خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » بهترین برنامه های دانلود والپیپر برای آیفون (سه بعدی، مینیمال و…)

اگر شما تا به حال گشتی در فضای اینترنت زده باشید مطالب بسیار زیادی را پیدا می کنید که به معرفی بهترین برنامه ها برای دانلود والپیپر می پردازند اما بسیار از آنها مناسب اندروید هستند و عملا چندان به آیفون توجه نمی کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا در یک مطلب اختصای به معرفی بهترین برنامه های دانلود والپیپر آیفون بپردازم تا شما هم بتوانید با والپیپر های مختلف گوشی خود را زیبا تر کنید و از کار کردن با آن لذت ببرید. بنابراین اگر شماهم به دنبال برنامه هایی هستید که بتوانید با آنها چندین والپیپر جذاب برای آیفون پیدا کنید تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

برنامه های تغییر والپیپر بسیار زیادی وجود دارد که در اختیار شما تصاویری با کیفیت بالا در دسته بندی ها و کتگوری های مختلف قرار می دهد. اما در بین این برنامه ها کدام یک برای آیفون بهتر هستند؟ کدام یک والپیپر هایی با کیفیت بالاتر در اختیار شما قرار می دهند؟ اینها همه سوالاتی است که در ادامه به آنها پاسخ می دهم.

بهترین برنامه های دانلود والپیپر برای آیفون

لیستی که در ادامه به شما معرفی می کنم ترکیبی از بهترین این اپ ها از نگاه افراد مختلف و سایت های مختلف می باشد بنابراین همه این اپ ها در نوع خود بهترین هستند و واقعا نمی توان آنها را رتبه بندی کرد.

Everpix بهترین اپ برای والپیپر های hd

اگر به دنبال پی زمینه هایی با کیفیت 4k و جذاب برای آیفون هستید قطعا این برنامه می تواند گزینه بسیار مناسبی برایتان باشد. در حال حاضر دارای بیش از 4000 والپیپر مختلف می باشد که به طور مرتب بروزرسانی می شود.

شما می توانید در بین دسته بندی های مختلف به دنبال سبک و مدل مورد علاقه خودتان باشید. تمام تصاویری که در این این برنامه ارائه می شود دارای کیفیبت و وضوح بسیار بالایی هستند و عملا می توان همه این تصاویر جذاب و با کیفیت هستند و انتخاب آنها دیگر به سلیقه شما برمیگردد.

در این برنامه می توان تصاویر جذابی برای آیفون  ایکس 11 یا 12 و یا 13 خود باشید. این برنامه به طور کلی رایگان است اما در آن تبلیغات مختلفی به نمایش در می آید که با توجه به کیفیت بالا والپیپر های آن می توان آنها را نایدیده گرفت.

ریلز اینستاگرام چیست؟ آیا همان تیک تاک است؟+فعال سازی reels اینستاگرام

Vellum

برنامه Vellum یک برنامه انحصاری برای آیفون به حساب می آید که به زودی برای اندروید هم عرضه می شود. این برنامه به طور مرتب بروزرسانی می شود و والپیپر های مختلفی به آن اضافه می شود و عملا شما هیچ وقت مشکلی از لحاظ کمبود والپیپر نخواهید داشت.

این برنامه را می توان یک صندوق بسیار بزرگ از والپیپر های مختلف تشبیه کرد که می توانید برای پیدا کردن والپیپر های مورد علاقه خود از فیلتر های مختلف آن استفاده کنید. همچنین در این برنامه دسته بندی های بسیار خاصی وجود دارد که به شما در یافتن والپیپر مورد علاقه خود کمک می کند.

با استفاده از برنامه Vellum می توانید تصاویری از آثار هنرمندان مختلف و تصاویر گرافیکی بسیار جذاب با کیفیت بالا را به عنوان پس زمینه خود قرار دهید. به جرئت می توان بگویم برنامه Vellum یکی از بهترین برنامه های دانلود والپیپر آیفون به حساب می آید.

ارسال لایو لوکیشن در تلگرام

Live Wallpapers for Me بهترین برنامه والپیپر ای لایو برای آیفون

اگر به دنبال تصاویر پس زمینه لایو و رایگان برای آیفون خود هستید قطعا این برنامه می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. Live Wallpapers for Me مجموعه از والپیپر های متحرک را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید از بین دسته بندی های مختلف آن از جمله ورزش، آتش، آب، علمی تخیلی، حیوانان و.. یک تصویر زیبا را برای پس زمینه گوشی خود انتخاب کنید.

رابط کاربری این برنامه به زبان های مختلف مانند انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی و… در دسترسی می باشد. همچنین تصاویر مختلف به صورت هفتگی به این برنامه اضافه شود. به همه اینها کیفیت 4k تصاویر را هم اضافه کنید تا متوجه شوید با چه برنامه فوق العاده ای طرف هستید.

Walli والپیپر های هنری برای آیفون

در ادامه مطالب معرفی بهترین برنامه های دانلود والپیپر آیفون قصد دارم تا یک برنامه فوق العاده یعنی Walli را به شما معرفی کنم. اگر به دنیای هنر علاقه دارید و دوست دارید تصاویری طراحی شده توسط بهترین گرافیست ها و نقاشان و عکاسان را به عنوان والپیپر خود داشته باشید قطعا این برنامه می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این برنامه طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد حرفه ای برای آن والپیپر های مختلفی را طراحی می کنند این یعنی با یک برنامه ساده و بی کیفیت طرف نیستید بلکه با یک برنامه که دارای تصاویری با بالاترین کیفیت و درجه هنری است رو به رو هستید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک ارزان اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام سعی کردم تا به معرفی بهترین برنامه های دانلود والپیپر برای آیفون بپردازم که امیدوارم برایتان مفید بوده باشد.