خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » آموزش نصب برنامه در آیفون از اپ استور مرحله به مرحله (0 تا 100)

دنیای گوشی های آیفون با اندروید تفاوت های زیادی می کند و اگر جز افراد باشید که تازه وارد دنیای آیفون و آیپد شده باشید قطعا با خیلی چیز ها آشنا نیستید و برایتان برخی مسائل مشکل و سوال است. یکی از این موارد نصب برنامه در آیفون از اپ استور است که در ادامه این مطلب قصد دارم تا به آموزش نحوه نصب برنامه در آیفون از اپ استور بپردازم. بنابراین اگر جز افرادی هستید که تازه به دنیای گوشی های شرکت اپل وارد شدید تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

آموزش نصب برنامه در آیفون

آموزش نصب برنامه در آیفون از اپ استور

در هر سیستم عاملی یک مارکت برای دانلود و نصب برنامه ها وجود دارد که در ios این مارکت همان اپ استور است. شاید اپ استور به اندازه پلی استور اندروید مشهور و بزرگ نباشد و در دنیای ios منبع شما برای دانلود هر برنامه و بازی که خواستید است.

حتما می دانید که بیشتر خدمات که شما از آن در آیفون و آیپد می توانید استفاده کنید نیاز به یک اپل آی دی دارد. برای همین اگر یک اپل آی دی ندارید حتما ابتدا یک حساب برای خود ایجاد کنید و اگر صاحب یک حساب هستید که مشکلی نیست و می توانید ادامه این مطلب را دنبال کنید.

در ابتدا باید برای نصب و دانلود هر برنامه ای وارد اپ استور شوید. در لیست برنامه های گوشی خود می توانید آن را پیدا کنید. بعد از اینکه وارد اپ استور شدید شاهد بخش های مختلفی هستید که برنامه و بازی های مختلف را در لیست و دسته بندی های مختلف به شما نشان می دهد.

اگر به دنبال برنامه خاصی هستید حتما برنامه آیفون ذره بین در پایین صفحه کلیک کنید که مربوط به بخش search اپ استور است. بعد از این وارد بخش سرچ شدید در کادر بالا می توانید نام برنامه و بازی مدنظرتان را تایپ کنید و سپس بر روی گزینه search  کلیک کنید.

حالا تعداد برنامه به شما نمایش داده می شود که متناسب با عبارتی است که سرچ کردید. برنامه مدنظرتان را پیدا کنید و سپس روی آیفون آن کلیک کنید.

در مرحله بعد شما به صفحه اختصاصی برنامه مدنظرتان وارد شدید. در این صفحه می توانید موارد مختلفی را درباره برنامه و بازی مدنظرتان مانند قیمت و دسته بندی و سازنده آن را مشاهده کنید. همچنین توضیحات  تصاویری از برنامه جهت آشنایی بیشتر شما با برنامه قرار داده شده است و به علاوه می توانید نظرات کاربران مختلف را در باره آن بخوانید.

در ادامه آموزش نحوه نصب برنامه در آیفون از اپ استور وقتی از برنامه مدنظر اطمینان پیدا کردید می توانید خیلی راحت بر روی گزینه get کلیک کنید. سپس باید کمی صبر کنید تا فرایند دانلود آغاز و تمام شود و برنامه مدنظرتان به صورت کامل دانلود و آماده نصب شود.

توجه: این دکمه برای برنامه های رایگان فعال است و اگر برنامه و بازی ای غیررایگان بود باید ابتدا هزینه آن را پرداخت کنید تا بتوانید آن را دانلود و نصب کنید.

همچنین توجه داشته باشید که گاهی اوقات ممکن است نیاز باشد تا رمز اپل آی دی خود را وارد کنید تا مراحل دانلود آغاز شود. بنابراین حتما رمز اپل آیدی خود را به یاد داشته باشید.

بعد از اینکه برنامه به طور کامل دانلود شد گزینه Get در صفحه اختصاصی برنامه به گزینه open تغییر پیدا می کند و شما می توانید با کلیک بر روی آن برنامه مدنظرتان را که همین الان نصب شده است باز کنید و از آن استفاده کنید.

فرمت svg چیست؟ باز کردن آن، تبدیل آن به png و jpg

نصب مجدد برنامه های حذف شده از اپ استور

نصب مجدد برنامه های حذف شده از اپ استور

اگر قبلا برنامه را دانلود و نصب کرده بودید اما حالا آن را در دستگاهتان ندارید می توانید خیلی راحت با طی کردن مراحل زیر آن را نصب کنید.

وارد برنامه اپ استور شوید.

سپس در بالای صفحه بر روی عکس پروفایلتان کلیک کنید.

حالا در صفحعه جدید بر روی گزینه purchased کلیک کنید. در این قسمت برنامه هایی که قبلا دانلود کردید یا آنها را خریدید برایتان نمایش داده می شود.

با کلیک بر روی آیکون ابری که کنار هر برنامه است می توانید خیلی راحت آن برنامه را دوباره دانلود و نصب کنید و از آن استفاده کنید.

آموزش نصب برنامه در آیفون به صورت دستی

اگر تا اینجای مطلب نحوه نصب برنامه در آیفون از اپ استور را دنبال کرده باشید احتمالا برایتان این سوال پیش می آمده است که آیا راهی برای دانلود و نصب برنامه ها به صورت دستی وجود دارد؟

پاسخ این سوال به طور کلی خیر است چون در حال حاضر و تا کنون اپل هیچ روش و راه حلی برای اینکه بتوانید برنامه ها و بازی ها را از جایی به غیر از اپ استور دانلود کنید ارائه نداده است.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام به آموزش نصب برنامه در آیفون از اپ استور به صورت کامل و جامع پرداختم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.