خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » واتساپ » ارسال پیام حذف شونده در واتساپ – قابلیت جدید واتساپ برای امنیت کاربران!

واتساپ را می توان محبوب ترین پیام رسان در دنیا دانست که کاربران زیادی از ان استفاده می کنند. این برنامه با توجه به قابلیت های محدودی که دارد ولی به لطف کاربران زیادش بسیار محبوب شده است. تیم سازنده آن نیز مدام در حال ارائه ویژگی های جدیدی هستند تا بتوانند این محیط را برای کاربران مناسب تر کنند. یکی از مواردی که واتساپ همیشه در پی بهبود آن بود امنیت کاربران است. یکی از ویژگی هایی که در این راستا ارائه شده است قابلیت ارسال پیام حذف شونده در واتساپ است. در ادامه به معرفی این قابلیت و استفاده از آن خواهیم پرداخت.

از واتساپ برای ارسال پیام های مختلف استفاده می شود. شما ممکن است با فردی یک چت معمولی داشته باشید یا اینکه پیام های مهم و حاوی اطلاعات مهم به او ارسال کنید. شاید شما هم درباره ی این پیام ها و اطلاعات و حریم خصوصی خود نگران باشید و به دنبال یک راه بی سر و صدا و بی دردسر برای حذف آنها باشید که قطعا قابلیت ارسال پیام پاک کننده می تواند به داد شما برسد.

این قابلیت به شما کمک می کند تا پیام هایی را برای فرد مقابل ارسال کنید که بعد از مدت مشخصی به طور خودکار حذف می شوند و دیگر آثاری از آنها باقی نمی ماند. یعنی شما یک پیام مهم را ارسال می کنم با یک زمانبندی خاصی و بعد از گذشت آن زمان پیام حذف می شود و دیگر اثری از آن نیست.

شاید تا همینجا نیز این قابلیت نظرتان را جلب کرده باشد و دوست داشته باید امتحان کنید. در ادامه به چگونگی استفاده از آن خواهیم پرداخت.

خدمات خرید ممبر واقعی گروه زر ممبر

ارسال پیام حذف شونده در واتساپ

 

ارسال پیام حذف شونده در واتساپ

برای اینکه بتوانید پیام های پاک شونده در واتساپ ارسال کنید فقط کافی است تا مراحل زیر را با ما انجام دهید.

  1. ابتدا برنامه واتساپ را باز کنید و سپس چت مورد نظر خود را باز کنید.
  2. بعد از اینکه این کار را کردید باید روی نام مخاطب کلیک کنید و گزینه disappearing meddages را انتخاب کنید حالا ممکن است مستقیم شما را به صفحه مورد نظر ببرد. اما اگر از شما تایید خواست باید روی گزینه continue کلیک کنید و سپس روی on کلیک کنید. حالا شما این قابلیت را فعال کردید و پیام های شما بعد از گذشت حدود 7 روز پاک می شود و دیگر فردی نمی توان آن را ببیند.

چرا این قابلیت برای من فعال نیست؟

شاید شما هر چقدر که دنبال این قابلیت گشته باشید نتوانسته باشید آن را پیدا کنید. دلیل این موضوع  این است که این قابلیت کمی جدید است و ممکن است روی دستگاه شما هنوز این قابلیت فعال نشده باشد. البته الان دیگر نسبتا این قابلیت برای اکثر دستگاه ها فعال است و شما می توانید از آن استفاده کنید.

همچنین ممکن است این مشکل به دلیل این باشد که برنامه شما آپدیت نیست. به همین دلیل باید ابتدا اقدام به آپدیت واستاپ نمایید. برای این کار تنها کافی است به مارکت های معتبر مانند گوگل پلی مراجعه کنید و سپس به دنبال واتساپ بگردید و روی آپدیت کلیک کنید.

معمولا با آپدیت کردن واتساپ باید این قابلیت برای شما باز شده باشد و شما بتوانید از آن استفاده کنید. اگر مشکلی برایتان پیش آمد می توانید آن را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

تلگرام یا سیگنال – کدام یک برای مهاجرت از واتساپ بهتر هستند؟

آیا پیام های قبلی من نیز حذف می شود؟

خیر. بعد از اینکه شما اقدام به ارسال پیام حذف شونده در واتساپ کردید تنها پیام هایی که از این به بعد ارسال می کنید پاک می شود و پیام های قبلی شما پاک نمی شود. همچنین توجه داشته باشد که برخی از پیام ها مانند عکس و فیلم ممکن است بعد از بارگیری در گوشی و گالری فرد ذخیره شده باشد که شما حتی درصورتی که از این قابلیت نیز استفاده کنید ممکن است نتوانید آن عکس و فیلم ها را پاک کنید.

نکاتی که باید بدانید:

  • توجه داشته باشید که ممکن است شما پیامی ارسال کنید و گیرنده آن را نخواند اما این پیام بعد از 7 روز دیگر پاک می شود و گیرنده به آن دسترسی ندارد. همچنین وقتی شما به پیامی پاسخ می دهید ممکن است پیام نقل شده حتی بعد از 7 روز نیز باقی بماند.
  • اگر فردی پیام شما را در گروهی ارسال کند ممکن است که این پیام در گروه حذف نشود و همچنان باقی بماند.
  • اگر فردی از پیام ها بکاپ گرفته باشد بعد از اینکه بکاپ خود را ریستور کرد پیام های حذف شونده به طور خودکار پاک می شوند.
  • توجه داشته باشید که این قابلیت هنوز نمی توانید حریم خصوصی شما را صد در صد تضمین کند یعنی ممکن است فرد پیام را کپی کند یا اینکه از آن اسکرین بگیرد که در این صورت استفاده کردن از این قابلیت بی فایده است.

کلام آخر

در این مطلب به شما نحوه ارسال پیام حذف شونده در واتساپ را آموزش دادیم. امیدوارم تا از این مطلب لذت برده باشید.