزار ساده هستید شاید LumaFusion گزینه مناسبی برایتان نباشد. چون تقریبا هر چیزی که از یک برنامه ادیت ویدیو در موبایل می توانید انتظار داشته باشید در آن جای داده شده است و مناسب تولید محتوا برای یوتیوب، شبکه های اجتماعی و… می باشد.

ادیتور ویدیو Premiere-Rush

Premiere Rush

قطعا با برنامه پریمیر پرو آشنایی دارید. Premiere Rush نسخه موبایل و ساده تر این برنامه است که شرکت ادوبی در اختیار دارندگان آیفون قرار داده و شما می توانید در آن به ادیت ویدیو خود بپردازید. شاید در اندازه نسخه ویندوز و مک قدرتمند و حرفه ای نباشد اما همچنان رابط کاربری بسیار منظم، ابزارها و امکانات فوق العاده، افکت ها، تایم لاین و.. باعث می شوند تا از دیگر برنامه های این حوزه در آیفون بسیار جلوتر باشد.

بهترین برنامه های ضبط مکالمه برای آیفون (رایگان و ایمن)

برنامه ادیتور inshot

InShot

مگر میشود کسی تا به حال به ادیت ویدیو با گوشی موبایل فکر کرده باشد و اسمی از InShot به گوشش نخورده باشد. این برنامه یک ادیتور ساده می باشد که تقریبا هر ابزاری که بخواهید را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید یک ویدیو فوق العاده خلق کنید. سادگی، سازگاری با موبایل و امکانات مختلف به علاوه رایگان بودن باعث شده تا InShot به عنوان محبوب ترین برنامه ادیت ویدیو در تلفن های همراه شناخته شده باشد. اگر به دنبال یک برنامه خوب ادیت ویدیو آیفون برای شبکه های اجتماعی خود هستید حتما InShot را تست کنید.

برنامه KineMaster

KineMaster

در کنار inshot برنامه KineMaster هم به عنوان یکی از شناخته شده ترین اپلیکیشن های ادیت ویدیو برای موبایل شناخته می شود. این برنامه به امکانات حرفه اما در عین حال ساده و امکان ویرایش لایه به لایه معروف است. اگر می خواهید از ویدیو ها، موزیک ها و افکت های مختلف که در دست دارید یک ویدیو جالب بسازید قطعا KineMaster می تواند یک گزینه فوق العاده برای شما باشد.

8 تا از کاربردی ترین اپلیکیشن های آیفون که باید آنها را نصب کنید!

برنامه Filmora

Filmora

اگر در کامپیوتر خوب به دنبال یک برنامه ساده اما کاربری ادیت ویدیو بوده باشید قطعا نام Filmora به گوشتان خورده است. اما حالا نسخه موبایل این برنامه به همراه قابلیت های هوش مصنوعی برای ادیت و ساخت ویدیو در اختیار شما قرار دارد تا بتوانید ویدیو دلخواه خود را بسازید.

Filmora دارای بیش از 1000 طرح آماده برای ساخت ویدیو با ai است. همچنین امکان اضافه کردن موزیک، افکت و… را به شما می دهد. به همه اینها کی فریم، تصوری در تصویر، تست و انیمیشن را اضافه کنید تا متوجه شوید چرا این برنامه در لیست بهترین ویرایشگر های ویدیو برای آیفون قرار گرفته است.

برنامه videoshop

Videoshop

برای از برنامه های بالا شاید بسیار پیچیده باشند و اگر برای اولین بار باشد که با این برنامه ها رو به رو می شوید در آنها گم شوید. اما Videoshop یک ویدیو ادیتور ساده برای مبتدیان به حساب می آید که تمام ابزار های اصلی و ضروری برای ویرایش ویدیو را دارد. اگر به دنبال یک برنام خیلی پیچیده نیستید و یا می خواهید خیلی سریع ویدیو های خود را ادیت کنید Videoshop می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر واقعی تلگرام و خرید فالوور فیک ارزان اینستاگرام به معرفی بهترین برنامه های ادیت ویدیو در آیفون پرداختم تا بتوانید با استفاده از آنها خیلی ساده ویدیو های جذابی برای شبکه های اجتماعی و کسب و کارهای خود یا حتی یوتیوب بسازید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.