خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 6 تا از بهترین ابزارهای ویرایش آنلاین فایل صوتی در سال 2023

خیلی از اوقات اگر صرفا یک فایل صوتی را ضبط و از آن استفاده کنید قطعا کار نهایی چندان جالب نمی شود. فایل های صوتی برای اینکه مناسب گوش دادن، استفاده در پروژه های مختلف و منتشر کردن باشند نیاز به ادیت های مختلف دارند. ابزارهایی که برای ویرایش صدا وجود دارد معمولا پیچیده و سخت هستند و یا شاید شما صرفا چند تغییر جزئی بخواهید در فایل صوتی خود ایجاد کنید، طبیعتا نصب یک برنامه حرفه ای ویرایش صدا چندان عقلانی به نظر نمی رسد. در این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین ویرایشگر های آنلاین صدا بپردازم تا بتوانید بدون نیاز به نصب هیچ برنامه ای فایل های صوتی خود را ادیت کنید.

بهترین ابزارهای ویرایش آنلاین فایل صوتی

بهترین ابزارهای ویرایش آنلاین فایل صوتی

برنامه ها و وبسایت های بسیار زیادی برای ویرایش فایل های صوتی وجود دارد اما اینکه کدام ابزارهای آنلاین بهترین هستند و می توانند تمامی نیاز های ما را برطرف کنند یک سوال است که در ادامه قصد دارم دقیقا به همین سوال پاسخ دهم.

MyEdit بهترین ویرایشگر آنلاین صدا با رابط کاربری خوب

مای ادیت یکی از بهترین وبسایت های ویرایش فایل صوتی است که با یک رابط کاربری ساده یک محیط بسیار جالب و خفن را برای همه فراهم کرده تا بتوانند ادیت های خود را بر روی فایل های صوتی mp3 خود پیاده کنند.

این ابزار به شما کمک می کنند تا صداهای پس زمینه را حذف کنید، سرعت فایل خود را تغییر دهید، نویز های را حذف کنید، صدا ها را باهم ترکیب کنید و…. همچنین از ابزار های هوش مصنوعی برای ارائه بهتر خدمات و ادیت ساده تر هم استفاده می کند که همین موضوع باعث شده تا به یک برنامه عالی تبدیل شود.

بهترین ویرایشگرهای تصویر هوش مصنوعی

TwistedWave یک ابزار خوب برای ترکیب فایل های صوتی

TwistedWave یک وبسایت فوق العاده برای ویرایش صداست که شاید رابط کاربری کمی گیج کننده ای داشته باشد اما فرایند فرایش در آن بسیار ساده و آسان است. این ابزار با اینکه به صورت آنلاین است اما امکانات بسیار مختلفی مانند افکت های صوتی مختلف، محو کردن صدا داخل و خارج، تقویت صدا، تغییر بم و اجزای صدا و… که همه اینها می تواند در بهتر شدن فایل صوتی شما کمک کننده باشد. همچنین از قابلیت ضبط صدا پشتیبانی می کند و می تواند فایل صوتی شما را به صورت خودکار در فضا های ابری ذخیره کند.

همچنین اگر به دنبال یک ابزار فوق العاده برای ترکیب صدا و فایل های صوتی مختلف باهم هستید و کارهای نسبتا پیچیده تری دارید قطعا TwistedWave می تواند یک گزینه فوق العاده باشد. البته به این موضوع دقت کنید که نسخه رایگان آن فقط به شما امکان ویرایش فایل های صوتی تا 5 دقیقه را می دهد.

LANDR Samples بهترین برای ساخت بیت

یک پلتفرم ویرایش آنلاین صدا برای علاقه مندان به آهنگ سازی که به صورت خاص برای ساخت بیت طراحی شده است و هر کسی از مبتدی تا حرفه می تواند از آن استفاده کند.

LANDR Samples دارای آموزش هایی است که می تواند در ویرایش و طراحی یک فایل صوتی بهتر به شما کمک کند همچنین شامل صداهای مختلف به صورت رایگان است که می توانید از انها برای ساخت یک میکس فوق العاده استفاده کنید. به همراه ابزار های مختلف برای تغییر سرعت و… که همه اینها باهم باعث شده تا اگر به آهنگ سازی به صورت حرفه ای تر علاقه دارید ابزار خوبی برای شما باشد.

4 تا از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت صدا

Sodaphonic یک ابزار ساده

اگر به دنبال یک ابزار ساده اما با امکانات خوب برای ادیت های ساده فایل های صوتی خود هستید قطعا Sodaphonic می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

در این برنامه تنها کافیست تا فایل صوتی خود را آپلود کنید و بعد از آن به قطع کردن، بریدن، ترکیب فایل های صوتی، Fade-in، Fade-Out، معکوس کردن و… بپردازید و در آخر فایل صوتی نهایی خود را خروجی بگیرید و از آن استفاده کنید.

Auphonic بهترین برای ساخت پادکست

اگر جز کسانی هستید که به ساخت پادکست علاقه دارید و به دنبال یک ابزار آنلاین برای ادیت فایل ها صوتی خود هستید قطعا Auphonic می تواند یک گزینه فوق العاده برایتان باشد. این ابزار می تواند به صورت هوشمند صدای افراد مختلف را باهم تراز کند و یا بلندی صدا را تنظیم کند. همچنین می تواند به سادگی نویز های پس زمینه را حذف کند و یا صداهای خاصی را جدا کند.

یکی از دلایلی که Auphonic را به یک گزینه مناسب تبدیل کرده است امکانات خودکار آن است به این صورت که تنها با چند کلیک فایل شما ویرایش می شود و شامل ویژگی های مناسب برای انتشار در پلتفرم های پادکست می شود.

Bear Audio Tool

یک ویرایشگر آنلاین ساده که بر پایه html5 ساخته شده است و شما می توانید بدون اینکه فایل صوتی خود را در آن آپلود کنید به ادیت آن بپردازید. این برنامه دارای ویژگی های ابتدایی و مختلف مانند: بردن، جا به جا کردن، قطع صدا، تبدیل فرمت و ادیت های مختلف می باشد که همین وارد باعث شده در تا در لیست بهترین ادیتور های آنلاین صدا قرار بگیرد.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر فعال گروه و خرید ممبر فیک تلگرام بدون ریزش به معرفی بهترین ویرایشگر های آنلاین فایل های صوتی پرداختم که شاید در اندازه ابزار های حرفه ای این حوزه قوی نباشند اما می توانند در بسیار از مواقع کار راه انداز باشند و حتی برای بسیار از کارهای بهترین گزینه باشند. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.