خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 8 تا از کاربردی ترین اپلیکیشن های آیفون که باید آنها را نصب کنید!

اگر جز کاربران آیفون باشید قطعا تا به حال از اپ استور استفاده کردید. در اپ استور برنامه های بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام آنها در حوزه های مختلفی فعالیت می کنند و کاربردی هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا کاربردی ترین اپلیکیشن های آیفون را به شما معرفی کنم تا اگر یک فرد تازه وارد و جدید به دنیای اپل و ios هستید بدانید کدام برنامه ها می توانند برایتان مناسب باشد.

کاربردی ترین اپلیکیشن های آیفون

اپ استور در واقع چیزی مانند گوگل پلی می باشد با این تفاوت که بسیار سخت گیر تر و حساس تر است و با حساسیت بسیار زیادی برنامه ها را استور خود قرار می دهد اما با این حساسیت بالاهم برنامه های بسیار زیادی در این استور وجود دارد و انتخاب یک لیست چندتایی از آنها کار بسیار سختی است اما من سعی کردم تا به معرفی بهترین ها و کاربردی ترین ها بپردازم.

معرفی کاربردی ترین اپلیکیشن های آیفون

برنامه خواندن صوتی متن Speechify

یکی از برنامه های بسیار جالب که خود من به شخصه به آن علاقه زیادی دارم همین برنامه است. Speechify به شما این امکان را می دهد تا بتوانید کتاب ها و مطالب مختلف به صوت تبدیل کنید و آنها را گوش دهید. در واقع تنها کافیست وارد برنامه شوید و متن مدنظرتان را وارد کنید تا این برنامه برایتان شروع به خواندن کند.

مجموعه Microsoft Office

اگر از کاربران ویندوز باشید قطعا نام مجموعه برنامه office را تا به حال شنیدید. مایکروسافت همین مجموعه برنامه را با کیفیت بسیار بالا برای اندروید و آیفون هم منتشر کرده است و عملا هر گوشی نیاز به این برنامه دارد. به خصوص اگر دانشجو هستید یا با اسناد و فایل های متنی زیادی کار دارید این برنامه قطعا یکی از برنامه هایی است که باید در گوشی موبایل خود داشته باشید.

بهترین برنامه های مدیریت پسورد

ساخت استوری اینستاگرام با Impresso

اگر از جمله افرادی هستید که زیاد از اینستاگرام استفاده می کنید و در آن زیادی فعالیت دارید قطعا این برنامه می تواند برایتان بسیار مفید باشد. با استفاده از این برنامه می تواند با استفاده از انواع و اقسام قالب های مختلف تصاویر و ویدیو های خود را ادیت کنید و آنها را جذاب تر کنید و بعد در شبکه اجتماعی اینستاگرام با دیگران به اشتراک بگذارید. در واقع اگر از جمله افرادی هستید که دوست دارید استوری های خاص و جذاب بگذارید قطعا این برنامه می تواند یک گزینه فوق العاده برایتان به حساب بیاید.

پیام رسان Telegram Messenger

دیگر کمتر کسی پیدا می شود که نام تلگرام به گوشش نخورده باشد. این برنامه در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیاری از افراد از آن برای برقراری ارتباط استفاده می کنند. به همین دلیل بهتر است حتما آن را در گوشی خود داشته باشید و از امکانات مختلف آن استفاده کنید.

اگر جز افرادی هستند که صاحب یک کانال و یا گروه می باشد قطعا می دانید که بدست آوردن ممبر و رشد کانال و گروه در ابتدای کار بسیار سخت می باشد. به همین دلیل زرممبر اقدام به ارائه خدماتی مانند خرید ممبر تلگرام، خرید ری اکشن و.. کرده است تا بتوانید با استفاده از آن سرعت رشد خود را بیشتر کنید.

8 تا از کاربردی ترین اپلیکیشن های آیفون

فضای ابری با Dropbox

این برنامه ساختاری دقیقا مشابه Apple iCloud Drive یا Google Drive دارد و به نوعی یک فضای ابری به حساب می آید که با امنیت بالا به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فایل های خود را در فضای ابری ذخیره کنید. البته در کار آن Google Drive یا Apple iCloud Drive هم گزینه های بسیار جالبی هستند که می توانید در صورت نیاز از آنها استفاده کنید.

بهترین برنامه های ادبلاکر (از شر تبلیغات خلاص بشید!)

ایمیل Gmail

فرقی نمی کند کاربر ویندوز یا اندروید و یا اپل باشید به هر حال شما نیاز به برنامه جیمیل گوگل دارید تا بتوانید در فضای آنلاین باقی بمانید و از امکانات آن استفاده کنید. در واقع جیمیل یک برنامه لازم و ضروری است که هر فردی که می خواهد از فضای آنلاین استفاده کند قطعا به آن نیاز دارد و باید آن را در گوشی خود نصب داشته باشید.

گوش کردن به موزیک با SoundCloud

اگر به دنیای موزیک علاقه زیادی دارید قطعا SoundCloud یکی گزینه فوق العاده برای شما به حساب می آید که حتما باید آن را بر روی گوشی خود نصب کنید. در این برنامه موزیک های مختلفی از آرتیست های مختلف وجود دارد که می توانید آنها را خیلی راحت و بدون نیاز به دانلود گوش دهید. به علاوه آرتیست های ایرانی مختلفی هم در این برنامه فعالیت دارند که همین موضوع باعث شده تا یک برنامه بسیار خوب برای دارندگان آیفون به حساب بیاید.

تماشای گیم با Twitch

اگر جز افرادی هستید که دنیای گیم و سرگرمی علاقه شدیدی دارید پس توییچ یک برنامه فوق العاده برای شماست. در این برنامه استریمر های زیادی وجود دارد که باکیفیت بالا گیم های مختلف را با عناوین و موضوعات مختلف استریم یا همان پخش زنده می کنند تا افراد بتوانند آن را تماشا کنند. بنابراین برای طرفداران دنیای گیم یک گزینه فوق العاده به حساب می آید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خرید فالوور فیک اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام تلاش کردم تا کاربری ترین برنامه های آیفون را به شما معرفی کنم تا اگر جز افرادی هستید که تازه به دنیای آیفون وارد شدید حتما آنها را نصب کنید و زودتر با این فضا یکی شوید.