خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 4 تا از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی ساخت آهنگ در سال 2023

تقریبا بعد از سر و صدای چت جی پی تی بود که ابزارهای هوش مصنوعی در زمینه های مختلفی توسعه پیدا کردند و وارد بازار شدند. همین موضوع باعث شد چشمان مردم باز شود و بیشتر با قدرت این فناوری جدید آشنا شوند. تا الان که هنوز زمان زیادی نگذشته است مولد های هوش مصنوعی در زمینه های مختلفی مانند عکاسی، ویرایش عکس، ادیت و نوشتن مقاله پیشرفت های بسیار زیادی داشتند. هوش موسیقی هم از این قاعده جدا نیست. در این مقاله قصد دارم تا به معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی ساخت آهنگ بپردازم. بنابراین اگر به دنیای موسیقی علاقه دارید تا انتهای این مطلب را دنبال کنید.

شاید چندی پیش اینکه بتوانید با یک ابزار آنلاین یک آهنگ بسازید کاملا خنده دار بود اما حالا و به لطف پیشرفت های عجیب و غریبی که هوش مصنوعی در این مدت کرده است ابزارهایی توسعه پیدا کردند که می توانند به نوازندگان، خوانندگان و همه علاقه مندان به صنعت موسیقی کمک کنند. هوش مصنوعی هایی که با یادگیری از دیگر موسیقی ها و آهنگ می توانند با استفاده از الگوریتم های خود آهنگ های جدید تولید کنند. این فناوری به جایی رسیده است که نظر بسیاری از افراد در زمینه موسیقی را به خود جلب کرده و همین چندی پیش بعد از سر و صدای chatgpt موسیقی های ساخته شده توسط هوش مصنوعی در دنیای اینترنت به شدت دست به دست شد.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت موسیقی

هوش مصنوعی های بسیار متفاوتی توسط شرکت های مختلف توسعه پیدا کردند اما اینکه واقعا کدام یک از آنها کامل تر و بهتر هستند و می توانند مفید باشند سوال سختی است. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا در ادامه به معرفی تعداد از بهترین و قوی ترین هوش مصنوعی های ساخت موسیقی بپردازم.

هوش مصنوعی Soundful

Soundful

اولین هوش مصنوعی در لیست ما soundful است که به شما این امکان را می دهد تا با هزینه بسیار کمتر موسیقی های جالب و جدیدی را مطابق سلیقه خود خلق کنید. برای اینکار تنها کافیست تا در وسایت soundful ژانر موسیقی مدنظرتان را انتخاب کنید و سپس اطلاعاتی را برای ساخت آهنگی با جزئیات بیشتر وارد کنید و کمی منتظر بمانید تا موزیک شما ساخته شود. بعد از آن می توانید آن را گوش دهید، دانلود کنید یا از آن استفاده کنید و تغییرات مختلفی را روی آن ایجاد کنید.

4 تا از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت عکس

ساخت اهنگ با Aiva

Aiva

Aiva را می توان یکی از قوی ترین و به نوعی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت آهنگ به حساب آورد. یک هوش مصنوعی جدید که به شما این امکان را می دهد تا با وارد کردن برخی پارامتر ها مانند ژانر، تمپو، ساز و… موسیقی دلخواه خود را بسازد.

یکی از ویژگی هایی که باعث می شود تا aiva در این لیست قرار بگیرد امکانات بسیار زیاد آن در زمینه شخصی سازی و ویرایش موسیقی است. همچنین این AI روش های مختلفی را دی اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید خیلی ساده تر موسیقی مدنظر خود را بسازید.

بهترین هوش مصنوعی برای ساخت اهنگ amper music

Amper music

مگر میشوید لیستی برای بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تولید آهنگ نوشته شود و amper music در آن نباشد؟  یک هوش مصنوعی فوق العاده با رابط کاربری بسیار جذاب و امکانات بسیار زیاد در عین سادگی که به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ دانشی از نمونه های از پیش ضبط شده آهنگ خود را ایجاد کنید و سپس آن را با گزینه های مختلف مانند ساز، تمپو، موسیقی، نت و… آن را به یک موسیقی شخصی سازی شده تبدیل کنید.

در واقع اگر واقعا به دنبال یک ابزار فوق العاده هستید و دوست دارید که از قدرت هوش مصنوعی در زمینه ساخت آهنگ بهره ببرید پیشنهاد می کنم حتما سری به amper music بزنید.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی chatgpt در بینگ | ChatGPT Edge

هوش مصنوعی MuseNet اوپن ai

MuseNet

به عنوان آخرین ابزار در این لیست تصمیم دارم تا musenet را به شما معرفی کنم. شاید نام این هوش مصنوعی را نشنیده باشید قطعا نام open ai به گوشتان خورده است. شرکتی که در زمینه هوش مصنوعی پیشتاز است و به نوعی یکی از قوی ترین و حرفه ای ترین بازیگران این حوزه به حساب می آید.

این ابزار به شما این امکان را می دهید تا موسیقی خود را به صورت انلاین تولید کنید.  musenet دارای نمونه های بسیار مختلفی است و به شما هم این امکان را می دهد تا از آهنگسازهای مختلف تقلید کنید. همچنین دارای یک شبکه عصبی است که به شما کمک می کند تا موسیقی خود را ارزیابی کنید.

این وبسایت طبق ادعای خود open ai می تواند آهنگ های مختلف با بیش از 10 ساز در زمینه های مختلف تولید کنید و عملا می تواند شروع یک دنیای جدید برای دنیای موسیقی باشد.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر ایرانی تلگرام و بازدید تلگرام به معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی ساخت آهنگ پرداختم که این روز ها سر و صدای زیادی به پا کردند. این ابزارها با اینکه تازه به وجود آمدند و هنوز زیاد توسعه پیدا نکردند اما همین الان به همه نشان دادند که هوش مصنوعی تا کجا می تواند پیشرفت کند و به نوعی دروازه ای جدید باز در حوزه های مختلف از جمله موسیقی باز کردند.