خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » تغییر سرعت ویدیو ها در آیفون (افزایش سرعت ویدیو های اسلوموشن)

بسیاری از اوقات پیش می آید که بخواهید سرعت یک ویدیو را تغییر دهید، آن را کمی آرام تر کنید یا تندتر کنید. خوشبختانه در گوشی های آیفون انجام اینکار بسیار ساده و راحت است. در ادامه این مطلب قصد دارم تا به آموزش تغییر سرعت ویدیو ها در آیفون بپردازم. بنابراین اگر شماهم می خواهید بدانید چگونه سرعت ویدیو های خود را در آیفون کم و زیاد کنید تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

سیستم عامل ios که برای گوشی های شرکت اپل یعنی آیفون استفاده می شود یک سیستم عامل انحصاری است و به همین دلیل تنوع برنامه های اندروید را ندارید و گاهی اوقات قابلیت های آن را هم ندارد. اما خوشبختانه در این زمینه تغییر سرعت ویدیو ها گوشی های آیفون مشکلی ندارند و روش های مختلفی برای اینکار وجود دارد.

تغییر سرعت ویدیو ها در آیفون

اگر قصد دارید تا سرعت یک ویدیو را کم و زیاد کنید دو برنامه imovie و photos بهترین گزینه هایی هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. در ادامه به آموزش کامل هر دو برنامه میپردازم.

آموزش استفاده از شریت در آیفون (ios) برای انتقال فایل

افزایش سرعت ویدیو های اسلوموشن در آیفون با photos

اگر ویدیو ای  دارید که سرعت آن کم است و می خواهید سرعت آن را کمی افزایش دهید می توانید از برنامه photos استفاده کنید و خیلی راحت این کار را انجام دهید. این برنامه از قبل در آیفون نصب است و به همین دلیل برای استفاده از این روش نیازی نیست که برنامه خاصی را دانلود کنید.

ابتدا برنامه photos را باز کنید.

سپس بر روی آلبوم ها کلیک کنید.

در قسمت media types بخش slo-mo را پیدا کنید.

سپس ویدیو ای که مدنظرتان است را انتخاب کنید.

سپس وقتی ویدیو باز شد بر روی گزینه edit کلیک کنید.

بعد از آن در پایین صفحه نواری وجود دارد. قسمت که خط ها بسیار به هم نزدیک هستند یعنی سرعت ویدیو در حالت معمول است و قسمتی که خط ها بسیار از هم دور هستند نشان دهنده اسلوموشن بودن آن قسمت است. خیلی راحت می توانید با تغییر این قسمت ها سرعت بخش هایی از ویدیو خود را که به حالت اسلوموشن ضبط شده است را تغییر دهید.

سپس بر روی گزینه done در پایین صفحه در سمت راست کلیک کنید تا تمام تغییراتی که انجام دادید ذخیره شود.

به همین راحتی  حالا ویدیو اسلوموشن شما حالا دارای سرعت طبیعی و عادی است و می توانید انها خیلی راحت پلی کنید. به همین راحتی توانستید این کار را انجام دهید. حالا اگر بخواهید تغییرات بیشتری انجام دهید و در تغییر سرعت ویدیو های آیفون امکانات و گزینه های بیشتری داشته باشید باید از برنامه های دیگر استفاده کنید.

مراحل ریست فکتوری در آیفون از صفر تا صد

افزایش و کاهش سرعت ویدیو در آیفون با استفاده از iMovie

برنامه photos گزینه بسیار خوبی برای تغییر سرعت ویدیو های اسلوموشن و شبیه آن است اما گزینه های آنچنان زیادی را در اختیار شما نمی گذارد تا بتوانید تغییرات بیشتری را بر روی سرعت ویدیو های خود اعمال کنید. برای اینکار باید از برنامه های متفرقه که وجود دارد استفاده کنید که یکی از بهترین و کامل ترین این برنامه ها iMovie است که می توانید خیلی راحت آن را دریافت کنید.

این برنامه فقط برای اینکار نیست و گزینه های متفاوتی را برای ویرایش ویدیو در اختیار شما می گذارد که می تواند یک ابزار خوب برای ادیت های معمولی ویدیوهایتان باشد. برای استفاده از آن و تغییر سرعت ویدیو ها در آیفون مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا برنامه iMovie را باز کنید.

کلیک روی movie - افزایش سرعت ویدیو آیفون

سپس بر روی گزینه create project کلیک کنید.

شروع یک پروژه جدید برای افزایش سرعت ویدیو اسلوموشن در آیفون

حالا بر روی گزینه movie کلیک کنید.

کلیک روی مدیا

سپس بر روی گزینه media کلیک کنید.

انتخاب گزینه ویدیو برای افزایش speed ویدیو در ios

گزینه video را انتخاب کنید.(ممکن است این مراحل را مشاهده نکنید)

گزینه all ازیاد کردن سرعت ویدیو در ios

سپس می توانید از طریق دسته بندی های مختلف ویدیو مدنظرتان را پیدا کنید.

انتخاب ویدیو

سپس بر روی گزینه create movie کلیک کنید.

تایم لاین در برنامه iMovie

سپس در تایم لاین بر روی ویدیو تازه اضافه شده خود ضربه بزنید.

انتخاب گزینه اسپید برای افزایش اسپید ویدیو در آیفون

سپس در بخش ابزار های پایین بر روی گزینه دوم یا همان سرعت سنج کلیک کنید.

افزایش سرعت ویدیو ها در آیفون

حالا می توانید سرعت مدنظرتان را تنظیم کنید.

زیاد کردن سرعت ویدیو ها در آیفون

بعد از اینکه سرعت ویدو مدنظرتان را به درستی تنظیم کردید بر روی گزینه done در بالا سمت چپ کلیک کنید تا فایلتان ذخیره شود.

افزایش سرعت ویدیو ها در iphone

در این مطلب از وبلاگ زرممبر مرکز خدمات خرید سین تلگرام و خرید رای ری اکشن به آموزش تغییر سرعت ویدیو ها در آیفون پرداختم. شما می توانید سرعت ویدیو های اسلوموشن و ویدیو های عادی را خیلی ساده و راحت با برنامه های پیش فرض خود گوشی یا برنامه های جانبی تغییر دهید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.