خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » محتوای حفاظت شده تلگرام – آپدیت جدید

تلگرام پیام رسانی قدیمی و پرطرفدار است که اکنون در میان عموم مردم بسیار استفاده می‌شود. انتشار اولیه این اپلیکیشن در تاریخ 14 اوت 2013 بود که به دلیل متن باز بودن، این اپلیکیشن بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت. شمار کاربران فعال برنامه تلگرام در سال 2021 به 500 میلیون نفر در ماه رسید. تلگرام را می‌توان یکی از اپلیکیشن‌های قدرتمند دنیا بیان کرد. همچنین تلگرام در مدت زمان‌های کوتاه، آپدیت‌هایی ارائه می‌دهد که کاربران خود را شگفت زده می‌کند. اکنون این برنامه در ایران تحت فیلتر است اما باز هم طرفداران بسیار زیادی دارد. در سال 1396 که تلگرام در ایران تحت فیلتر قرار گرفت تقریبا 62 درصد از مردم ایران عضو آن بودند.

 

استفاده تلگرام برای چیست

تلگرام استفاده‌های زیادی دارد. این اپلیکیشن برای به اشتراک گذاری محتوا در کانال، گروه و چت شخصی گذاشته شده است. محتواهای زیادی اعم از متنی، تصویری، ویدیویی، لوکیشن، مخاطبین، استیکر، گیف و … را می‌توانید در تلگرام به اشتراک بگذارید. همچنین بیشتر گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی برای کسب و کار و کسب درآمد استفاده می‌شوند. افرادی هستند که در این اپلیکیشن محصولات خود را به فروش می‌رسانند. افرادی نیز با استفاده از گذاشتن کانال‌ها یا گروه‌های خبری، خرید و فروش، اطلاعات عمومی و … از طریق تبلیغات کسب درآمد می‌کنند.

 

گروه تلگرام و کانال تلگرام چیست

حال شاید برای شما سوال باشد که گروه و کانال تلگرامی چیست. گروه تلگرام به فضایی از تلگرام گفته می‌شود که در آن افرادی عضو هستند و همگی اجازه دارند که محتواهای مختلف را به اشتراک بگذارند. کانال نیز یک بستر برای به اشتراک گذاری محتوا است اما به صورت یک طرفه. بدین معنی که فقط ادمین یا مدیر آن کانال می‌تواند پیام ارسال کند و برای عضوهای آن فقط رای دادن و برخی قابلیت‌های ریز فعال است. البته می‌توانید در گروه‌ها هم ارسال برخی محتواها را ممنوع کنید. در صورتی می‌توانید این کار را انجام دهید که ادمین گروه باشید. همچنین اضافه کردن ممبر در کانال نیز فقط توسط ادمین انجام می‌شود و افراد دیگر می‌توانند با استفاده از لینک وارد شوند. این ممنوعیت یکی از قوانین تلگرام از قبل تا به الان بوده است.

 

استفاده از ربات تلگرام

اگر کانال یا گروه شلوغی دارید و برای مدیریت آن به کمک نیاز دارید، به راحتی می‌توانید برای مدیریت گروه یا کانال خود از ربات استفاده کنید. این نوع ربات‌ها با ثبت قوانین مورد نظرتان به صورت دستی شروع به کار می‌کنند. همینطور باید ربات را خریداری کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید. اما این ربات‌ها اصلا اشتباهی هیچ کاری را انجام نمی‌دهند و به صورت مرتب و سر وقت هرکاری را انجام می‌دهند. کار ربات‌ها ارسال پیام خودکار، قفل و باز کردن سر وقت گروه، تشخیص آگهی‌های نامناسب یا شغلی بدون اجازه ادمین و … است.

 

محتوای محافظت شده تلگرام

برخی کانال‌ها یا گروه‌های تلگرامی هستند که محتواهایی تک و مخفی را تهیه و ارسال می‌کنند. این افراد نمی‌خواهند که محتوای آنها به جایی درز کند. در این صورت باید از قابلیت محتوای محافظت شده در تلگرام استفاده کنید. این نوع محتوا یکی از جدیدترین آپدیت‌های تلگرام است. با فعال کردن این قابلیت اعضای گروه یا کانال نمی‌توانند پیام‌های ارسال شده در گروه را به جای دیگری ارسال کنند یا فوروارد کنند. همچنین اسکرین شات گرفتن از پیام‌ها ممنوع شده و ذخیره کردن محتواها هم برای کاربران غیرممکن می‌باشد. این قابلیت چیزی همانند سکرت چت است که فقط برای پیام‌های پیوی قابل انجام بود. در این صورت محتوای شما محافظت شده باقی می‌ماند. این قابلیت برای محتواهای یونیک بسیار عالی است و می‌توانید به راحتی آن را فعال کنید. برای فعال کردن محتوای محافظت شده تلگرام ادامه این مطلب را بخوانید.

 

چگونه محتواهای تلگرام را محافظت شده کنیم

اکنون به این فکر افتاده‌اید که محتواهای کانال یا گروه خود را به صورت محافظت شده انتشار دهید. در صورت فعال کردن این قابلیت، برای تمامی پیام‌هایی که ارسال می‌کنید اعمال می‌شود. به این معنی که برای تنها یک یا چند پست امکان فعال شدن ندارد. برای اینکه محتواهای تلگرام را حفاطت شده کنید طبق مراحل زیر پیش بروید:

  • هنگامی که گروه یا کانال مورد نظر خود را درست کردید به قسمت پروفایل بروید.

محتوای محافظت شده در تلگرام. - زر ممبر

  • از منوی بالایی گزینه مداد مانند را برای ویرایش بزنید.
  • از قسمت Group Type که باید نوع گروه را انتخاب کنید، صفحه را اسکرول کنید.

محتوای محافظت شده در تلگرام. - زر ممبر

  • به آخر صفه که رسیدید گزینه‌ای با عنوان restrict saving contact وجود دارد.
  • این گزینه را فعال کنید.
  • از طریق نوار بالایی علامت تیک را بزنید تا تغییرات اعمال شود.

اکنون پیامی ارسال کنید و متوجه می‌شوید که هیچ فردی (حتی شما) اجازه اینکه پیام را فوروارد کنید یا اینکه اسکرین شات بگیرید را ندارید و این گزینه‌ها غیرفعال هستند. در واقع این گزینه‌ها نشان داده می‌شوند اما انتخاب کردن آنها غیرفعال است.

 

خرید ممبر واقعی تلگرام و ویو فیک تلگرام

حال که تنها با یکی از قابلیت‌های اپلیکیشنی عالی با نام تلگرام آشنا شده‌اید، مطمئنا فعالیت در آن نیز برای شما بسیار مهم و کاربردی است. اما حالا که کاربران تلگرام بالا آمده‌اند و تعداد کانال و گروه‌ها بسیار زیاد شده است، پیشرفت نیز سخت می‌باشد. برای اینکه به راحتی اعتماد مردم و مشتری را جذب کنید باید تعداد ممبر و ویو بالایی را داشته باشید. در این مورد زر ممبر به کمک شما آمده است. با کمک ما می‌توانید خرید ممبر فیک تلگرام، خرید ممبر واقعی، خرید ویو تلگرام و … را انجام دهید. این خدمات به صورت کارشناسی شده و طی 2 تا 24 ساعت به شما ارائه می‌شود. ممبرهایی که واقعی عنوان دارند، به صورت تضمینی واقعی هستند و می‎‌توانید از این مورد اطمینان کامل را داشته باشید.

 

سوالات شما

چه کسانی می‌توانند قابلیت محتوای محافظت شده تلگرام را فعال کنند؟

دقت کنید برای اینکه این کار را انجام دهید حتما باید ادمین کانال یا گروه باشید.

آیا فقط ادمین اصلی می‌تواند محتوای کانال تلگرام یا گروه تلگرام را محافظت شده کند؟

ادمین اصلی یا فرعی می‌توانند این کار را انجام دهند (البته اگر نوع گروه از قبل انتخاب نشده باشد).

این قابلیت برای هر اکانتی فعال شده است؟

بله برای تمامی نقاط جهان این آپدیت ارائه شده و قابل دسترس است.

از کجا بدانیم افراد نمی‌توانند اسکرین شات بگیرند؟

برای اینکه اسکرین شات را تشخیص دهید، یکبار خودتان آن را امتحان کنید و اگر پیامی مبنی بر this app doesn’t allow taking screenshots را دیدید بدانید که کس دیگری هم اجازه گرفتن اسکرین شات ندارد.