خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » تلگرام » بهترین کانال های دانلود فیلم تلگرام برای عاشقان دنیای سینما!

تلگرام را می توان یکی از اپلیکیشن های بسیار فوق العاده و محبوب به خصوص در ایران به حساب آورد که بیشتر کاربران موبایل در ایران از آن استفاده می کنند و کمتر کسی پیدا می شود که این برنامه فوق العاده را نشناسد و با آن آشنایی نداشته باشد. در این مطلب از بخش تلگرام وبلاگ زرممبر سایت فروش ممبر واقعی و فیک تلگرام قصد دارم تا به شما چندتا از بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم را به شما معرفی کنم. اگر واقعا به دنیای فیلم و سریال علاقه دارید و از کاربران برنامه تلگرام هستید این مطلب را از دست ندهید.

تلگرام یکی از محبوب ترین برنامه ها در ایران است که از دلایل محبوبیت آن می توان به داشتن کانال ها، گروه ها و بات های مختلف اشاره کرد که تقریبا آن را تبدیل به یک وب مجزا به خصوص در ایران کرده است که در آن می توان هرچیزی پیدا کرد. حوزه فیلم و سریال نیز یکی از آن حوزه هایی است که تقریبا در همه جا که نامی از وب باشد حضور پر رنگی دارد و این موضوع برای تلگرام نیز صدق می کند.

بهترین کانال های دانلود فیلم تلگرام

بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم

در تلگرام ها هزاران کانال مختلف وجود دارد و از بین آنها صد ها کانال در حوزه فیلم و سریال وجود دارد که من سعی کردم تا بهترین آنها را به شما معرفی کنم. این کانال ها در حوزه های مختلفی مانند: اخبار فیلم و سریال، سکانس های فیلم و سریال، دانلود فیلم خارجی، دانلود فیلم ایرانی و… فعالیت می کنند که می تواند برای یک عاشق دنیای فیلم بسیار جذاب باشد.

فیلم و سریال

اولین کانالی که قصد معرفی آن را دارم کانال فیلم و سریال می باشد که تا به الان بیش از 100 هزار ممبر دارد و به صورت در زمینه دانلود فیلم دارخی و ایرانی فعالیت دارد. این کانال در زمینه های مختلفی فعالیت انجام می دهد که بیشتر آن به دانلود فیلم و سریال خلاصه می شود اما شما می توانید در آن سکانس هایی از فیلم ها، معرفی فیلم و… نیز پیدا کنید که اگر واقعا به دنیای فیلم و سریال علاقه مند باشید می تواند برایتان بسیار جذاب باشد.

شما می توانید این کانال را از طریق لینک https://t.me/first1_dl دنبال کنید.

آموزش ساخت ایمیل یاهو مرحله به مرحله ( + حل مشکل شماره ایران)

IRANFM7

اگر به دنبال یک کانال تلگرامی فوق العاده در زمینه دانلود فیلم هستید قطعا این کانال می تواند بهترین گزینه ممکن باشد. در حال حاضر این کانال بیش از 300 هزار ممبر دارد که این تعداد بالای نشان از کیفیت فوق العاده و محتوای بسیار کامل این کانال دارد. این کانال به صورت تخصصی در زمینه اخبار فیلم و سریال، دانلود سریال های خارجی، اخبار سریال های خارجی و سریال های ایرانی فعالیت دارد. در واقع اگر به دنبال یک کانال فوق العاده در زمینه فیلم و سریال هستید که علاوه بر دانلود فیلم به گذاشتن سکانس ها و اخبار نیز بپردازد این کانال می تواند گزینه بسیار فوق العاده ای باشد.

دانلود فیلم سینمایی | سریال

کانال تلگرامی دانلود فیلم یکی از بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم در حوزه فیلم های خارجی می باشد که روزانه به گذاشتن آرشیو زیادی از فیلم های خارجی و مطرح می پردازد. این کانال اقدام به گذاشتن فیلم های روز دنیا با توضیحات کانال و خلاصه داستان می کند و آنها را بسیار خوب دسته بندی می کند تا علاقه مندان بتوانند در این کانال به دنبال فیلم های مورد علاقه خود بپردازند. همچنین در این کانال فیلم ها با 4 کیفیت مختلف به دانلود گذاشته می شود و شما می توانید این کانال را با لینک https://t.me/danlodefilms دنبال کنید.

سینما فکت

تا به الان به معرفی بهترین کانال های تلگرام برای دانلود فیلم و سریال پرداختم. اما کانال سینما فکت یک کانال فوق العاده برای افرادی است که خواهان اطلاع از اخبار حوزه سینما هستند. در این کانال اخبار دنیای فیلم به خوبی پوشش داده می شود. همچنین این کانال دارای دو ربات اختصاصی برای دانلود فیلم و دانلود زیرنویس فارسی می باشد که می تواند تمام نیاز های شما را برطرف کند.

لیدی ال

لیدی ال نام یکی دیگر از کانال های بسیار خوب و فوق العاده در زمینه فیلم و سریال می باشد که به گذاشتن فیلم و سریال های مختلف می پردازد. در این کانال فیلم های مختلف با اطلاعات کامل گذاشته می شود. همچنین به جز فایل فیلم ها لینک دانلود آنها نیز با کیفیت های مختلف قرار داده می شود که می توانید از آنها استفاده کنید. به همه اینها زیرنویس های فوق العاده عالی را هم اضافه کنید.

این مطلب توسط زر ممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک اینستاگرام منتشر شده است. اگر علاقه به فضای اینترنت و کسب و کار و ترفند های وب دارید حتما وبلاگ زر ممبر را دنبال کنید.

بهترین کانال های تلگرامی فیلم و سریال:

حال در ادامه لیستی از کانال ها را به صورت تیتر وار معرفی می کنم.

  • فیلم بازان: دانلود فیلم و سریال های روز دنیا به صورت بسیار کامل
  • انیمه لیست: اگر علاقه مند به دنیای انیمه هستید این کانال گزینه مناسبی است
  • فیلم وین: گذاشتن فیلم های روز دنیا با زیر نویس

در این مطلب به معرفی بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم پرداختم که قطعا می تواند برای علاقه مندان به دنیای فیلم و سریال گزینه های بسیار جذابی باشد. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.