خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » نحوه حذف پیام در دایرکت اینستاگرام خیلی راحت ( آپدیت 2021)

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی شناخته می شود که معمولا همه ما چند ساعتی را در آن وقت می گذرانیم. به لطف قابلیت دایرکت که در اینستاگرام ایجاد شد شما می توانید به افراد مختلف پیام دهید و با آنها چک کنید. شاید قابلیت های دایرکت اینستاگرام به اندازه یک پیام رسان مانند تلگرام کامل نباشد ولی از هیچی بهتر است و استفاده های فراوانی دارد. یکی از مشکلات همیشه کاربران این بوده که ممکن است یک پیام اشتباهی را برای یکی از افراد در اینستاگرام ارسال کنید و حالا قصد حذف آن را داشته باشید. در ادامه به شما روش حذف پیام در دایرکت اینستاگرام را آموزش می دهیم. اگر می خواهید تنها با چند لمس یک پیام را در دایرکت پاک کنید تا انتها با ما همراه باشید.

دو روش کلی برای حذف پیام دایرکت اینستاگرام وجود دارد. یکی روش تکی و دومی روش حذف همه که هر کدام ممکن است در شرایط خود نیاز شود.

حذف پیام در دایرکت اینستاگرام

برای اینکه بتوانید یک پیام را در دایرکت اینستاگرام حذف کنید باید مراحل زیر را با ما انجام دهید. انجام دادن این مراحل چندان سخت نیست فقط تک به تک با ما پیش بیایید که بعد ها با مشکلی رو به رو نشوید.

همانطور که در بالاتر گفته شده به طور کلی دو روش برای حذف پیام ها وجود دارد. ما در ادامه هر دو  روش را به شما توضیح می دهیم. شما می توانید با توجه به نیاز خود به بخش مدنظر مراجعه کنید.

خدمات خرید ممبر فیک تلگرام، خرید لایک تلگرام

 

پاک کردن پیام دایرکت اینستاگرام

برای اینکه بتوانید یک پیام را به صورت تکی در اینستاگرام حذف کنید کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا برنامه اینستاگرام نصب کنید. برای نصب آن می توانید از مارکت های معتبر مانند گوگل پلی  اقدام به دانلود و نصب کنید. اگر از قبل اینستاگرام دارید که سراغ مرحله بعد بروید.
  2. حالا باید از طریق برنامه وارد اکانت خود شوید. برای اینکار یوزرنیم و پسورد خود را وارد کنید تا وارد اکانت خود شوید. اگر از قبل وارد اکانت شدید به سراغ مرحله بعدی بروید.
  3. حالا باید در صفحه هوم اکانت خود روی آیکون دایرکت ها کنید تا وارد بخش دایرکت ها شوید. این آیکون در گوشه صفحه و بالا قرار دارد که علامتش مانند یک پیکان است.
  4. وقتی وارد بخش دایرکت ها شدید به آن مکالمه مدنظر که قصد پاک کردن یک پیام در آن را دارید وارد شوید. حالا کمی بالا و پایین کنید تا پیام مدنظر خود را پیدا کنید.
  5. بعد از اینکه پیام خود را پیدا کردید روی آن چند ثانیه نگه دارید. دقت کنید که لمس کردن کوتاه و ضربه زدن فایده ای ندارد و باید حتما چند ثانیه نگهدارید تا منوی گزینه ها برای شما باز شود. حالا از این گزینه ها باید روی گزینه اول یعنی unsend message را انتخاب کنید تا پیام شما پاک شود.

حذف پیام در دایرکت اینستاگرام

افزایش بازدید استوری اینستاگرام به راحتی

با این روش حذف پیام در دایرکت اینستاگرام پیام هم برای شما و هم برای فرد مقابل پاک می شود.

حذف پیام در دایرکت اینستاگرام به طور کلی

روش دوم این است که همه پیام های دایرکت اینستاگرام را پاک کنید. شاید شما با فردی چت کردید و حالا دیگر می خواهید همه را حذف کنید تا آثاری از چت های شما باقی نماند. در ادامه به شما روند این کار را یاد می دهیم.

  • برای اینکار شما باید ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید و سپس به بخش دایرکت ها بروید. حالا از بین مکالمه های مختلفی که دارید روی آن که می خواهید کل پیام های رد و بدل شده را پاک کنید کمی نگه دارید تا منو برای شما باز شود. حالا باید از بین گزینه های موجود روی delete لمس کنید تا کل پیام ها و حتی آن دایرکت هم پاک شود. بعد از آن شما می توانید یک پیام دیگر به آن فرد ارسال کنید و مشاهده خواهید کرد که تمام پیام های قبلی دیگر وجود ندارند.

نکته: نکته مهمی که باید در این روش به آن توجه کنید این است که در این روش تنها همه پیام ها برای شما پاک می شود و پیام ها برای فرد مقابل نمایش داده می شود. در واقع شما نمی توانید با این روش کل پیام ها را برای فرد مقابل نیز پاک کنید. اگر قصد این کار را دارید باید تک به تک اقدام به حذف پیام ها کنید.

چرا نمی توانم پیام های دایرکت اینستاگرام را حذف کنم؟

اگر شما به این مشکل برخوردید ممکن است دلایل مختلفی سبب ایجاد این مشکل شده باشد. ممکن است اینترنت شما قطع یا بسیار کند باشد که دایرکت ها حذف نشود.

ممکن است اینستاگرام شما آپدیت نشده باشد برای همین توصیه می شود تا حتما اینستاگرام خود را آپدیت کنید. همچنین ممکن است که برنامه هنگ کرده باشد می توانید آن را حذف و دوباره نصب کنید.

کلام آخر

در این مطلب به معرفی روش های حذف پیام در دایرکت اینستاگرام پرداختیم. در هر جایی از این مقاله به مشکلی برخوردید در بخش نظرات آن را مطرح کنید. امیدوارم تا این مطلب برایتان مفید بوده باشد.