خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » آموزش استفاده از شریت در آیفون (ios) برای انتقال فایل

کمتر کسی پیدا می شود که قصد انتقال فایل بین دیوایس های متفاوت را داشته باشد و نام shareit به گوشش نخورده باشد. اکثر افراد برای انتقال دیتا، عکس و فیلم از برنامه شریت استفاده می کنند. اما این برنامه در گوشی های آیفون هم یک انتخاب مناسب است؟ آیا می توان از آن برای انتقال دیتا بین دیوایس های مختلف با آیفون استفاده کرد؟ در ادامه این مطلب به آموزش استفاده از شریت در آیفون خواهم پرداخت.

دنیای فناوری به قدری پیشرفت کرده که در هر زمینه ای انتخاب های زیادی را مقابل افراد قرار می دهد. اشتراک گذاری و انتقال فایل هاهم از این قاعده جدا نیست. اما با این حال انتقال فایل ها بین دیوایس های متفاوت و سیستم عامل های متفاوت همیشه یک مشکل بوده ولی برنامه SHAREit یکی از بهترین و کامل ترین گزینه ها برای رفع این مشکل بود که منتشر شد.

برنامه شریت بری دیوایس ها و سیستم عامل های مختلف از جمله mac, windows, android, ios و.. منتشر شده است و به شما کمک می کند تا انتقال دیتا ساده و ایمنی را بین دیوایس های مختلف تجربه کنید.

انتقال فایل بین اندروید و آیفون با شریت

استفاده از شریت در آیفون

در اندروید شریت جز اصلی ترین و بهترین روش ها برای انتقال دیتا به حساب می آمد و بعد ها با محبوبیت بیشتر شیریت بین کاربران ios در این سیستم عامل هم به یکی از گزینه های اصلی تبدیل شد. از انجایی که بیشتر افراد در حال حاضر دارای گوشی هستند و اکثر آنها برای انتقال فایل از برنامه شریت استفاده می کنند به خصوص در ایران به همین دلیل استفاده از این برنامه یک گزینه عالی به حساب می آید.

دانلود برنامه SHAREit

اما قبل از هر چیز برای استفاده از آن باید نسخه جدید آن را دانلود کنید. خیلی راحت وارد اپ استور خود شوید و عنوان SHAREit  را جستجو کنید و سپس آن را نصب کنید. برای انتقال فایل از طریق برنامه شریت حتما باید هر دو دیوایس این برنامه را داشته باشند.

انتقال فایل در آیفون با استفاده از SHAREit

حالا که این برنامه را دانلود کردید می توانید به استفاده از شریت در آیفون خود بپردازید و از آن برای انتقال فایل و دیتا بین دو دیوایس ios یا ios و اندروید استفاده کنید.

4 تا از بهترین موزیک پلیر های ios 

استفاده از شریت در iphone

مراحل در دیوایس ارسال کننده فایل

برای اینکار تنها کافیست تا در گوشی که قصد ارسال فایل با آن را دارید وارد برنامه شریت شوید. سپس در صفحه اصلی شما دو گزینه send و receive را مشاهده می کنید. بر روی گزینه send کلیک کنید. در صفحه بعد شما می توانید فایل ها و عکس ها و کلا دیتا که می خواهید ارسال کنید را انتخاب کنید. در پایان بر روی گزینه Send در پایین صفحه کلیک کنید.

مراحل در دیوایس دریافت کننده فایل

حالا که همه چیز در دیوایس ارسال کننده آماده است باید به سراغ دیوایس دریافت کننده بروید. ابتدا برنامه شریت را باز کنید و گزینه receive کلیک کنید. سپس تمام دسترسی ها و مراحلی که لازم است را انجام دهید. این مراحل می تواند شامل open gps، open blutooth، turn off vpn، turn on wifi و… شود که تنها با کلیک بر روی گزینه کنار هر کدام این مراحل به صورت خودکار انجام میشود. سپس بر روی گزینه next کلیک کنید.

حالا اگر بخواهید بین دو دیوایس اندروید و ios انتقال فایل را انجام دهید باید در گوشی اندروید حتما بر روی سه نقطه بالا کلیک کنید و بر روی گزینه connect to ios کلیک کنید.   سپس اطلاعاتی که شما نمایش داده می شود را به خاطر داشته باشید و در تنظیمات wifi و hotspot در گوشی آیفون خود با استفاده از این اطلاعات خیلی ساده تنظیمات ابتدایی را انجام دهید.

مراحل ریست فکتوری در آیفون از صفر تا صد

انتقال فایل بین آیفون و اندروید از طریق شریت

مراحل انتقال فایل بین این دو سیستم عامل با استفاده از شریت کمی متفاوت از حالت عادی است و تنها نیاز است تا در مراحل کار ابتدا با استفاده از اطلاعاتی که به شما در شیریت داده می شود تنظیمات مربوطه را در بخش wifi گوشی ایفون خود انجام دهید و به گوشی اندروید موردنظر متصل شوید که فرایند بسیار ساده و راحتی است.

چرا گوشی هایم به هم در شریت connect نمی شود؟

این مشکل معمولا به دلیل روشن بودن برنامه های تغییر ip یا مشکل در بلوتوث و وای فا رخ می دهد. برای راحتی کار یک بار تمامی برنامه های در حال اجرا در گوشی خود را ببندید و سپس وای فا و بلوتوث و gps و…. را خاموش کنید و سپس وارد شریت شوید و در آنجا تنظیمات گفته شده را اعمال کنید. به همین راحتی البته در نسخه های جدید تر شریت این مشکلات کمتر به چشم می خورد و خیلی راحت تر می توانید آنها را رفع کنید بنابراین بهتر است حتما برنامه شریت خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

گوشی های هوشمند بین اکثر مردم بسیار فراگیر شدید و دیگر اکثر افراد از انها استفاده می کنند همین موضوع باعث شده تا فضای مجازی یک محیط بسیار عالی برای افراد و کسب و کار های مختلف به حساب بیاید که بتوانند از آن استفاده کنند. تلگرام و اینستاگرام دوتا از بهترین برنامه هایی هستند که به خصوص در ایران طرفدار بسیار زیادی دارند و بسیار از افراد با تولید محتوا و خرید فالوور فیک و ممبر واقعی تلگرام به همراه تبلیغات در آنها رشد می کنند و می توانند از این فضا و فرصت ایجاد شده برای خود استفاده کنند. وبسایت زرممبر هم در تلاش است تا در بخش وبلاگ خود و با استفاده از خدمات خود به پیشرفت شما در این فضا بیشتر کمک کند.