خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » اینستاگرام » افزایش بازدید استوری اینستاگرام به راحتی (بهترین روش های 2021)

همه ما مدت زمان زیادی در طول روز را در اینستاگرام صرف پست گذاشتن و استوری گذاشتن می کنیم. یکی از سوال هایی که افراد بعد از مدتی که با اینستاگرام کار می کنند با آن مواجه می شوند این است که چگونه می توانند بازدید استوری اینستاگرام را افزایش دهند. ما در این مطلب قصد داریم به همین موضوع بپردازیم و به شما روش های مختلف افزایش بازدید استوری اینستاگرام را بگوییم. تا انتها با زر ممبر مرکز خدمات تلگرام همراه باشید.

استوری اینستاگرام یکی از قابلیت های بسیار جالبی می باشد که افراد از آن برای تعامل با مخاطبین خود در طول روز استفاده می کنند. اگر شما در اینستاگرام یک پیج کاری دارید که این موضوع باید برای تان اهمیت بیشتری داشته باشد چون تعامل داشتن با مخاطبین از مهم ترین عواملی است که می تواند فالوور های شما را افزایش دهد و موجب پیشرفت شما در اینستاگرام شود. هر چقدر مخاطب در طول روز بیشتر با شما و پیج شما تعامل داشته باشد نه تنها موجب افزایش فالوور های شما می شود بلکه می تواند در محبوب شدن و رشد درآمدی شما نیز تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

برخی فکر می کنند که افزایش بازدید استوری یک کار بسیار سخت و پیچیده است اما باید بدانید که اصلا اینگونه نیست. شما با انجام دادن یک سری کار های ساده می توانید بازدید استوری های خود را افزایش دهید فقط باید با برنامه ریزی این کارها را انجام دهید.

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

دقت کنید که روش های بسیار زیادی برای افزایش بازدید وجود دارد که اگر خواهیم تنها لیستی از آنها جمع آوری کنیم شاید به 30 عدد نیز برسد. اما ما سعی کردیم تا بهترین این روش ها را به شما معرفی کنیم تا فقط با تمرکز بر روی این روش ها نتیجه بسیار بهتری بدست بیاورید.

استوری های شما چیست؟

اولین و مهم ترین نکته که باید پاسخ آن را بدانید این است که اصلا استوری های شما چیست؟ شاید بگویید که این موضوع چه ربطی به افزایش بازدید دارد. باید بگویم که افراد در پیج های شخصی خود از لحظات خنده دار و چیز های باحال عکس و فیلم تهیه می کنند و آن را استوری می کنند. اما اگر شما این کار را در یک پیج کاری یا فروشگاهی انجام دهید عملا هیچ نتیجه ای نمی گیرید. پیج فروشگاهی استایل مخصوص به خودش را دارد باید متناسب با آن استوری بگذارید. البته نه اینکه مدام از محصولات و تخفیفات خود استوری بگذارید. سعی کنید با آن دیدی که از یک پیج معمولی دارید برای یک پیج کاری استوری منتشر نکنید.

صفحه اینستاگرام خود را عمومی کنید

یکی از مهم ترین و ساده ترین روش ها این است که حتما صفحه اینستاگرام خود را عمومی کنید. واقعیت این است که اگر پیج شما یک پیج کاری است اصلا چرا باید خصوصی باشد؟ البته برخی از افراد از این موضوع برای تبلیغات و شیوه تبلیغاتی خود استفاده می کنند اما همیشه خصوصی بودن پیجتان در نهایت به ضرر شما تمام می شود.

استفاده از قابلیت های جذاب استوری

استوری اینستاگرام قابلیت های جذابی مانند سوال و پرسش و پاسخ دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. این قابلیت ها می تواند تعامل افراد با استوری شما را افزایش دهد و افراد بیشتر تمایل دارند تا استوری شما را دنبال کنند تا بدانند نتیجه آن پرسش  پاسخ یا سوال چه شد.

بهترین فیلترهای استوری اینستاگرام

پست استوری

یکی از ترفند هایی که بسیار کم دیده می شود اما خیلی خوب جواب می دهد استفاده از پست استوری است. برای مثال شما یک پست بسازید و در آن به یک موضوع بپردازیم بعد اطلاعات بیشتر را در استوری منتشر کنید. برای مثال در پست یک محصول را معرفی کنید و بگویید که تخفیف این محصول در استوری و…

یا یکی از روش هایی که پیج های سرگرمی استفاده می کنند این است که درباره ی یک موضوع خیلی کوتاه و جذاب صحبت می کنند و می گویید ادامه آن در استوری که همین موضوع باعث افزایش بازدید استوری اینستاگرام می شود.

برسی استوری ها

فضای رقابت همیشه به برسی و آنالیز وابسته است. اگر می خواهید در اینستاگرام پیشرفت کنید باید تمام بخش های کار خود را آنالیز کنید و آن را مورد برسی قرار دهید. همه استوری های خود را در بازه های مختلفی آنالیز کنید تا متوجه شود که زمان هایی بیشتر استوری های شما دیده می شود و چه موضوعاتی طرفداران بیشتری دارد.

استفاده از چالش ها

قطعا استفاده از مسابقه و چالش در استوری ها یک راه بسیار خود برای بالا بردن بازدید استوری های می باشد. یک چالش خیلی راحت می تواند بازدید چند روز استوری های شما را چند برابر کند. حتما برای چالش خود یک جایزه خوب در نظر بگیرید تا افراد بیشتر ترغیب شوند که در این چالش شرکت کنند.

 

کلام آخر

در این مطلب به روش های موثر افزایش بازدید استوری پرداختیم که با استفاده از آنها می توانید بازدید استوری های خود را بسیار افزایش دهید. امیدوارم این مطلب برای تان مفید بوده باشد.