خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » بهترین ویرایشگرهای تصویر هوش مصنوعی در سال 2023

در حالی که در این روز ها تولید کننده های تصاویر هوش مصنوعی در حال رشد و معروف شدن است، برنامه های ادیت عکس هوش مصنوعی که به راحتی و در چند ثانیه می توانند ادیت های بسیار جالب و خارق العاده ای را بر روی عکس شما بزنند در حال رشد و توسعه یافتن هستند. در این مطلب به معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت عکس می پردازم.

ادیتور های هوش مصنوعی دروازه ای جدید

قطعا در این چند وقت نام هوش مصنوعی بیشتر از قدیم سر زبان ها افتاده و تازه مردم در حال آشنا شدن با قدرت این فناوری جدید هستند. ویرایشگر های هوش مصنوعی یکی از ابزار هایی بود که در این دوران پیشرفت زیادی پیدا کرد و به مرحله ای رسید که بسیاری را شگفت زده کرد. قطعا همه ما گاهی اوقات شده که بخواهیم ادیت های کوچک و بزرگی را بر روی تصاویر خود ایجاد کنیم اما اکثر وقت ها تا این ادیت ها سخت بودند و یا اصلا بلد نبودیم چطوری اینکار را انجام دهید. ادیتور های هوش مصنوعی دقیقا به همین دلیل توسعه پیدا کردند و معروف شدند.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت عکس

بعد از معروف و سر و صداهای زیاد هوش مصنوعی ابزارهای مختلفی قارچ گونه در زمینه ادیت عکس توسعه پیدا کردند و همین موضوع انتخاب بین آنها را سخت می کند. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا به معرفی چندتا از بهترین آنها در این لیست بپردازم.

4 تا از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت لوگو

هوش مصنوعی Adobe Photoshop

Adobe Photoshop

قطعا همه شما با برنامه فتوشاپ آشنایی دارید. برنامه ای که در چند دهه اخیر جز قوی ترین و اصلی ترین ابزارهای ادیت عکس در کل دنیا به حساب می آید و عملا این برنامه تبدیل به یک ابزار همه فن حریف و بسیار فوق العاده در زمین ادیت شده بود. پس حالا هم طبیعی است که شرکت Adobe در زمینه استفاده از هوش مصنوعی برای ادیت عکس هم پیشتاز دیگر کمپانی ها باشد.

چند پیش فتوشاپ برنامه خود با هوش مصنوعی بروز کرد. یک ترکیب خارق العاده با قوی ترین ویرایشگر تصویر بازار و هوش مصنوعی که طبیعتا نتیجه آن مشخص است. حالا شما می توانید با فتوشاپ خیلی از کارها را ساده تر از قبل انجام دهید. سوژه ها را حذف کنید، آنها را برش دهید، آنها را باهم ترکیب کنید و حتی برخی از تغییر مانند تنظیم حالت چهره سوژه، تنظیم رنگ، انتخاب خودکار سوژه و پس زمینه و تغییر کنتراست.

به همه اینها ابزار تبدیل متن به تصویر یعنی generative fill را هم اضافه کنید که کمک می کند تا بتوانید در خود فتوشاپ با نوشتن تنها یک متن ساده تصاویری جدید را خلق کنید و تغییر جالبی را در تصویر ایجاد کنید.

البته برنامه Luminar neo هم در کنار فتوشاپ به عنوان یکی از قوی ترین ادیتور های تصویر هوش مصنوعی به حساب می آید که قطعا استفاده از آن برای افرادی که به دنبال ادیت علاقه دارند می تواند بسیار جالب باشد چون امکانات بسیار فوق العاده را در اختیار شما قرار می دهد.

Fotor بهترین ویرایشگر آنلاین عکس هوش مصنوعی

Fotor

اگر به دنبال یک ابزار آنلاین هوش مصنوعی در زمینه ادیت عکس هستید قطعا Fotor می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. این برنامه امکانات مختلفی را در اختبار شما قرار می دهد و می توانید ادیت های متفاوتی را بر روی تصاویر خود اعمال کنید. شما می توانید تصاویر مختلف را باهم ترکیب کنید، از فیلتر ها و افکت های گوناگون استفاده کنید، پس زمینه تصاویر را حذف کنید، سایز عکس و… را به راحتی تغییر دهید.

البته یکی از اصلی ترین ویژگی های fotor امکانات بسیار زیاد آن در زمینه روتوش خودکار است که به شما این امکان را می دهید تا بتوانید تغییرات مختلفی را چهره افراد ایجاد کنید. در واقع اگر به دنبال یک هوش مصنوعی برای ادیت چهره هستید قطعا fotor می تواند یک گزینه فوق العاده باشد.

4 تا از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت عکس

ویرایشگر Pixlr

Pixlr

ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت عکس مختلفی وجود دارد اما pixlr جز یکی از کارامد ترین و بهترین آنها به حساب می آید. این هوش مصنوعی دارای نسخه web، اندروید و ios است این یعنی می توانید از آن در هر دیوایسی استفاده کنید.

این برنامه در اصل یک ویرایشگر بسیار جالب و با ویژگی های متنوع است که حالا امکانات هوش مصنوعی را به خود اضافه کرده است. pixlr  ویژگی های مختلف را در قالب Pixlr E, Pixlr X, Photomash, Remove Bg و  batch editor در اختیار کاربران قرار می دهد می توانند از آنها برای کارهای مختلف استفاده کنند.

برنامه ادیت تصاویر Canva

Canva

برنامه canva در گزینه به عنوان یک برنامه قوی ادیت و ویرایش عکس به خصوص برای پست های اینستاگرامی به حساب می آید اما در چند آپدیت گزینه ویژگی های AI مختلفی به این برنامه اضافه شده که می تواند استفاده از آن را آسان تر کند.

از جمله ویژگی های آن می توانیم به test to image اشاره کنیم که با توجه به متنی که شما وارد می کنید می تواند اجزای جدید را به صفحه اضافه کند. magic eraser امکان حذف اشیاء و تغییر را به شما می دهد که شاید در حد ابزارهای کامپیوتری قوی نباشد اما کاملا کاربردی است. magic edit به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در اشیاء صفحه ادیت های مختلف را به وجود بیاورید و در آخر magic design که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با انتخاب چند گزینه یک تصویر یک و قالب آماده درست کنید.

در این مطلب از وبلاگ زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک بدون ریزش و ممبر واقعی به معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت عکس پرداختم که هر کدام آنها در زمینه خود قدرتمند ترین و کامل ترین گزینه به حساب می آیند و تقریبا می توانند نیاز شما را برطرف کنند. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.