خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » دانلود موزیک از ساند کلود بدون اکانت پرمیوم | آپدیت 2023

قطعا اگر جز افرادی باشید که علاقه زیادی به دنیای موسیقی دارد و اهل موسیقی گوش دادن است قطعا برنامه ساند کلود را می شناسید. یک پلتفرم برای اشتراک گذاری و پخش موزیک که در جهان بسیار محبوب است. البته ساند کلود در ایران نیز خیلی ساده در دسترس است و طرفداران بسیار زیادی هم دارد. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش دانلود موزیک از ساند کلود بپردازم.

چند سالی می شود که دیگر در اکثر نقاط دنیا سرویس های پخش موسیقی آنلاین بسیار مورد توجه قرار گرفتند و بسیاری از افراد از این سرویس ها برای گوش دادن به موسیقی استفاده می کنند و خواننده ها نیز به این سرویس ها توجه ویژه دارید و در حال حاضر اکثر آهنگ های خوب و مورد علاقه بسیاری از ما در این سرویس ها منتشر می شوند. ساند کلود شاید به اندازه اسپاتیفای محبوب نباشد اما همچنان یک سرویس فوق العاده در دنیا به خصوص برای ایرانیان به حساب می آید.

دانلود موزیک از soundcloud

دانلود موزیک از ساند کلود

با اینکه در این چندسال صنعت موسیقی بیشتر به سمت پخش موزیک آنلاین رفته است اما هنوز افرادی هستند که بخواهند موزیک خود را دانلود کنند و یا اینکه ممکن است همیشه شرایط دسترسی به اینترنت فراهم نباشد و بخواهید آهنگ خود را گوش دهید. در ادامه به روش هایی می پردازم که می توانید خیلی ساده موزیک های خود را از soundcloud  دانلود کنید و به آنها گوش دهید.

دانلود موزیک از soundcloud به صورت رایگان

برخی از موزیک ها هستند که شما می توانید فایل آن را خیلی ساده از طریق خود ساند کلود دریافت کنید. اگر هنرمند این اجازه را بدهد افراد می توانند موسیقی آن را به صورت رایگان دانلود کنند. برای اینکار وارد ساند کلود شود و موزیک خود را پیدا کنید. سپس بر روی سه نقطه کنار آهنگ بزنید و گزینه download file را پیدا و بر روی آن کلیک کنید. البته ممکن است خیلی از موسیقی هایی که شما دوست دارید را نتوانید با این روش دانلود کنید.

بهترین کانال های موزیک تلگرام برای عاشقان به دنیای موسیقی!

ذخیره فایل موزیک از ساند کلود

ذخیره موسیقی به صورت آفلاین در soundcloud

اگر شما اشتراک پرمیوم ساند کلود را داشته باشید می توانید خیلی ساده موزیک هایی که دانلود دارید و پلی لیست های مدنظرتان را در خود برنامه ذخیره کنید تا بعدا بتوانید به آنها به صورت آفلاین گوش دهید. برای اینکار تنها کافیست که یک اکانت پرمیوم داشته باشید و سپس به پلی لیست مدنظرتان بروید و آهنگ مدنظرتان را دانلود کنید.

  1. کپی کردن لینک آهنگ ساند کلود
  2. اگر از وبسایت ساند کلود استفاده می کنید ابتدا وارد آن شوید و سپس موزیکی که می خواهید را پیدا کنید.
  3. در صفحه آن بر روی گزینه Copy link کلیک کنید. (اگر این گزینه را مشاهده نمی کنید خیلی ساده در قسمت url مرورگر خود لینک موزیک را کپی کنید. از این لینک می توانید برای دانلود آن آهنگ استفاده کنید.)
  4. اگر از اپ ساند کلود در گوشی موبایل خود استفاده می کنید وارد آن شوید و سپس موزیکی که می خواهید را پیدا کنید.
  5. در صفحه اصلی آهنگ بر روی سه نقطه کلیک کنید و سپس گزینه copy link را انتخاب کنید. به همین راحتی لینک آهنگ مدنظرتان ذخیره می شود و می توانید در وبسایت های دانلود اهنگ از آن استفاده کنید.

چگونه صوت reels را دانلود کنیم؟ آموزش دانلود موزیک ریلز اینستاگرام

بهترین وبسایت های دانلود آهنگ از ساند کلود

دو روش بالا کمی محدود هستند و ممکن است شما بخواهید که فایل آهنگ هر موسیقی که دوست دارید را به صورت جدا داشته باشید. برای اینکار باید به دنبال برنامه ها و وبسایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند بروید. برای اینکار ابتدا نیاز به کپی کردن لینک آهنگ مدنظرتان دارید.

وقتی لینک آهنگ مدنظرتان را کپی کردید وارد وبسایت زیر بشوید.

soundcloudtomp3.app

سپس در قسمت enter soundcloud url لینک مدنظرتان را کپی کنید.

در آخر بر روی گزینه convert بزنید و کمی صبر کنید.

سپس می توانید با کلیک بر روی گزینه download the soung فایل موزیک مدنظرتان را دانلود کنید.

البته وبسایت هایی دیگری هم وجود دارد که اگر تمایل داشتید می توانید از آنها استفاده کنید. وبسایت هایی نظیر:

همه اینها گزینه هایی هستید که می توانید برای دانلود موزیک خود از آنها استفاده کنید تا فایل با کیفیت آهنگ را در اختیار شما قرار دهند.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور تردز و خرید فالوور فیک ایرانی اینستاگرام به آموزش دانلود موزیک از ساند کلود پرداختم تا بتوانید خیلی ساده هر آهنگی را که خواستید به صورت آفلاین گوش دهید یا اینکه فایل موزیک خود را داشته باشید و بتوانید در هر دیوایسی و بدون نیاز به اشتراک ساند کلود آن را گوش دهید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.