خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » بهترین برنامه های ضبط مکالمه برای آیفون (رایگان و ایمن)

برای همه ما پیش آمده که مکالماتی داشته باشیم که بخواهیم آنها را ضبط کنیم. این موضوع می تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد. این کار در اندروید بسیار ساده است اما بسیاری فکر می کنند که انجام آن در آیفون ها بسیار سخت است. ولی باید بگویم که برنامه های بسیار زیادی در این زمینه در اپ استور وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. در ادامه این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین برنامه های ضبط مکالمه برای آیفون بپردازم. بنابراین اگر شماهم به دنبال یک گزینه خوب برای ضبط مکالمات خود هستید تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

ضبط مکالمه  می تواند دلایل بسیار زیادی و متفاوتی داشته باشد اما این کار در بسیار از مواقع غیرقانونی است و می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. دقیقا به همین دلیل است که تا به الان این ویژگی به صورت رسمی به گوشی ها اضافه نشده است. اما برنامه های مختلفی وجود دارند که این امکان را به شما می دهند. در گوشی های اندروید تعداد این برنامه ها بسیار زیاد است اما برنامه های بسیار خوبی هم در این زمینه در اپ استور وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

بهترین برنامه های ضبط مکالمه برای آیفون

بهترین برنامه های ضبط مکالمه برای آیفون

اینکه یک برنامه را به عنوان بهترین برنامه ضبط مکالمه معرفی کنیم می تواند بسیار سخت باشد چون بسیاری از برنامه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند خود را بهترین می دانند و معمولا خیلی سخت است که بتوان بهترین را تشخیص داد. اما برخی ویژگی ها مانند قابلیت ضبط مکالمات ورودی و خروجی، امکان ضبط آسان بدون هیچگونه مشکلی، امکان ذخیره فایل های صوتی با کیفیت بالا، محدودیت نداشتن و… می تواند باعث شود تا یک برنامه خود را به بهترین گزینه تبدیل کند.

3 تا از سریع ترین بهترین برنامه های تغییر فرمت فیلم در موبایل

Rev Call Recorder یک گزینه محبوب

اگر به دنبال یک برنامه فوق العاده در زمینه ضبط مکالمات هستید که هر آنچه می خواهید را داشته باشد و شما را از هر برنامه دیگری بی نیاز کند قطعا این یک گزینه خوب است. این برنامه را می توان یکی از بهترین گزینه های رایگان در این زمینه به حساب آورد که برای استفاده از آن نیازی نیست پولی پرداخت کنید یا محدودیت های زیادی داشته باشید.

Rev Call Recorder برنامه دارای ویژگی های مختلفی است که باعث شده تا در این لیست جای داشته باشد:

  • نداشتن تبلیغات
  • رایگان بودن
  • محدودیت نداشتن در زمان ضبط
  • نامحدود بودن تعداد رکورد ها
  • رکورد تماس های ورودی و خروجی
  • ضبط تماس ها با کیفیت بسیار بالا
  • امکان export کردن تماس ها با فرمت های مختلف
  • امنیت بسیار بالا
  • امکان ضبط تنها در یک مرحله

اینها همه باهم باعث شده تا این برنامه به یکی از محبوب ترین و بهترین گزینه های مممکن در این زمینه تبدیل شود که اگر واقعا می خواهید یک برنامه خوب پیدا کنید حتما بهتان پیشنهاد می کنم.

4 تا از بهترین برنامه های زیباکننده عکس چهره

برنامه ضبط مکالمه برای آیفون

TapeACall Pro یکی از بهترین برنامه های ضبط صدا برای آیفون

اگر به دنبال یک برنامه فوق العاده در این زمینه هستید که بتوان به آن لقب بهترین و کامل ترین برنامه ضبط مکالمه را داد قطعا TapeACall Pro همان برنامست. این برنامه به شما این امکا را می دهد تا خیلی راحت مکالمات مختلف را با کیفیت بالا و بدون هیچگونه مشکلی ضبط کنید. از جمله ویژگی های آن می توان به واضح بودن صدا و امکان ضبط تماس خیلی راحت و به اشتراک گذاری تماس ها اشاره کرد. این برنامه دارای یک نسخه رایگان است که البته محدودیت هایی دارد اما با همین محدودیت هاهم می تواند یک گزینه فوق العاده به حساب بیاید.

Automatic Call Recorder ساده و زیبا

تا به اینجا دو از غول های این حوزه را به شما معرفی کردیم تا بتوانید از آنها استفاده کنید. اما چیزی که باعث می شود تا این برنامه را به عنوان آخرین گزینه در لیست بهترین برنامه های ضبط صدا آیفون بیاورم رابط کاربری بسیار زیبای آن و امکان ضبط خودکار آن است. در واقه این برنامه به ساده ترین شکل ممکن به شما این امکان را میدهد تا بتوانید تماس های خود را ضبط کنید. شما می توانید بعد از برقراری تماس تنها در عرض چند ثانیه شروع به ضبط تماس کنید. به سریع بود رابط کاربری بسیار جذاب و زیبا Automatic Call Recorder را هم اضافه کنید تا متوجه شوید چرا به عنوان آخرین برنامه در این لیست نام این برنامه را قرار دادم.

در وبلاگ زرممبر به ارائه مطالب مختلفی در حوزه شبکه های اجتماعی (خرید ممبر فعال گروه، خرید رای تلگرام و روش هایش پیشرفت در و…)، ترفند های تلفن های همراه و برنامه های مختلف می پردازم و در این مطلب از سری مطالب معرفی بهترین ها تصمیم گرفتم تا به معرفی بهترین برنامه های ضبط صدا برای آیفون بپردازم.