خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » بهترین کانال های موزیک تلگرام برای عاشقان به دنیای موسیقی!

گوش دادن به آهنگ یکی از تفریحات لذت بخش بسیاری از ماست. برای اینکه بتوانید از این تفریح نهایت لذت را ببرید باید آهنگ های بهتری را پیدا و دانلود کنید تا از گوش دادن به آنها احساس خوبی بهتان دست بدهد. کانال های تلگرامی یکی از بهترین مراکز برای دانلود موزیک و آهنگ به حساب می آیند و به علت تنوع بسیار زیاد و بروز بودن می توانند برای علاقه مندان به موسیقی بسیار جذاب باشد. در ادامه این مطلب قصد دارم تا بهترین کانال های آهنگ تلگرام را به شما معرفی کنم.

یکی از دسته های اصلی کانال های تلگرام، کانال های موسیقی می باشد. در ایران نیز کانال های بسیار زیادی برای موسیقی و آهنگ وجود دارد که می توانید از آنها بهره ببرید و به دانلود آهنگ های روز دنیا بپردازید. من سعی کردم تا لیستی از بهترین کانال های آهنگ خارجی و ایرانی تلگرام را پیدا کنم تا بتوانید خیلی راحت و با جوین شدن در آنها به میلیون ها اهنگ دسترسی داشتنه باشید.

بهترین کانال های تلگرامی موزیک

بهترین کانال های موزیک تلگرام

در ادامه لیستی از بهترین کانال های موزیک تلگرام را به شما معرفی می کنم. این کانال ها معمولا در دسته های مختلفی فعالیت می کنند و زمینه فعالیت آنها به یک شاخه محدود نیست. بنابراین می توانید در آنها موزیک های بسیار زیادی برای هر سلیقه ای پیدا کنید.

کانال بانک موزیک

کانال بانک موزیک به آیدی musicbank9 را می توان یکی از بزرگ ترین و بهترین کانال های دانلود آهنگ در تلگرام به حساب آورد. این کانال در حال حاضر دارای بیش از 2 میلیون ممبر است و در آن می توانید اهنگ های زیادی از هر سبکی پیدا کنید. همچنین این کانال های برای مناسبت های مختلف آهنگ های مخصوص به آن را منتشر می کند تا دسترسی کامل تری به موزیک های روز دنیا داشته باشید. به علاوه در این کانال می توانید موزیک های خارجی بسیار زیادی نیز برای دانلود پیدا کنید. یکی از خوبی های اصلی این کانال امکان گوش دادن به نسخه پیش نمایش موزیک است که باعث می شود هر وقت از آهنگی خوشتان آمد به دانلود آن بپردازید و بتوانید قبل از دانلود موزیک کمی از آن را گوش دهید تا متوجه شوید واقعا ارزش دانلود کردن دارد یا نه؟

معرفی اپلیکیشن تپ تپ

رادیو موزیکس

اگر به دنبال یک کانال موزیک فوق العاده کامل هستید حتما این کانال را به شما پیشنهاد می کنم. کانال رادیو موزیکس یکی از کامل ترین و بهترین کانال هایی است که تا به الان در زمینه موزیک وجود داشته است. این کانال به صورت بسیار حرفه ای و کامل به انتشار موزیک های مختلف و گلچینی از بهترین موزیک های دنیا می پردازد. همچنین در این کانال شاهد موزیک های تاپ دنیا و بهترین های دنیای موسیقی هستید که اگر واقعا به دنیای موسیقی علاقه مند هستید می توانید برایتان بسیار جذاب و جالب باشد. بنابراین اگر واقعا به دنبال یک کانال معروف و فوق العاده و با کیفیت در زمینه موزیک هستید این کانال تلگرامی می توانید گزینه بسیار عالی برای شما باشد.

این کانال در حال حاضر بیش از 2 میلیون ممبر دارد و می توانید آن را از طریق آیدی RadioMuzix دنبال کنید.

شمال موزیک

یکی از اصلی ترین و بهترین کانال های موزیک برای افرادی که علاقه زیادی به آهنگ های مازندرانی دارند و به دنبال آهنگ های شاد هستند. این کانال به صورت بسیار تخصصی به آرشیو موزیک های مختلف مازندرانی می پردازد که اگر طرفداران موزیک های شاد هستید می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. این کانال به انتشار موزیک از افراد مختلف می پردازد و یک فایل چند ثانیه ای برای پیش نمایش موزیک در اختیار شما قرار می دهد تا با گوش دادن به آن از کیفیت موزیک اطمینان حاصل کنید و سپس اقدام به دانلود آن کنید.

پاپ موزیک

پاپ موزیک نیز یکی از بهترین سایت های فعال در زمینه موزیک است که کانال تلگرامی آن روزانه به انتشار موزیک های مختلف از سبک های مختلف می پرازد. اگر به دنبال یک کانال خوب برای دانلود موزیک های روز هستید پاپ موزیک می توانید گزینه بسیار خوب و کاملی باشد. این کانال که می توانید آن را با آیدی popmusiciha دنبال کنید به صورت روزانه اقدام به ارائه فایل آهنگ در کانال خود می کند. اما یکی از اشکالات بسیار بزرگ این کانال نداشتن فایل نمونه برای برسی آهنگ می باشد.

اگر صاحب یک کانال تلگرامی هستید با استفاده از خدمات خرید ممبر گروه و خرید ممبر واقعی تلگرام می توانید رشد کانال خود را سریع تر کنید و صاحب یک کانال با ممبر بالا شوید.

نکس وان موزیک

آخرین کانال موزیکی که قصد دارم در لیست بهترین کانال های آهنگ تلگرام به آن بپردازیم کانال رسمی وبسایت نکس وان موزیک می باشد. این کانال به صورت رسمی برای وبسایت نکس وان موزیک که یکی از شناخته شده ترین وبسایت های دانلود آهنگ است می باشد. در این کانال شما به لینک دانلود موزیک های مختلف با سه کیفیت مختلف یعنی 320، 128  و 64 دسترسی دارید. همچنین فایل موزیک نیز در کانال قرار می گیرد که می توانید از آن استفاده کنید.

در این مطلب به معرفی بهترین کانال های آهنگ تلگرام بپردازم که می توانید در آنها به دنبال آهنگ های روز دنیا و دانلود آنها باشید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.