خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » چگونه تبادل ممبر کنیم؟ آموزش تبادل ممبر در تلگرام از صفر تا صد!

تلگرام را می توان یکی از مهم ترین برنامه های پیام رسان به خصوص در ایران به حساب آورد. محبوبیت بالای این پیام رسان باعث شده تا بسیاری از کسب و کار ها و افراد از آن به عنوان یک منبع درآمد استفاده کنند. اگر شماهم جز یکی از مدیران کانال های تلگرام باشید قطعا یکی از دغدغه های شما رشد کانالتان است. یکی از روش هایی که می تواند خیلی سریع باعث پیشرفت کانال شما شود تبادل یا تب زدن است. در این مطلب به صورت کامل قصد دارم تا به آموزش تبادیل ممبر در تلگرام بپردازم. اگر جز مدیران یکی از کانال های تلگرام هستید پیشنهاد می کنم حتما این مطلب را تا انتها بخوانید.

آموزش تبادل ممبر در تلگرام

تبادل ممبر چیست؟

تبادل ممبر که به تب زدن هم معروف است به معنای به اشتراک گذاشتن مخاطب است. یعنی شما تبلیغ یک کانال دیگر را در کانال خود قرار می دهید و در ازای آن کانال مدنظر تبلیغ کانال شما را در کانال خود قرار می دهد. به این صورت بدون اینکه نیاز باشد هزینه خاصی بکنید خیلی راحت می توانید در کانال های مختلف تبادل کنید و ممبر جذب کنید.

تبادل تلگرام یا تب زدن چه سودی دارد؟

فرض کنید شما یک کانال با 50K ممبر دارید. حال اگر شما با یک کانال دیگر که 50K ممبر دارد تبادل کنید و تبلیغ یکدیگر را در کانال خود قرار دهید مثلا می توانید 3000 عضو جدید بدست بیاورید و فرد مقابل هم می تواند 4000 عضو بدست بیاورید. در این حالب بدون اینکه پولی پرداخت کنید دو طرف سود کردند.

آموزش تبادل ممبر در تلگرام

برای اینکار کافیست تا شما در ابتدا یک لیست از کانال هایی که در حوزه های نزدیک به شما کار می کنند را پیدا کنید. دقت کنید که نیازی نیست که حتما کانال در حوزه خود شما باشد چون احتمال دارد به علت فضای رقابتی قبول نکند. مثلا اگر شما یک کانال برای فروش کفش دارید می توانید با کانال که برای فروش کیف یا شلوار و… تبادل کنید.

بعد از اینکه توانستید یک لیست پیدا کنید خیلی راحت به مدیر کانال مدنظر پیام دهید برای تبادل و پیشنهاد خود را مطرح کنید. البته قبل از این کار بهتر است کمی محتوای و روند کار کانال مدنظر را برسی کنید تا از اینکه آن کانال گزینه مناسبی برای شماست اطمینان حاصل کنید.

کلاب هاوس چیست؟ معرفی و آموزش شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس

اگر افراد پیشنهاد تبادل را قبول نکردند چه؟

در تلگرام معمولا هیچ فرقی از تبادل بدش نمی آید و بیشتر پیج ها قبول می کنند چون بدون هیچ هزینه ای می توانند کانال خود را رشد دهد. بنابراین اگر فردی قبول نکرد به سراغ بعدی بروید. آنچنان هم نگران نباشید بیشتر افرادی که به آنها پیام برای تبادل می دهید به احتمال بالا قبول می کنند.

سوالات متداول:

اگر اعضای کانال مساوی نبود چه کار کنیم؟

اگر اعضای دو کانال مساوی نبود به صورت معمول باید آن را با ساعت تبادل جبران کنید. برای مثال اگر کانال شما 5کا و کانال فرد مقابل 10کا ممبر دارد شما باید تبلیغ فرد مقابل را 10 ساعت درون کانال خود قرار دهید و فرد مقابل باید 5 ساعت این کار را انجام دهد یا اینکه شما چندبار تبلیغ کانال فرد را در کانال خود قرار دهید.

بهترین کانال برای تبادل ممبر کدام است؟

بهترین کانال برای تبادل ممبر در تلگرام کانالی کانالی است که فعال باشد و کم و بیش به حوزه شما مربوط باشد. هرچه کانال کمتر فعال باشد و مخاطبین آن کمتر آن کانال را چک کنند یا حوزه آن از حوزه فعالیت شما دور تر باشد آنچنان گزینه مناسبی برای تبادل نیست.

اگر می خواهید خیلی راحت تر تبادل کنید و کانال خود را رشد دهید می توانید برای شروع و بهتر کردن کانال خود از خدمات خرید ممبر اد اجباری و افزایش بازدید تلگرام زر ممبر استفاده کنید.

چگونه تبادل کنیم تا ممبر های کانال ریزش پیدا نکنند؟

اگر می خواهید با تبادل کردن ممبر های کانالتان ریزش نکند باید اینکار را با فاصله زمانی مختلف انجام دهید. مثلا هر روز یک تبادل انجام ندهید. چون وقتی تبادل می کنید پست تبلیغ باید به عنوان آخرین پست در کانال شما باشد و شما حق ندارید تا پایان زمان تبادل پست دیگری را در کانال خود قرار دهید. همچنین اگر تبلیغات زیادی در کانال قرار دهید ممکن است بسیاری از افراد از کانال شما نا امید شوند و آن را ترک کنند.

مدیر تبادل کیست؟

برخی افراد در تلگرام هستند که با کانال های مختلفی همکاری می کنند و کانال های زیادی دارند و در اعضای مقداری پول یا تبلیغات و…. تبلیغات چندین کانال مختلف را هم زمان در هم انجام می دهند. اگر کمی جستجو کنید می توانید چنین افرادی را پیدا کنید و در کار خود از آنها کمک بخواهید.