خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » معرفی بهترین برنامه های آلارم برای آیفون در سال 2023

اگر شماهم مانند اکثر افرادی هستید که صبح خواب می مانید و به کارهایتان نمی رسید قطعا استفاده از ساعت های زنگ دارد و برنامه های آلارم موبایل گزینه بسیار مناسبی است. برنامه های بسیار زیادی وجود دارند که کارایی بسیار بیشتر از ساعت های قدیمی دارند و عملا هرکاری می کنند تا شما صبح از خواب بیدار شوید. در این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین برنامه های آلارم برای آیفون پردازم.

بهترین برنامه های آلارم برای آیفون

اگر گوشی های موبایل دارای برنامه پیش فرض برای آلارم هستند اما یک برنامه ساده و بدون هیچ قابلیتی که در کنار دیگر برنامه های حرفه ای که در این حوزه وجود دارد عملا آنچنان کارایی ندارد. بنابراین اگر میخواهید صبح ها حتما سر یک ساعت خاص بیدار شوید و تایم خوابتان برایتان بسیار مهم است بنابراین نصب یک برنامه خوب در زمینه آلارم می تواند کمکتان بکند.

myAlarm Clock

یک برنامه ساده و حرفه ای که گزینه های زیادی به شما ارائه می دهد تا بتوانید روال بیداری خود را بهتر شخصی سازی کنید. همچنین می توانید هر تعداد آلارم که خواستید در روز های مختلف هفته تنظیم کنید و با انتخاب موسیقی و آهنگ دلخواه خود صبح ها از خواب بیدار شوید و سپس وضعیت آب و هوا و اخبار برتر را در دسترس داشته باشید. این برنامه همه تمرکز خود را بر این گزینه تا شما خواب راحت تری داشته باشید و بهتر بیدار شوید و به قرارهایتان برسید.

نحوه پاک کردن کش (حافظه پنهان) اینستاگرام در اندروید و آیفون

Sleep Cycle

Sleep Cycle

اگر جز افرادی هستید که صرفا بیدار شدن برایتان اهمیتی ندارد و می خواهید یک عادت و چرخه خواب منظم و اصولی بسازید این برنامه می توانید گزینه بسیار خوبی برایتان باشد. در این برنامه شما به راحتی می توانید آرام های مختلفی را مبتنی بر چرخه خواب خود تنظیم کنید. همچنین این برنامه به شما می گوید که بهتر است چه ساعتی بیدار شوید و چرخه های 90 دقیقه ای را در نظر می گیرد.

Sleep Cycle از فناوری ثبت صدای شما هنگام خواب استفاده می کند و با تحلیل آنها می تواند اطلاعات مفیدی به صورت نموداری درباره ی خوابتان به شما بدهد که همین موضوع باعث می شود تا بهتر با عادات های خواب خود آشنا شوید.

Alarm – morning eye exercise

Alarm – morning eye exercise

قطعا یکی از بهترین برنامه ها در زمینه آلارم برای آیفون همین برنامه است که دارای گزینه های متفاوتی و چالش های مختلفی برای قطع کردن آهنگ زنگ می باشد تا مطمئن شود شما حتما بیدار شدید. همچنین تنظیم آن بسیار ساده است و شما می توانید هر تعداد آلارم که می خواهید به صورت دوره ای یا تکبار در روز های مختلف هفته تنظیم کنید و ملودی دلخواه خود را بر روی آن قرار دهید.

همچنین این برنامه دارای سیستم گرم کردن چشم می باشد که به شما کمک می کند تا سریع تر از خواب بیدار شوید و دوباره به خواب نروید و بتوانید روز خود را بهتر شروع کنید.

تغییر سرعت ویدیو ها در آیفون (افزایش سرعت ویدیو های اسلوموشن)

بهترین برنامه های آلارم برای آیفون Alarmy

Alarmy

اگر فقط بخواهید یک برنامه برای زنگ صبحگاهی و آلارم خود نصب کنید و دوست ندارید برنامه های مختلفی را تست کنید قطعا اولین و بهترین و کامل ترین انتخاب شما برنامه آلارمی است. این برنامه هر چیزی که شما نیاز دارید را در اختیارتان می گذارد تا بتوانید یک آلارم خوب تنظیم کنید و صبح به راحتی از خواب بیدار شوید.

شما می توانید هر تعداد آلارمی که خواستید تنظیم کنید و هر روزی از هفته که می خواهید آن را قرار دهید. به علاوه آلارمی دارای حالت های مختلفی مانند: عکس گرفتن، تکان دادن گوشی، حل سوالات ریاضی، اسکن qr code، تایپ کردن و راه رفتن است که هر کدام از اینها برای یک نفر مناسب است و می توانید آن را از خواب بیدار کند. فرض کنید صبح گوشی شما در حال زنگ خوردن است و برای اینکه قطع شوید باید به کنار دست شویی بروید و Qr code که آنجا گذاشتید را اسکن تا آلارم برنامه قطع شود، قطعا با اینکار دیگر خواب از سرتان پریده است.

همچنین صداهای زنگ هشدار فوق العاده بلندی در برنامه وجود دارد که اگر خواب سنگینی دارید می توانید از آنها استفاده کنید. به همین اینها سیستم ready check را هم اضافه کنید که بعد از گشت چند دقیقی بی سر و سر از شما یک تایید می خواهید تا متوجه شود دوباره به خواب نرفته باشید و اگر آن را تایید نکنید دوباره شروع به آلارم دادن می کند.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر فیک بدون ریزش و خرید بازدید تلگرام به معرفی بهترین برنامه های آلارم برای آیفون پرداختم که قطعا با این برنامه ها دیگر خواب نمی مانید و به راحتی از خواب بیدار می شوید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.