خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » لینکدین چیست و نحوه کار با لینکدین چگونه است؟ هر آنچه باید بدانید!

امروزه همه ما ساعات زیادی را در دنیای اینترنت می گذاریم. بیشتر این اوقات به گشت و گذار در شبکه های اجتماعی ختم می شود. بسیاری فکر می کنند که تمام این اوقات بیهوده بوده و عملا وقت تلف کردن بوده است. اما پلتفرم های شبکه اجتماعی بسیار بهتری وجود دارند که می توانند به ما در جهت کار و درآمد کمک کنند. یکی از این شبکه های اجتماعی لینکدین است. در این مطلب قصد دارم به سوال لینکدین چیست و نحوه کار با لینکدین چگونه است؟ پاسخ دهم و شما را بیشتر با این شبکه اجتماعی فوق العاده آشنا کنم. با من همراه باشید.

لینکدین با شبکه های اجتماعی دیگر نظیر اینستاگرام فرق دارد و فضای آن متفاوت است. فضای لینکدین جنبه فان و سرگرمی ندارد و بیشتر حرفه ای و مخصوص کار است. فضای لینکدین بر مبنای شغل و کار شماست. لینکدین بر اساس آشنا کردن افراد مختلف با کسب و کار ها و آشنا کردن افراد با افراد از طریق حوزه کاری فعالیت می کند. این یعنی هر فردی در این شبکه اجتماعی به طور جدی فعالیت می کند و آن را مانند کار و شغل خود جدی میگیرد.

نحوه کار با لینکدین

لینکدین چیست و چگونه کار می کند؟

لینکدین یک شبکه اجتماعی مانند فیسبوک است که شما می توانید خیلی راحت در آن ثبت نام کنیم کنید و پروفایل خود را بسازید. منتها اینجا به جای اینکه در پروفایل شعار ها و بیو های مختلف استفاده کنید از شغل و سابقه خود می گویید و حوزه های کاری خود را انتخاب می کنید. این سیستم برای پیدا کردن متخصص و استخدام بیشتر استفاده می شود و افراد در این پلتفرم به دنبال حرفه ای ها هستند.

البته استخدام تنها بخش لینکدین به حساب نمی آید. این شبکه اجتماعی به شما اجازه ارتباط برقرار کردن با دیگر افراد را با توجه به حوزه آنها می دهد که این یعنی شبکه ارتباطی شما بسیار گسترش می یابد که می تواند در آینده بسیار مفید باشد.

نحوه فعالیت در لینکدین:

بخش دوم سوال لینکدین چیست و چگونه کار می کند نحوه فعالیت در لینکدین است. حالا که بیشتر با لینکدین آشنا شدید نوبت به آشنا شدن با نحوه کار لینکدین است. من تمام سعی خود را می کنم تا شما را کم و بیش با نحوه کار لینکدین آشنا کنم.

ساخت پروفایل خود در لینکدین

مهم ترین و اصلی ترین بخش لینکدین پروفایل شماست. بگذارید صادقانه به شما بگویم بیش از 50 درصد فعالیت در لینکدین مربوط به ساخت پروفایل است. پروفایل در لینکدین مانند یک کارت ویزیت است که تبلیغ شما را می کند و افراد را با شما، پروژه های شما، خدمات شما و سابقه شما آشنا می کند.

اولین دسته از اطلاعاتی که باید در پروفایل خود قرار دهید مشخصات شخصی شماست. سعی کنید این بخش را درست و کامل پر کنید و از ارائه اطلاعات غلط پرهیز کنید. شما می توانید آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس پستی، نام کاربری و…. خود را در بخش مشخصات شخصی وارد کنید.

پر فالوور ترین پیج های اینستاگرام

بخش بعدی عکس و آواتار شما است. به جای اینکه از عکس هایی که در اینترنت پیدا می کنید استفاده کنید از لوگو و عکس خود استفاده کنید. بهترین گزینه استفاده از عکس های پرتره می باشد. اگر قصد فعالیت حرفه ای در لینکدین را دارید حتما از عکس خود استفاده کنید.

بخش بعدی عنوان و تصویر پس زمینه می باشد که پروفایل شما را بسیار کامل تر می کند. تجربیات مهم ترین بخش لینکدین به حساب می آید. شما باید تجربیات خود را در این بخش منتشر کنید تا افراد دلیلی برای دنبال کردن شما داشته باشند.

جوایز و افتخارات شما، دوره های آموزشی شما، مهارت ها و توانایی های شما و تحصیلات آکادمی از جمله اطلاعات دیگری به حساب می آید که باید در پروفایل خود منتشر کنید.

ارتباط با افراد دیگر

بخش دیگر ارتباط با افراد دیگر است. لینکدین مانند اینستاگرام و فیسبوک نیست و ارتباط در آن صرفا کاری است و افرادی که در آن فعالیت می کنند معمولا حرفه ای هستند و وقتشان اهمیت زیادی دارد. شما باید پروفایل های مختلفی که در بخش my network مشاهده می کنید را برسی کنید و سپس هر کدام را خواستید و مرتبط با شما بود با خود connect کنید.

ارتباطات کاری: اولین نوع ارتباط در لینکدین ارتباط کاری است. شما با افراد دیگر جهت ایجاد کانکشن ارتباط برقرار می کنید و از آنها در جهت کار  بهبود شرایط کسب و کار خود استفاده می کنید.

ارتباطات فروشندگی: ارتباط فروشندگی نوع دیگر ارتباطی است که در لینکدین بسیار دیده می شود. ارتباط فروشندگی یعنی شما ارتباط خود را بفروشید. اگر به دنبال کار هستید باید خدمات خود را در این فضا بفروشید و اگر صاحب کسب و کار هستید در این شبکه اجتماعی به راحتی می توانید افراد متخصص را برای کسب و کار خود پیدا کنید.

زر ممبر مرکز خدمات خرید ممبر واقعی تلگرام، فالوور فیک اینستاگرام

ارتباطات شخصی: لینکدین نیز مانند تمامی شبکه های اجتماعی دیگر به شما اجازه می دهد که بتوانید با افراد ارتباط شخصی بر قرار کنید. این نوع ارتباط خیلی زیاد در لینکدین رواج ندارد و معمولا ارتباط های شخصی نیز جدی و حرفه ای هستند.

در این مطلب به سوال لینکدین چیست پاسخ دادم و شما را با نحوه کار لینکدین آشنا کردم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.