خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 4 تا از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت صدا در سال 2023

هوش مصنوعی فناوری جدیدی که در عرض مدت کوتاهی زمینه های مختلفی را متحول کرده است و به مردم توانایی خود را نشان داده است. حوزه صدا و موزیک نیز از این قاعده جدا نبوده است. همانطور که هوش مصنوعی های زیادی در زمینه تولید موزیک توسعه پیدا کردند و مانند یک بمب در جهان صدا کردند در بحث ادیت موزیک و صدا نیز ابزارهای مختلفی در حال تولید هستند که می توانند به ما در ویرایش فایل های صوتی کمک کنند و این فرایند را خیلی آسان تر کنند. در این مقاله قصد دارم تا به معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت صدا و موزیک را به شما معرفی کنم.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت موزیک

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت صدا

هوش مصنوعی فناوری جدید که می تواند به ما خودکارسازی فرایند تنظیم صدا کمک کند و کارهایی از جمله: کاهش نویز، بهبود صدا، فشرده سازی محدوده دینامیکی و… را برای ما انجام دهد. انجام این کار ها چه خیلی معمولی باشد و چه پیچیده نیاز به دانش و تخصص دارد اما ابزار های هوش مصنوعی می توانند به ما کمک کنند تا بدون داشتن دانش زیادی در این حوزه این کار ها رانجام دهید.

هوش مصنوعی AudioStrip

AudioStrip

AudioStrip یکی از هوش مصنوعی های مناسب و رایگان در زمینه ادیت مزیک است که می تواند یک ابزار کمکی خیلیخوب برای تولید کنندگان موسیقی باشد. با استفاده از آن ما می توانید سازها و وکال های مختلف را از روی آهنگ خود حذف کنیم و تغییرات مختلفی را روی آن ایجاد کنید. این هوش مصنوعی همچنان در حال توسعه است و در آینده قابلیت های مختلفی به آن اضافه می شود.

بهترین ویرایشگرهای تصویر هوش مصنوعی

Altered بهترین هوش مصنوعی برای ادیت صوت

Altered

اگر به دنبال یک ابزار هوش مصنوعی هستید که بتواند از روی صدای ورود شما صدا های مصنوعی تولید کند و یا صدا های ریز و درشتی را با جزئیات بالا بسازد قطعا altered می تواند یک گزینه بسیار خوب باشد. شما می توانید صدای ورودی خود را به نمونه های مختلفی تبدیل کنید و یا ویس های حرفه ای بسازید.

اگر فردی هستید که ویدیو ها یا پادکست های مختلفی با چندین شخصی ایجاد می کنید با استفاده از altered می تواند برای همه آنها صدا بسازید و صداهای خود را به راحتی تغییر دهید. کیفیت آن به قدری بالا است که صدای تولید شده قابل تشخیص از صدای اصلی نباشد.

همچنین altered می تواند یک ابزار خوب برای شبیه سازی صداها، ضبط و ویرایش فایل های صوتی، رونویسی، اضافه کردن صدا و ترجمه و… باشد. شما فقط نیاز است تا روی کار خود تمرکز کنید و تمام فرایند های نرم افزاری آن را به این هوش مصنوعی بسپارید. Altered قطعا یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت موزیک به حساب می آید.

4 تا از بهترین ابزارهای هوش منصوعی ساخت آهنگ

هوش مصنوعی Cleanvoice

Cleanvoice

قطعا ابتدایی ترین و اصلی ترین مشکلی که می تواند ویدیو و پادکست شما را از دید مخاطبان خراب کند نویز های پیاپی و مزاحمی است که می تواند بسیار برای مخاطب آزاردهنده باشد. اگر خودتان خالق یک اثر باشید قطعا می دانید که حذف نویز فایل های صوتی می تواند هم ساده باشد و هم گاهی اوقات واقعا سخت باشد. شما باید صداهای مزاحم، صداهای کلی، صداهای پشت صدا و صدای هوا و.. را حذف کنید تا صوت شما خیلی بهتر شنیده شود. این کار قطعا زمان می ببرد و برخی شاید اصلا بلد نباشند این کار  را انجام دهید. اما cleanvoice به شما کمک می کند تا تنها با بارگذاری فایل صوتی خود یک صوت با کیفیت و بدون نویز را خروجی بگیرد و بتوانید از آن در هر پروژه ای که می خواهید استفاده کنید.

Adobe Podcast

Adobe Podcast

قطعا شرکت adobe را همه می شناسید. یکی از معروف ترین شرکت هایی که در زمینه تولید نرم افزار های ادیت و تدوین عکس، صدا و فیلم فعالیت می کند. به تازگی این مجموعه از ابزار جدید خود یعنی adobe podcast رونمایی کرده است که همانطور که از نام آن پیداست مناسب برای تولید پادکست است اما می توان از آن برای ادیت صوت های ویدیو ها و… نیز استفاده کرد.

تنها نیاز است تا فایل صوتی خود را بازگذاری کنید سپس کار ادوبی پادکست شروع می شود. این ابزار شروع به حذف نویز های پس زمینه می کند و فرکانس های صدایتان را واضح تر می کند. همچنین باعث افزایش وضوح صدا و بالا رفتن کیفیت آن می شود. در واقع این هوش مصنوعی همه تلاش خود را می کند تا یک فایل صوتی معمولی را با میکروفون گوشی یا یک میکروفون ساده ضبط شده است را به یک صدای ضبط شده در استودیو تبدیل کند.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر گروه و خرید بازدید واقعی به معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت صوت و موزیک پرداختم. شاید هنوز هوش مصنوعی در این زمینه جای کار زیادی داشته باشد اما همین الان هم می تواند در فرایند های ادیت صدا به ما کمک کند و کارمان را سریع کند تا بتوانیم از فایل های صوتی با کیفیت تری در پروژه های خود استفاده کنیم.