خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » ممبر فیک یا واقعی؟ کدام یک بهتر است؟ (برسی طبق تغییرات سال 2021)

ممبر ها یکی از مهم ترین عامل های محبوبیت و رشد و درآمد یک کانال تلگرامی به حساب می آید. افراد مختلف به دنبال روش های مختلفی جهت افزایش ممبر های کانال خود هستند که خرید ممبر یکی از آنهاست. اما بین ممبر فیک با ممبر واقعی تفاوت های زیادی وجود دارد که موجب شده برخی گیج شوند که باید به سراغ کدام یک بروند؟ در این مطلب از جنبه های مختلف به سوال “ممبر فیک یا واقعی” پاسخ می دهیم. تا انتها با زر ممبر همراه باشید.

تلگرام این روز ها یکی از محبوب ترین و مشهور ترین پیام رسان ها به حساب می آید که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر کمی در اینترنت گشته باشید متوجه خواهید شد که افراد زیادی با داشتن کانال های تلگرامی به درآمد های بسیار زیادی رسیدند. رسیدن به این درآمد ها تنها نیازمند یک کانال و ممبر است. به همین دلیل بسیار مدام به دنبال انواع و اقسام روش ها مختلف جهت افزایش ممبر هستند.

ممبر فیک یا واقعی بخریم؟

ممبر فیک یا واقعی کدام؟

بسیاری به درستی تفاوت و خوبی ها و بدی های ممبر فیک و واقعی را نمی دانند و همین مسئله باعث می شود تا با اینکه هزینه زیادی می کنند به آن هدفی که می خواستند نرسند و سرخورده شوند.

در ادامه هر نوع ممبر را به طور جداگانه برسی می کنیم تا بتوانید به درستی تفاوت های میان این دو را متوجه شوید.

آیا ممبر فیک بخریم؟

یکی از انواع ممبر های تلگرام ممبر های فیک است که بیشتر توسط سایت های مختلف به فروش می رسد. این ممبر که با نام هایی مانند: ممبر آفلاین و ممبر فیک و….. شناخته می شوند هیچ فعالیتی در کانال یا گروه شما ندارند. یعنی درصد بالایی از آنها بیشتر اوقات آفلاین هستند و آنلاین نمی شوند. به بیان ساده تر فقط شمار ممبر های شما زیاد می شود و هیچ فایده دیگری ندارند چون اصلا فعال نیستند.

این نوع از ممبر ها معمولا ارزان قیمت است و می توانید با هزینه کمی اقدام به خرید تعداد بالایی از آن بکنید. همانطور که در بالاتر گفتم این نوع از ممبر هیچ سودی به حال شما ندارد و عملا زیاد به کارتان نمی آید. همچنین ریزش آنها زیاد تر است اما ممکن است در زمان بیشتر باقی بمانند. یعنی بعد از مدتی بیشتر آنها میریزند و دوباره تعداد ممبر های کانال شما پایین می آید. بنابراین شاید برایتان این سوال پیش بیاید که با این همه ویژگی منفی چرا باید این نوع ممبر را بخریم؟

افزایش بازدید پست تلگرام به راحتی آب خوردن تنها با انجام 4 کار

ممبر های فیک بیشتر جهت اطمینان سازی و تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرند. در تلگرام معمولا اگر افراد با یک کانال که ممبر بیشتر داشته باشد ور به رو شوند احتمال اینکه در آن عضو شوند بسیار زیاد است. همچنین معمولا افراد به کانال هایی که ممبر زیادی دارند اطمینان بیشتری می کنند. به همین دلیل بسیاری قبل از تبلیغات و یا جهت اطمینان سازی در اوایل کار کمی ممبر فیک می خرند تا بازدهی آنها از تبلیغات و کاربران شان بیشتر شود.

چرا ممبر واقعی بخریم؟

برای اینکه به سوال ممبر فیک یا واقعی یک پاسخ کامل دهیم باید ویژگی های مثبت و منفی ممبر واقعی را نیز برسی کنیم. این نوع ممبر فعالیت دارند و بیشتر آنها کاربران واقعی هستند. این نوع از ممبر ها به نام های دیگر مانند: ممبر فعال، ممبر واقعی، اد اجباری و….. نیز شناخته می شود. قیمت خرید این نوع ممبر نیز بالاتر است و باید پول بیشتری برای خرید صرف کنید. اما در چه واقعی این نوع ممبر را خریداری می کنند؟

برخی برای اینکه در اوایل کار رشد کمی دارند و دوست دارند تا میزان رشد کانال خود را افزایش دهند اقدام به خرید ممبر واقعی می کنند. یعنی بیشتر برای سرعت بخشیدن به رشد کانال از این نوع از ممبر ها استفاده می شود.

زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر واقعی تلگرام 

کدام؟ ممبر فیک یا واقعی

فرقی نمی کند که ممبر فیک بگیرید یا ممبر واقعی به هر حال هیچ کدام به اندازه یک ممبری که توانسته اید آن را جذب کانال خود کنید برایتان مفید و ارزشمند نیستند. ممبر های فیک تنها برای تبلیغات و اطمینان سازی و ممبر های واقعی نیز برای شروع کار و پیشرفت کار مفید هستند. این نوع از ممبر ها تنها بازدهی و رشد کانال شما را سریع تر می کند. یعنی اگر شما یک تبلیغاتی انجام دهید با کانالی که 500 تا ممبر دارد شاید تعداد ممبر ها آن 1000 تا بشود اما اگر شما کمی ممبر به کانال خود اضافه کنید و با کانال 5000 تا ممبر تبلیغات کنید احتمالا تعداد ممبرهایتان به 7 یا 8 هزارتا افزایش می یابد. یعنی شما با پرداخت هزینه ای کوچک بازدهی تبلیغات خود را افزایش دادید.

کلام آخر

در این مطلب به مقایسه ممبر فیک و واقعی پرداختیم و به سوال “ممبر فیک یا واقعی” پاسخ دادیم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.