خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » تشخیص متن تصاویر در تلگرام آیفون + تبدیل عکس به متن در Telegram

یکی از پیام رسان‌های چند جانبه که امروزه میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند تلگرام است. تلگرام یکی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار در ایران است که متاسفانه سالیانی است که تحت فیلتر می‌باشد. این نرم افزار نسخه‌های مختلفی برای انواع سیستم‌ عامل‌ها دارد و خوبی این نسخه‌های مختلف در این است که می‌توانید از تمامی آپدیت‌های آن بهرمند شوید. تلگرام در سال 2013 اولین نسخه خود را به تمامی دنیا عرضه کرد و پس از فیلترینگ در ایران، 63 درصد جمعیت ایران عضو این اپلیکیشن بودند. اکنون نیز کاربران بسیار زیادی در ایران از این برنامه با فیلترشکن یا پروکسی استفاده می‌کنند اما باز هم تعداد مخاطبان به اندازه روزهای اولیه فیلترنیگ نیست. در ادامه می‌خواهیم به بحث در مورد یکی از آپدیت‌های جدید تلگرام با عنوان تشخیص متن تصاویر در آیفون صحبت کنیم.

 

تشخیص متن تصاویر چیست؟

شاید شنیدن این قابلیت برای شما بسیار جالب باشد. در واقع این خصوصیت که برای تلگرام گذاشته شده است به گونه‌ای است که می‌توانید متونی که در یک عکس است را انتخاب و کپی کنید. تصور کنید بر روی یک کاغذ متن‌هایی را به انگلیسی نوشته‌اید و فوری می‌خواهید آنها را کپی کنید و فرصت تایپ کردن ندارید. برای اینکه سریع به متن دست یابید تنها با فعال کردن یک گزینه از تلگرام بر روی عکس می‌توانید متن مورد نظر را انتخاب و کپی کنید.

 

آموزش کپی کردن متن عکس تلگرام

برای اینکه متنی را از روی تصویر کپی کنید مراحل توضیح داده شده را دنبال کنید:

  • به تلگرام وارد شوید.
  • به پی وی فردی بروید که برای شما عکسی ارسال کرده است و می‌خواهید متن عکس را کپی کنید.
  • عکس را دانلود کنید و وارد آن شوید تا بزرگ شود.
  • بر روی عکس یک کلیک کنید تا قابلیت‌های آن نمایش داده شود.

تشخیص متن تصایر تلگرام در آیفون - زر ممبر

  • در گوشه سمت راست پایینی، علامتی وجود دارد که اسکن زنده را نشان می‌دهد.
  • این علامت را بزنید تا اطراف متن‌ها انتخاب شوند و فضای خالی غیر قابل انتخاب می‌باشد.

تشخیص متن تصایر تلگرام در آیفون - زر ممبر

  • متن‌هایی که می‌خواهید کپی کنید را انتخاب کنید و گزینه کپی را بزنید.
  • حال به صفحه چت برگردید و بر روی نوار چت کمی دست نگه دارید.
  • حال گزینه جای گذاری (PASTE) را انتخاب کنید تا متنی که کپی کرده‌اید پیست شود.
  • حال به راحتی یک اسکنر آنلاین و در دسترس را خواهید داشت.

تشخیص متن تصایر تلگرام در آیفون - زر ممبر

 

قابلیت تشخیص متن تصاویر برای چه نوع سیستم عاملی است؟

ممکن است که با گوشی خود مراحل گفته شده را دنبال کرده باشید اما این گزینه را پیدا نکرده باشید. متاسفانه باید بگوییم که این قابلیت برای برخی سیستم عامل‌ها مانند پی سی و اندروید فعال نیست و فعلا فقط برای آیفون در دسترس است. این قابلیت بر روی آیفون 13 امتحان شده و کارآمد بوده است. برای برخی از نسخه‌های مک او اس macOS نیز قابل دسترسی است و می‌توانید با این دو نوع سیستم عامل از این قابلیت استفاده کنید. خبری مبنی بر اینکه این قابلیت برای سیستم عامل‌ها دیگر فعال می‌شود یا نه، از طرف تلگرام اعلام نشده است و نمی‌توانیم خبر قطعی بدهیم.

 

قابلیت تشخیص متن تصاویر چه زبان‌هایی را ساپورت می‌کند

این قابلیت توسط شرکت اپل مدیریت می‌شود و زبان اصلی دنیا که انگلیسی است را با چند زبان زنده دیگر دنیا پشتیبانی می‌کند. حال سوال این است که آیا زبان فارسی نیز ساپورت می‌شود؟ باید بگوییم خیر و زبان فارسی جزو زبان‌های ساپورت شده اپل نیست. برای اینکه زبان‌هایی مانند فارسی به این قابلیت اضافه شوند باید منتظر آپدیت‌های جدید تلگرام باشیم تا بدانیم چه زبان‌هایی را منتشر می‌کند.

 

پیشرفت در تلگرام

تلگرام اپلیکیشنی است که بسیاری از مردم بخصوص در ایران از آن برای کسب و کار استفاده می‌کنند. پیشرفت در تلگرام کمی سخت است و به راحتی نمی‌توانید ممبر بگیرید مگر اینکه تبلیغات داشته باشید که این تبلیغات بسیار هزینه بردار است و ممکن است در اول کسب و کار خود قادر به پرداخت هزینه برای تبلیغات نباشید. حال بهترین راه حل برای شما خرید ممبر فیک یا خرید ممبر واقعی است. این نوع ممبرها را می‌توانید از طریق زر ممبر خریداری کنید تا به صورت حرفه‌ای و کارشناسی شده به کانال یا گروه شما اضافه شوند. همچنین اگر ممبر دارید و مشکل شما گرفتن ویو و رای تلگرام است، این نوع خدمات را هم می‌توانید از زر ممبر دریافت کنید. با داشتن آمار بالای کانال یا گروه خود در الگوریتم تلگرام جایگاه بهتری خواهید داشت و اعتبار شما پیش مخاطبان خود بیشتر خواهد شد.