خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » کلاب هاوس چیست؟ معرفی و آموزش شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس

دنیای شبکه های اجتماعی در طی سال ها توسط برخی از برنامه به صورت کامل در اختیار گرفته شده بود و کمتر شبکه اجتماعی می توانست در این دنیا نامی از خود نشان دهد. حالا بعد از تیک تاک، سیگنال نوبت به کلاب هاوس می رسد.  این شبکه اجتماعی به صورت بسیار عجیبی با رشد کاربران بسیار زیادی رو به رو شده است. مکانیزم های این برنامه مانند دیگر شبکه های اجتماعی نیست و بیشتر تمرکز آن بر روی صدا است. به همین دلیل تصمیم دارم تا در این مطلب به آموزش کلاب هاوس بپردازم و شما را بیشتر با این شبکه اجتماعی آشنا کنم.

کلاب هاوس

آموزش کلاب هاوس

کلاب هاوس چندان پیچیده نیست اما فرایند ها و ساختار آن طوری است که شاید خیلی خوب متوجه آن نشوید. به همین دلیل در ادامه در بخش های مختلفی به آموزش این برنامه خواهم پرداخت.

نصب و ثبت نام در کلاب هاوس

مراحل نصب و ثبت نام در کلاب هاوس کمی متفاوت است. شما برای ثبت نام در این شبکه اجتماعی نیاز به یک دعوت نامه از طرف شخص دیگری که هم اکنون در کلاب هاوس عضو است دراید که همین موضوع کمی کار را برای افرادی که قصد ثبت نام دارند سخت می کند.

در حال حاضر نسخه رسمی کلاب هاوس تنها برای ios توسعه داده شده است و نسخه رسمی ای برای اندروید وجود ندارد. اما شما می توانید از نسخه ی غیر رسمی این برنامه توسط وب سرویس کلاب هاوس توسعه داده شده است استفاده کنید.

لینکدین چیست و نحوه کار با لینکدین چگونه است؟

روم ها

روم ها در واقع بخش اصلی در کلاب هاوس هستند که برای پیدا کردن آنها تنها کافی است در بخش hallway اسکرول کنید یا اینکه از طریق یک دعوت نامه وارد یک روم شوید. برای هر روم نام کلوپ ، نام روم و فرستی از گویندگان و… نمایش داده می شود.

وقتی وارد یک روم در کلاب هاوس شدید در صفحه stage را با تمام شنوندگان مشاهده می کنید.در stage کلاب هاوس در واقع شما در حال گوش دادن به افرادی گوینده هستید و نقش شونده را بر عهده دارید. اگر به عنوان یکی از حضار در روم حاضر باشید سه دکمه برای شما نمایش داده می شود. دکمه leave که به معنی خروج از روم است. دکمه دست که به معنی اجازه گرفتن برای حرف زدن است (اگر در stage باشید با آیکون میکروفونی که وجود دارد می توانید صحبت کنید) و دکمه به علاوه که می توانید برای دعوت دنبال کنندگان خود به روم از آن استفاده کنید.

نحوه ساخت کلاب در کلاب هاوس

برای اینکه بتوانید یک کلاب در کلاب هاوس بسازید باید ابتدا وارد پروفایل خود شوید. سپس از طریق بخش member of بر روی آیکون + تاچ کنید تا وارد صفحه ساخت کلاب جدید شوید.در ابتدا می توانید کاور یا عکس کلاب خود را انتخاب کنید. بعد از آن می توانید نامی برای کلاب خود انتخاب کنید.

پر فالوور ترین پیج های اینستاگرام

گزینه let members…. مربوط به اجازه ایجاد روم به ممبر های شماست. و گزینه make member… مربوط به مخفی کردن فرست اعضا در کلاب می باشد. سپس از طریق بخش topics می توانید موضوع و حوزه‌ی یا به عبارتی دسته بندی کلاب خود را مشخص کنید. سپس می توانید از طریق بخش  description توضیحاتی درباره‌ی کلاب خود بنویسید.

نحوه ایجاد یک روم

روم ها بخش اصلی تشکیل دهنده کلاب هاوس هستند که برای شروع فعالیت خود باید حتما به آنها توجه زیادی داشته باشید. برای اینکه بتوانید یک روم را شروع کنید باید بر روی دکمه start room  کلیک کنید. اما ابتدا شما باید نوع روم و کلاب مربوط به آن را مشخص کنید. نوع روم را می توانید از بین سه گزینه open یعنی باز برای تمام افراد، social یعنی باز برای دنبال کنندگان من و closed یعنی خصوصی انتخاب کنید. سپس می توانید با انتخاب کلاب مدنظر بر روی گزینه lets go کلیک کنید.

کنترل روم ها

وقتی شما وارد یک روم در کلاب هاوس می شوید در آن صفحه را مشاهده می کنید که افراد مختلف اجازه دارند تا بتوانند صحبت کنند. هر روم شامل سه سطح است. مدیر، گویندگان و حضار که هر کدام از آنها قابلیت های مختلفی دارند. حضار فقط می توانند صدا را گوش کنند و یا با اجازه گرفتن و تایید مدیر به گوینده تبدیل شوند. گویندگان می توانند صحبت کنند و اجازه ارتباط برقرار کردن دارند. مدیران اجازه صحبت کردن و دسترسی هایی از جمله:

قطع و وصل صدای گویندگان، اضافه کردن افراد به صفحه، امکان تبدیل گوینده به حضار و… را دارند.

بهترین روش افزایش فالوور فیک اینستاگرام

کلاب هاوس شبکه اجتماعی چندان پیچیده ای نیست اما مکانیزم های آن کم و بیش با شبکه های اجتماعی که می شناسیم فرق می کند.به علت محبوب شدن این شبکه شبکه اجتماعی احتمالا امکانات و قابلیت های مختلف به آن اضافه شوند و که ما سعی می کنیم بعد ها در مطالب دیگر در وبلاگ زر ممبر به آنها بپردازیم.