خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 5 تا از بهترین برنامه های ادیت عکس آیفون در سال 2023

هرچقدر هم که دوربین های گوشی شما خوب باشند باز هم برای تهیه یک عکس خوب و حرفه ای نیاز به ویرایش ادیت عکس دارید. در گذشته فقط برنامه های کامپیوتری بودند که قابلیت ادیت عکس را به افراد می دادند اما امروزه به لطف پیشرفت بیشتر گوشی های هوشمند شما می توانید ادیت های حرفه ای و مختلفی را با تلفنی که در دست دارید بر روی عکس ها پیاده کنید. در این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین برنامه های ادیت عکس برای آیفون بپردازم.

بهترین برنامه های ادیت عکس آیفون

امروزه کیفیت عکس دوربین های گوشی های آیفون با وربین های dslr روز می تواند رقابت کند. البته هنوز برای گرفتن یک عکس حرفه ای نیاز به اجام برخی ویرایش ها مانند تنظیمات نور و کنتراست، حذف برخی از عناصر و… می باشد. همچنین اگر می خواهید عکس خود را در اینستاگرام منتشر کنید یا در کارهای مختلف از آن استفاده کنید قطعا نیاز به امکانات مختلفی دارید تا بتواند عکس را مناسب کار خود کنید.

برنامه های بسیار زیادی برای ادیت عکس وجود دارند که هر کدام قابلیت های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد اما برخی کامل نیستند، برخی کیفیت عکس را کم می کنند و برخی بسیار پیچیده هستند. به همین دلیل پیدا کردن یک برنامه خوب که همه ویژگی ها را داشته باشد و در عین حال هم ساده و حرفه ای باشد می تواند بسیار مهم باشد که در ادامه به معرفی چندتا از آنها می پردازم.

ادیتور pixelcut

Pixelcut یک برنامه همه کاره

Pixelcut یک برنامه فوق العاده حرفه ای و مناسب برای همه افراد می باشد که در اپ استور امتیاز 4.8 را به خود اختصاص داده است. این برنامه از هوش مصنوعی استفاده می کند و طیف وسیعی از ابزارهای مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید خیلی ساده عکس های فوق العاده ای را خلق کنید.

آیا می خواهید درهم ریختگی های پس زمینه خود را درست کنید؟ یا عکس پرتره شما خیلی تمیز در نیامده است؟ Pixelcut به شما این امکان را می دهد تا خیلی ساده و با بازی از امکانات مختلف آن مشکلات عکس خود را حل کنید. همچنین می توانید با چند کلیک شی های اضافه را در تصویر خود حذف کنید.

به همه اینجا فیلترها، جلوه های بصری و قالب های مختلف به همراه ابزار های کنترل را اضافه کنید تا متوجه شوید که این برنامه چقدر می تواند مفید باشد.

نحوه پاک کردن کش (حافظه پنهان) اینستاگرام در اندروید و آیفون

برنامه های ادیت عکس آیفون vsco

VSCO دنیای از فیلتر ها

اگر به دنبال یک برنامه برای فیلتر های مختلف هستید قطعا بهترین گزینه ممکن VSCO است. برنامه ای که دارای بیش از 200 فیلتر مختلف و با دقت بالا را در اختیار شما قرار می دهد تا عکس های خود را به حالت های مختلف در بیاورید و از خلاقیت خود استفاده کنید. به همه اینها قابلیت های تنظیم رنگ، اسکپوژر و انواع و اقسام ابزار های مختلف را هم اضافه کنید.

بهترین برنامه ادیت ویدیو afterlight

Afterlight برنامه ساده اما کامل

Afterlight یک برنامه ادیت عکس برای آیفون که مجموعه از ابزارهای ساده مانند ویرایش رنگ، نوردگی، وضوح، برش، تنظیم و… را در اختیار شما قرار می دهد. به علاوه امکانات بسیار پیشرفته تری دارد که در صورت لزوم می توانید از آن استفاده کنید و عکس ها خود را به صورت حرفه ای ادیت کنید.

به علاوه Afterlight دارای پوشش های گرد و غبار و نور های مختلف، ابزار ترکیب رنگ و تصویر، امکان افزودن متن و… و تغیرات آب و هوایی است. همه اینها به شما کمک می کند تا برای ادیت عکس دیگر نیاز به ابزار دیگری نداشته باشید.

آموزش نصب برنامه در آیفون از اپ استور مرحله به مرحله (0 تا 100)

برنامه Adobe-Lightroom

Adobe Lightroom و Adobe Photoshop Express

مگر می شود صحبت از برنامه های ادیت باشد و حرفی از ادوبی نزد. برنامه Adobe Lightroom یک ابزار فوق العاده برای تنظیمات رنگ و نوردهی است. با این ابزار شما می توانید اکپوژر، رنگ، شفافیت، نوردهی و… است که برای عکاسان حرفه ای و عکاسی که می خواهد یک اثر فوق العاده خلق کنند قطعا گزینه مناسبی است.

Adobe Photoshop Express را می توان به نوعی یک جایگزین ساده تر فتوشاپ در ios به حساب آورد. این برنامه مجموعه کامل و بی نقص از ابزار های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا ادیت های مختلف را انجام دهید. همچنین شامل قالب ها، فیلتر ها، کلاژها و ابزارهایی است که می تواند به شما در ساخت عکس های بسیار عالی برای شبکه های اجتماعی کمک کند.

برنامه picsart

Picsart

به عنوان آخرین ابزار هم قصد دارم تا به برنامه محبوب و مشهور Picsart را در لیست بهترین برنامه های ادیت عکس آیفون قرار دهم. این برنامه دارای فیلترها، ادیت ها و ابزارهای بسیار فوق العاده ای است که برای خلق عکس هایی برای شبکه های اجتماعی بسیار مناسب می باشد. هر نوع ابزار و فیلتر و قالبی که بخواهید در این برنامه وجود دارد. همچنین برای ادیت فیلم نیز می توانید از آن استفاده کنید. در واقع اگر به دنبال یک ابزار ساده اما حرفه ای و کامل با گزینه های مختلف هستید که عکس های جالب و با کیفیتی خلق کنید قطعا این برنامه می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات افزایش ممبر تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی به معرفی بهترین برنامه های ادیت عکس برای آیفون پرداختم تا بتوانید خیلی ساده با همین گوشی موبایلی که در دست دارید ادیت های فوق العاده ای انجام دهید و عکس های جذابی خلق کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.