خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » پر فالوور ترین پیج های اینستاگرام در سال 2021 کدام پیج ها هستند؟ (آپدیت شد)

این روز ها دیگر کمتر کسی پیدا می شود که اینستاگرام را نشناسد. شبکه اجتماعی که به سرعت در بین تمام کاربران محبوب شد و حالا در جهان جز برترین شبکه های اجتماعی به حساب می آید شاید برای شما هم جذاب باشد که بدانید چه پیج هایی در اینستاگرام بیشترین فالوور را دارند و برترین پیج های اینستاگرام متعلق به چه کسانی است. در این مطلب به پر فالوور ترین پیج های اینستاگرام در سال 2021 می پردازیم.

پیج های زیادی در اینستاگرام وجود دارد که محبوب بالایی دارند و برای خود اسم و رسمی به هم زدند. اما برخی از پیج ها هستند که وقتی آنها را می بینیم تعجب می کنم که آیا واقعا یک نفر می تواند به این تعداد فالوور برسد؟ ما در این مطلب سعی کردیم تا بروز ترین آمار در اینستاگرام را گرد هم جمع آوری کنیم و بیست پیج برتر جهان را به شما معرفی کنیم.

محبوب ترین پیج های اینستاگرام

پر فالوور ترین پیج های اینستاگرام در سال 2021

لیست محبوب ترین افراد در اینستاگرام:

کیتی پری (110 میلون)

مایلی سایروس (120 میلون)

خوله کارداشیان (127 میلیون)

نیکی میناژ (127 میلیون)

نایک (128 میلیون)

جنیفر لوپز (138 میلیون)

تیلور سوئیفت (144 میلیون)

نیمار (145 میلیون)

کندال جنر (148 میلیون)

نشنال جئوگرافیک (149 میلون)

جاستین بیبر (158 میلیون)

بیانسه (161 میلون)

لیونل مسی (177 میلیون دنبال کننده)

کیم کارداشیان (199 میلیون دنبال کننده)

او یکی از چهره های مشهور و شناخته شده در کل جهان به حساب می آید که طرفداران و محبوبیت بسیار زیادی دارد و این محبوبیت به اینستاگرام نیز کشیده شده است. او فرد خاصی نیست که به واسطه بازیگری یا خوانندگی به این جایگاه رسیده باشد.

بهترین روش تغییر فومت فارسی در گوشی های شیامی به راحتی در عرض 1 دقیقه!

بیشتر پست های پیج او به به تصاویر زیادی از مدلینگ ها و رویداد هایی محدود می شود که او در آن شرکت می کند.

سلنا گومز (203 میلیون دنبال کننده)

او یکی از محبوب ترین نوازندگان امریکایی و بازیگران در اینستاگرام به حساب می آید. در پیج او تصاویر یلی خاصی نمی توان پیدا کرد بلکه بیشتر تصاویر او محدود به سلفی هایی است که او از خود می گیرد.

کایلی جنز (210 میلیون دنبال کننده)

او یکی از ستارگان اینستاگرام به شمار می رود که در لیست پر لایک ترین افراد اینستاگرام همیشه جز نفرات اول بوده است. او همچنین در بین پر فالوور ترین پیج های اینستاگرام در بین 5 ربته برتر قرار گرفته است که همه اینها نشان از محبوب بالای او دارد.

حساب کاربری او بیشتر به زندگی شخصی و شغلی او اختصاص یافته است. او تصایر زیادی از خود را در پیج خود منتشر می کند. عکس تولد اولین فرزند او در اینستاگرام توانسته چند ده میلیون لایک را برای خود کند.

دیواین جانسون (211 میلیون)

دیواین جانسون که بیشتر به اسم راک نیز شناخته می شود محبوبیت بالایی در بین جوانان و نوجوانان دارد. دیواین به واسطه نقش هایی که در فیلم های مختلف بازی کرده است به این محبوب بالا رسیده است و او را می توان به عنوان محبوب ترین بازیگر اینستاگرام دانست.

او عکس های زیادی در پیج اینستاگرام خود منتشر می که از بین آنها نمی توان چیز خیلی خاصی پیدا کرد. بیشتر این تصاویر به تصاویری از فیلمبرداری، عکس هایی از او در ورزشگاه و خانواده اش خلاصه می شود.

ارسال پیام حذف شونده در واتساپ – قابلیت جدید واتساپ برای امنیت کاربران!

آریانا گراند (216 میلیون)

آریانا گراند را می توان به عنوان محبوب ترین خواننده در اینستاگرام دانست که طرفداران بسیاری دارد. او یکی از مشهور ترین افراد در بین کاربران اینستاگرام به حساب می آید. البته اینکه او توانسته است به این جایگاه دست پیدا کند چیز عجیبی نیست چون او یکی از محبوب ترین و مشهور ترین خواننده روی کره زمین به حساب می آید.

بیشتر پست های او به خوردنی ها، تصاویری از سبک پاپ و زندگی او خلاصه می شود.

کریس رونالدو (254 میلیون)

و حالا رتبه دوم پر فالوور ترین پیج اینستاگرام می رسد به کریس رونالدو که می توان به آن لقب محبوب ترین انسان اینستاگرام را هم دارد. کریس رونالدو به عنوان اولین انسانی است که توانسته به این تعداد بالای فالوور دست پیدا کند. او یکی از برترین فوتبالیست های جهان می باشد که محبوبیت فوق العاده ای در بین قشر جوان دارد و تعجبی ندارد که چرا به این تعداد فالوور توانسته است دست پیدا کنید.

بیشتر پست های پیج او به تصاویر خانوادگی، عکس هایی از او در حال بازی و و لحظات خوب زندگی خلاصه می شود.

اینستاگرام (384 میلیون)

یکی از محبوب ترین پیج های اینستاگرام که تعداد فالوور های آن تفاوت فاحشی با پیج های دیگر می کند صفحه رسمی خود اینستاگرام است. در این این لیست بیشتر افراد بازیگر و محبوب وجود دارند و اینستاگرام را می توان به عنوان برترین پیج کاری و شرکتی دانست که توانسته به این تعداد بالای فالوور دست پیدا کند.

در این صفحه پست هایی از بهترین و جالب ترین افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کنند منتشر می شود. محتواهای جالب و تبلیغاتی و پست هایی درباره ی خود اینستاگرام و فعالیت های آن بخشی از محتواهایی است که می توانید در پیج اینستاگرام بدست بیاورید.

زر ممبر مرکز خدمات خرید ممبر فیک تلگرام

کلام آخر

در این پست محبوب ترین و مشهور و پر فالوور ترین پیج های اینستاگرام را به شما معرفی کردیم. به نظر شما کدام یک از این افراد می تواند دی آینده به جایگاه اینستاگرام برسد؟