خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » آموزش استفاده از توییتر و هر آنچه باید درباره‌ی آن بدانید! (آپدیت 2021)

توییتر یکی از شبکه های اجتماعی معروف به حساب می آید که حتما نام آن را در اخبار و اینستاگرام و جاهای مختلف شنیده اید. معمولا بیشتر خبر های روز و دست اول و بیشتر ری اکشن ها و واکنش افراد به مسائل مختلف در توییتر صورت می گیرد. شاید شما هم بعد از اینکه کلی نام توییتر را شنیدید تصمیم گرفتید تا به این شبکه اجتماعی نیز سری بزنید. در این مطلب قصد دارم تا آموزش از استفاده از توییتر را خیلی کوتاه و معرفی به شما ارائه دهم تا با مقدمات کار آشنا باشید.

توییتر مسئله در ایران فیلتر شده است و اگر قصد استفاده از آن را داشته باشید باید از روش های تغییر ای پی استفاده کنید. قبل از اینکه به روش ثبتنام در توییتر بپردازم ابتدا کمی درباره توییتر و محیط آن به شما می گوییم. در توییتر بیشتر افراد پیام هایی را به صورت متنی توییت می کنند که معمولا ری اکشن به مسائل روز یا یک اتفاقی است. اگر دوست دارید بفهمید در دنیا چه خبر است و در هر حوزه چه اتفاقاتی رخ می دهد توییتر می تواند برایتان سرگرم کننده باشد.

آموزش ساخت اکانت توییتر

آموزش استفاده از توییتر

توییتر اپ زیاد پیچیده ای نیست و روش کار کردن با آن بسیار راحت است. من در این آموزش ابتدا نحوه‌ی ثبت نام در توییتر و سپس روش فعالیت در توییتر و بعد از آن به اصطلاحات رایج در توییتر می پردازم. دانستن همین نکات برای اینکه بتوانید در توییتر فعالیت کنید و از آن استفاده کنید کافی است.

ثبت نام در توییتر

اولین قدم در توییتر ثبت نام در آن است. برای ثبت نام شما می توانید از سایت توییتر یا از برنامه آن استفاده کنید. برنامه آن را می توانید از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. ما برای راحتی آموزش را طبق سایت می دهیم که البته با برنامه آن چندان فرقی ندارد.

  1. ابتدا باید به سایت twitter.com وارد شوید. توییتر دارای زبان فارسی است بنابراین مراحل ثبت نام بسیار راحت است فقط حتما توجه داشته باشید که این شبکه اجتماعی در ایران فیلتر است.
  2. در صفحه اول که مربوط به ثبت نام است باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. اینکه اطلاعات خود را وارد کنید یا اینکه اطلاعات دروغین را به خودتان بستگی دارد.
  3. چندین مرحله بعد چندان مهم نیستند و با قبول کردن قوانین همراه هستند. در انتها توییتر به شما افراد مختلفی را پیشنهاد می دهد که می توانید آنها را دنبال کنید. در صورتی که تمایل ندارید می توانید این مرحله را رد کنید.
  4. در مرحله بعد توییتر قصد ردارد تا از طریق سرویس های دیگر دوستان شما را پیدا کند و به طور خودکار در توییتر آنها را دنبال کند که اگر تمایل ندارید این مرحله را رد کنید.
  5. در مرحله آخر نیز اطلاعات اصلی اکانت از شما خواسته می شود و بعد از آن کار تمام است و شما وارد توییتر شدید.

بهترین روش تشخیص فالوور فیک (چگونه فالوور های فیک را تشخیص دهیم؟)

نحوه فعالیت در توییتر

فعالیت کردن در توییتر بسیار ساده است فقط تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که این سادگی به معنی راحتی و آسانی نیست. یعنی فکر نکنید که وقتی یک اکانت ساختید همه شما را می شناسند و به شما اهمیت می دهند.

  • شما ابتدا باید بیوگرافی و اطلاعات اکانت خود را کامل کنید.
  • بعد از آن سعی کنید در توییت هایی می زنید از هشتگ زیادی استفاده کنید. هشتگ بهترین راه شناساندن توییت های شما به دیگران است.
  • در توییتر فعالیت کنید و دیگر افراد را فالو کنید، نظر دهید و همیشه فعال باشید. فعالیت در توییتر نه تنها باعث پیشرفت خودتان می شود بلکه باعث می شود تا افراد دیگر را نیز بهتر بشناسید.
  • توییت هایی را بزنید که واقعا بدرد بخور باشد و از توهین های الکی، شایه ها و… دوری کنید که این کارها تنها موجب بدتر شدن اوضاع می شود.

اصطلاحات رایج در توییتر

بخش بعدی آموزش استفاده از توییتر، اطلاحات آن است. قطعا هر شبکه اجتماعی مخصوص به خود اصطلاحاتی که آشنا بودن با آنها به شما می تواند کمک بسیار بزرگی بکند.

توییت کردن: دقیقا مانند پست گذاشتن اینستاگرام است که شما می توانید متنی تا 280 کلمه را همراه با مدیا های دیگر پست کنید که در توییتر به آن توییت می گویند.

ریتوییت: ریتوییت یعنی شما توییت یک فرد دیگر را در صفحه شخصی خود دوباره توییت کنید. در واقع این کار همان کپی کردن به حساب می آید که شما پیام فرد دیگری را در صفحه شخصی خود توییت می کنید.

چرا از تبلیغات اینستاگرام نتیجه نمی گیریم؟ عوامل شکست تبلیغات اینستاگرام

ترند تاپیک: ترند در واقع همان موضوعات محبوبی است که بسیار مورد توجه افراد قرار می گیرد. وقتی درباره‌ی یک موضوع توییت زیاد می شود آن موضوع به بخش ترند توییتر راه پیدا می کند. ترند ها به دو دسته جهانی و کشوری تقسیم می شوند.

رشتو: رشتو که به معنی رشته توییت است ویژگی جدید توییتر است که به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید درباره‌ی یک موضوع به صورت سلسله وارد توییت کنید.

تایم لاین: همان صفحه ابتدایی توییتر است که شما وقتی وارد برنامه می شوید به شما نمایش داده می شود که در آن توییت افراد مختلف را به شما نمایش می دهد.

پین توییت: یعنی یوییتی که شما در صفحه اول خود توییت می کنید که برای مخاطبین شما به نمایش گذاشته شود را پین توییت می گویند.

در این مطلب به آموزش استفاده از توییتر به صورت خیلی ساده و ابتدا پرداختم. در آینده در وبلاگ زر ممبر به صورت خیلی تخصصی تر دوباره به توییتر می پردازم. امیدوارم از این مطلب خوشتان آمده باشد.