خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 5 تا از بهترین برنامه تبدیل ویدیو به mp3 برای اندروید

Mp4 و mp3 دو فرمت محبوب که بیشتر فایل هایی که ما روزانه با آنها سر و کار داریم به این دو صورت یعنی فیلم و صوت وجود دارند. برنامه های بسیار زیادی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که فایل های ویدیو ای را به صوت تبدیل کنید. خوشبختانه برنامه های بسیار عالی و پرقدرتی در این زمینه برای موبایل وجود دارد که در ادامه قصد دارم تا به بهترین برنامه های تبدیل ویدیو به mp3 برای اندروید بپردازم.

در گذشته برنامه های بسیار خوبی وجود داشتند که به شما این امکان را می دادند که بتوانید فایل ها ویدیو را به موزیک و صوت تبدیل کنید اما اکثر آنها یا بهتر است بگویم آنها هایی که واقعا خوب بودند برای کامپیوتر ها در دسترس بودند و ما آنچنان گزینه های خوبی برای گوشی های موبایل نداشتیم که بتوانیم از آنها استفاده کنیم. اما امروزه و به لطف پیشرفت بسیار زیاد تلفن های هوشمند برنامه های بسیار خوبی در این زمینه ساخته شدند که چیزی کمتر از نسخه های pc ندارند.

معرفی بهترین برنامه تبدیل ویدیو به mp3 برای اندروید

بهترین برنامه تبدیل ویدیو به mp3 برای اندروید

VidCompact یک مبدل قوی

برنامه VidCompact یک اپ مبدل و کمپرسور بسیار عالی برای گوشی های هوسمند به حساب می آید که به شما امکان کم کردن حجم ویدیو ها، تبدیل ویدیو به mp3، تغییر فرمت ویدیو ها به mp3 و… را می دهد. شما با این برنامه می توانید خیلی راحت هر فایل ویدیو ای را به فرمت mp3 در بیاورید و حجم آنها را کم کنید تا حجم زیادی از گوشی شما خالی شود.

میزان دانلود بیش از 10 میلیون نفر و میانگین امتیاز 4.4 از 325 هزار رای به خوبی نشان می دهد که این برنامه واقعا یکی از بهترین ها در سبک خودش به حساب می آید.

چرا اینستاگرام باز نمی شود؟ حل مشکل باز نشدن اینستاگرام(کامل و جامع)

Timbre یک ویراییگر قوی

Timbre تنها یک برنامه تبدیل ویدیو به صوت نیست بلکه این برنامه یک اپ کامل برای ویرایش صدا و تصویر برای اندروید به حساب می آید که تا کنون توانسته در گوگل پلی به بیش از 5 میلیون دانلود برسد.

این برنامه کاملا رایگان است و به شما امکان تبدیل ویدیو هایی با فرمت های mp4, flv, avi, mkv, mpeg را به فرمت های صوتی یعنی wav, mp3, flac, m4a, aac, wma می دهد. پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیویی و امکان تبدیل به اکثر فرمت های صوتی یکی از ویژگی های بسیار فوق العاده این برنامه به حساب می آید. همچنین شما می توانید با استفاده از این برنامه خیلی راحت به برش، ترکیب، جداسازی و … بر روی فایل ها ویدیو ای و صوتی بپردازید که همه اینها باعث شده تا این برنامه در لیست بهترین برنامه تبدیل ویدیو به mp3 برای اندروید جای داشته باشد.

Video MP3 Converter یکی از محبوب ترین ها

Video MP3 Converter را می توان یکی از برنامه های بسیار ساده و محبوب در این زمینه به حساب آورد که میزان دانلود بیش از 100 میلیون نفر به خوبی نشان دهنده قدرت و کیفیت این برنامه است.

با استفاده از آن می توانید خیلی سریع و ساده فایل های ویدیو خوب را به فایل صوتی تبدیل کنید، کیفیت آن را تنظیم کنید، طول ویدیو را تغییر دهید، فرمت آن را به mp3 یا aac تغییر دهید و… همچنین می توانید تمامی مراحل و تبدیل هایی که در حال انجام است را در این برنامه مشاهده کنی و آنها را مدیریت کنید. در واقع اگر به دنبال یک برنامه کاربری هستید که زیاد شلوغ نباشد و برای این کار بهینه شده باشد قطعا Video MP3 Converter یکی از بهترین گزینه هاست.

چگونه از take a break اینستاگرام استفاده کنیم؟ نحوه فعال سازی

Inshot Video To MP3 Converter بهترین برنامه تبدیل فیلم به mp3 در اندروید

وقت نام از این برنامه می آید آنچنان نیاز به تعریف و توضیح درباره آن نیست. قطعا داشتن کلمه inshot در نام آن به تنهایی برای بسیاری کافیست تا بدون لحظه ای درنگ آن را دانلود بکنند. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا فایل های ویدیو خود را به mp3 تبدیل کنید، فایل ویدیو خود را ویرایش کنید، کیفیت و فرمت نهایی فایل را مشخص کنید، اطلاعات یک فایل نظیر نام و آلبوم و ارتیست و سبک و… را تغییر دهید و… همه اینها در کنار داشتن بیش از 10 میلیون اپ و نام inshot آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای این لیست تبدیل می کند.

Video Converter

به عنوان آخرین گزینه قصد دارم تا یک جعبه ابزار کامل برای ویرایش ویدیو، تبدیل و تغییر فرمت، فشرده سازی، تغییر اطلاعات و.. را به شما معرفی کنم. برنامه ای که از اکثر فرمت ها نظیر MP4، MKV، AVI، 3GP، FLV، MTS، M2TS، TS، MPEG، MPG، WMV، M4V، MOV، VOB، F4V، WEBM، DAV، DAT، MOVIE، MOD و… پیشنهاد می کند و می تواند خیلی سریع فایل های ویدیو شما را به صورت تبدیل کند.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ری اکشن تلگرام، خرید سین تلگرام و… به معرفی بهترین برنامه های تبدیل فیلم و به mp3 پرداختم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.