خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام (چرا من نمی توانم در استوری لینک بگذارم؟)

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی مهم برای کسب و کار ها به حساب می آید چون می تواند ترافیک و درآمد آنها را بسیار افزایش دهد. یکی از ابزار هایی که اینستاگرام در اختیار افراد قرار داده است تا بتوانند ترافیک اینستاگرام را به سایت ها و کانال های دیگر خود هدایت کنند  لینک در استوری است. در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره ی گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام بدانید را به شما بگوییم.

شاید شما نیز در پیج های مختلفی دیده باشید که در استوری های خود از مخاطبین می خواهد برای اینکه به چیزی برسند صفحه را به بالا بکشند و وارد سایت یا کانال های آنها شوند. این ویژگی از آنجایی اهمیت دارد که معمولا افراد زیادی استوری های اینستاگرام را می بینند و به همین دلیل اگر بتوان تنها بخشی از آنها را ترافیک برای سایت خود تبدیل کرد می توان رشد بسیار زیادی را مشاهده کرد.

قبل ها تنها این امکان وجود داشت که بتوان در بیو لینک قرار داد و افراد روی آن کلیک کنند ما در سال 2017 این قابلیت به اینستاگرام اضافه شد و در ابتدا تنها در اختیار دارندگان تیک آبی قرار گرفت. اما بعد ها این محدودیت برداشته شد و کاربران بیشتری توانستند از این قابلیت استفاده کنند.

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

نحوه گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

بدون اتلاف وقت به سراغ نحوه گذاشتن لینک در استوری ها می رویم.

مراحل لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام:

استوری خود را منتشر کنید.

اولین قدم گذاشتن استوری است. ابتدا باید ویدیو یا تصویر مورد نظر خود را تهیه کنید و اقدام به گذاشتن استوری کنید. سپس در مراحل ادیت در بالا دکمه ای به شکل لینک می بینید که با کلیک روی آن می توانید به استوری خود لینک اضافه کنید.

نحوه حذف پیام در دایرکت اینستاگرام خیلی راحت

لینک را اضافه کنید.

پس از اینکه آیکون لینک را فشار دادید صفحه ای برای شما باز می شود که گزینه های مختلف در آن مشاهده می شود. در بین تمام گزینه ها گزینه swipe up link مربوط به بخش لینک در استوری است. در این بخش شما دو گزینه خواهید دید. برای گذاشتن لینک باید روی گزینه web link کلیک کنید. سپس در صفحه بعد باید آدرس مورد نظر خود را وارد کنید. می توانید از کپی پیست استفاده کنید.

Call to action اضافه کنید.

یکی از مراحلی که بسیاری از افراد آن را رد می کنند و به همین خاطر بازخورد خوبی نمی گیرند این است که کال تو اکشنی در استوری ایجاد نمی کنند. شما باید به کاربران خود بگویید که اگر می خواهند مثلا این محصول را سفارش دهند باید صفحه را به سمت بالا بکشند. شاید این موضوع برایتان ساده به نظر برسد اما بسیاری از افراد به آن توجه نمی کنند و از آن رد می شوند. بنابراین حتما چه در عکس و چه در ویدیو به کاربران خود بگویید که برای رسیدن به …. صفحه را به بالا بکشند.

در نهایت باید گزینه تیک بالای صفحه را بزنید تا استوری منتشر شود. حالا می توانید استوری خود را به همراه لینک آن مشاهده کنید.

چرا نمی توانم لینک به استوری اینستاگرام اضافه کنم؟

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد در گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با آن رو به رو هستند این است که این قابلیت برای آنها باز نیست و آنها نمی توانند به استوری های خود لینک اضافه کنند. اما دلیل آن چیست؟

اینستاگرام محدودیتی اعمال کرده است که تنها برخی از پیج ها که تجاری هستند و حداقل 10 هزارتا فالوور دارند می توانند از این قابلیت استفاده کنند. یعنی اگر شما فالوور کمتر از 10 هزارتا دارید نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید.

چگونه بدون 10 هزار فالوور به استوری خود لینک اضافه کنید؟

هیچ راه درست و حسابی برای این کار وجود ندارد. اگر می خواهید خیلی سریع به این گزینه دست بیابید می توانید از دو روش استفاده کنید. روش اول این است که  به سرعت یک تبلیغات گسترده انجام دهید و به 10 هزارتا فالوور برسید. این روش رشد سریع پیج را نیز به همراه دارد ولی هزینه بسیار زیادی دارد. روش دوم این است که در ابتدا کمی فالوور بخرید تا به این گزینه دسترسی پیدا کنید و بعد با تولید محتوا فالوور ها خود را با فالوور های واقعی جایگزین کنید.

معرفی بهترین ربات تبدیل گفتار به متن تلگرام رایگان و بدون محدودیت

چرا با اینکه 10 هزارتا فالوور دارم دکمه اضافه کردن لینک در استوری برای من وجود ندارد؟

اگر شما به این مشکل دچار شدید باید موارد گفته شده در پایین را انجام بدهید تا به احتمال زیاد مشکل شما رفع شود.

  • یک بار از اکانت خود خارج شوید و دوباره وارد شوید.
  • مدت کمی صبر کنید.
  • نرخ تعامل اینستاگرام را کمی بالاتر ببرید.
  • برنامه اینستاگرام را بروز رسانی کنید.
  • برنامه اینستاگرام حذف و دوباره نصب کنید.
  • از یک گوشی دیگر استفاده کنید و تست کنید.

کلام آخر

در این مطلب به نحوه گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام پرداختیم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. هر گونه سوال یا مشکلی برایتان پیش آمد می توانید در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.