خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » 7 مرحله برای افزایش اعضای کانال تلگرام خیلی راحت!

این روز ها دنیای اینترنت و هر بخش آن تبدیل به یکی از بهترین مکان ها برای بیزینس های مختلف شده است. به طوری که میلیون ها بیزینس میلیونی و میلیاردی در فضای اینترنت به راه افتاده است. تلگرام هم یکی از این مکان هاست که افراد زیادی با فعالیت درست در این فضا به مخاطبین بسیار زیادی دست پیدا کردند و نتیجه آن درآمد بسیار بالایی بوده است. یکی از مشکلات همه افرادی که قصد فعالیت در تلگرام را دارند افزایش اعضای کانال تلگرام است که در این مطلب قصد دارم تا به صورت خیلی ساده و سریع به این موضوع بپردازم تا بتوانید به راحتی اعضای کانال تلگرام خود را افزایش دهید.

در تلگرام مهم ترین عامل جهت رشد و موفقیت کسب و کارتان تعداد ممبر ها و اعضای کانال شماست. هرچه این عدد بیشتر باشد یعنی جامعه بیشتری دارید که می توانید آنها را به مشتری تبدیل کنید. اما همین افزایش اعضا برای بسیاری سخت است به طوری که کلا از کار کردن در تلگرام منصرف می شوند.

افزایش اعضای کانال تلگرام

افزایش اعضای کانال تلگرام

تلگرام مانند اینستاگرام نیست که بتوانید با فعالیت های به خصوصی به افزایش دنبال کنندگان خود بپردازید. تلگرام به علت ماهیت پیام رسانی که دارد رشد و پیشرفت در آن سخت تر است. به صورت کلی چندین روش پایه وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید اعضای کانال تلگرام خود را افزایش دهید. البته توجه کنید که هیچ وقت این روش ها بدون یکدیگر نمی توانند باعث رشد کانال شما شوند و همه اینها با هم می توانند اعضای کانال تلگرام شما را افزایش دهند.

معرفی اپلیکیشن تپ تپ

تولید محتوا حرفه ای تلگرام

اولین و مهم ترین کاری که باعث محکم شدن بیس کارتان می شود تولید محتوای حرفه ای است. اگر کانال شما محتوای زیاد و جذابی نداشته باشد هیچ کسی به آن اهمیت نمی دهد و هر کاری هم که کنید نمی توانید آن را رشد دهید. برای تولید محتوا می توانید از مطالب آموزش تولید محتوای تلگرام که در وبلاگ زر ممبر منتشر شده است استفاده کنید. اما به صورت کلی در تولید محتوای خود موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • ساعت انتشار مطلب
  • کوتاه بودن مطلب
  • تولید محتوای ویدیویی
  • عمومی بودن محتوا
  • تولید محتوا های حرفه ای اما رایگان
  • پاسخ به سوالات افراد
  • تولید محتوای روزانه

استفاده از شبکه های دیگر

برای افزایش اعضای کانال تلگرام خود می توانید از پلتفرم های و کانال های دیگر خود استفاده کنید. اگر صاحب یک پیج اینستاگرام هستید یا اینکه دارای یک وبسایت هستید خیلی ساده می توانید تمام آن افراد را به کانال تلگرام خود هدایت کنید. بهترین روش هدایت افراد شامل موارد زیر می شود:

ارائه کد تخفیف در کانال تلگرام خود

ارائه یک آموزش حرفه در کانال تلگرام خود

ارائه یک محصول رایگان در کانال تلگرام خود

تبلیغات در تلگرام

بگذارید خیالتان را راحت کنم هر کاری که کنید باز هم نمی توانید بدون تبلیغات در تلگرام موفق شوید. شاید تولید محتوای حرفه ای و به خصوص محتوای ویدیویی بتواند کمکتان کند که موفق شوید اما بدون تبلیغات این کار عملا بسیار سخت و زمان بر است. بنابراین اگر به کار خودتان مطمئن هستید حتما یک بودجه حداقلی کنار بگذارید و هر ماه به تبلیغات در مکان های مختلف بپردازید. البته اینکه دقیقا کجا و چگونه تبلیغات کنید موضوع بسیار مهمی است.

افزایش اعضای کانال تلگرام با دریافت ممبر

با خرید ممبر نیز می توان موجب افزایش اعضای کانال تلگرام خود شوید. اما برخی افراد می گویند این تعداد ممبر احتمال اینکه واقعا برای کسب و کار ما مفید باشند بسیار کم است. به همین دلیل شما نباید بر روی این ممبر ها حساب کنید. شما می توانید با خرید ممبر های واقعی تلگرام حداقل احتمال اینکه این ممبر ها به درد کانالتان بخورند را افزایش دهید. در کل معمولا افراد اوایل کار یا حتی زمانی که بسیار موفق هستند به خرید ممبر روی می آورند که در زمان تبلیغات فردی که به کانال آنها مراجعه می کند به احتمال بالاتری جذب شود و عضو کانال آنها شود. همچنین در طول زمانی که شما فعالیت می کنید ممکن است افرادی به کانال شما سر بزنند اما به خاطر پایین بودن ممبر هایتان عضو کانالتان نشوند. با خرید ممبر این مشکل به راحتی حل می شود.

برای بالا بردن ممبر های کانال تلگرام خود می توانید از خدمات خرید ممبر گروه و خرید ممبر واقعی تلگرام  زر ممبر استفاده کنید.

بالابردن ممبر های کانال تلگرام با مسابقه

یکی دیگر از روش هایی که می توانید از آن برای افزایش ممبر های کانال تلگرام خود استفاده کنید ایجاد مسابقه و چالش است. این مسابقات و چالش ها دو نوع زد و سبز دارند. نوع زد آن را شاید زیاد دیده باشید برای مثال یک متن با دکمه هاش شیشه ای درست می کنند و آن را پخش می کنند که تمام دکمه های آن به کانال شما ختم می شود. اما نوع سبز آن یعنی ایجاد مسابقه و چالش واقعی می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد.

تولید محتوای ویروسی

تولید محتوای ویروسی یعنی تولید محتوایی که افراد بخواهند آن را برای دیگران ارسال کنند به این صورت شما می توانید خیلی سریع رشد کنید و احتمال موفقتتان بیشتر شود. تولید محتواهای ویدیویی آموزشی عمومی و ساده اما کاربردی از جمله این موارد است. مثلا: چگونه تشخیص دهیم عسل واقعی است؟

در این مطلب به صورت خیلی خلاصه اصلی ترین روش ها برای افزایش اعضای کانال تلگرام را به شما معرفی کردم. امیدوارم از این مطلب خوشتان آمده باشد و برایتان مفید بوده باشد.