خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » بهترین برنامه های تقویم شمسی برای موبایل در سال 2023

تقویم یکی از کلاسیک ترین و اصلی ترین برنامه هایی است که در همه گوشی ها به آن نیاز داریم. برنامه های زیادی به عنوان تقویم وجود دارد اما در این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین برنامه های تقویم فارسی برای موبایل بپردازم.

اکثر گوشی ها به صورت پیش فرض دارای تقویم شمسی نیستند و اگر هم باشند ممکن است تقویم شمسی اشکالاتی را در روند کار گوشی ایجاد کند. به همین دلیل نصب یک تقویم شمسی برای گوشی های هوشمند می تواند یک ضرورت باشد. برنامه های calendar بسیار زیادی وجود دارد اما اینکه کدام یک می تواند گزینه مناسبی باشد و تمام قابلیت هایی که شما نیاز دارید را ارئه بدهد سوالیست که در این مطلب به آن پاسخ می دهم.

بهترین برنامه های تقویم شمسی برای موبایل

قطعا اگر یک جستجوی ساده انجام دهید با لیستی بسیار زیاد از تقویم های گوناگون رو به رو می شوید ما در ادامه به معرفی بهترین تقویم های شمسی و فارسی خواهیم پرداخت.

تقویم شمسی باد صبا

تقویم شمسی باد صبا

مگر می شود تا به حال اسم تقویم باد صبا یا همان اذان گوی باد صبا به گوشتان نخورده باشد. برنامه ای که از تقویم شمسی و میلادی و… پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید یادآوری های مختلفی را تنظیم کنید. همچنین قابلیت اذان گوی آن به صورت بصری و صوتی به خصوص برای ما ایرانیان می تواند بسیار جالب باشد.

از قابلیت های این برنامه می تواند به رکعت شمار، نمایش اوقات شرعی، قبله نما، تبدیل تاریخ و… اشاره کرد. همچنین این حجم بسیار کمی دارد و فضای کمی از گوشی شما را اشغال می کند. در حال حاضر این برنامه در گوگل پلی بیش از 5 میلیون دانلود دارد و نمرات آن بسیار خوب بوده است.

گوگل بارد چیست؟ آموزش استفاده از هوش مصنوعی گوگل

تقویم iPersia

تقویم iPersia

برنامه ای که در بالا به معرفی ان پرداختم مختص اندروید بود و حالا قصد دارم تقویم iPersia را به عنوان کامل ترین و بهترین برنامه ای که می توانید به عنوان تقویم برای گوشی های آیفون استفاده کنید معرفی کنم.

این برنامه می تواند تاریخ روز را به میلادی، قمری و شمسی برای شما نشان دهد. همچنین امکان نمایش تقویم به صورت ماهانه و روزانه را دارد. به همه اینها قابلیت ثبت شیفت کاری، تولد، یادآوری و امکان نوشتن یادداشت های مختلف را هم اضافه کنید. همچنین می توانید از آن برای تبدیل تاریخ هم استفاده کنید.

رابط کاربری برنامه iPersia واقعا فوق العاده طراحی شده و با اینکه این برنامه حجم بسیار کمی دارد اما محیط آن خیلی جالب طراحی شده. همچنین این برنامه گزارش کاملی از بازار ارز و اتفاقات آن به شما می دهد. همه اینها در کنار هم باعث می شود تا iPersia را بتوان به عنوان کامل ترین تقویم برای گوشی های آیفون معرفی کرد که تقویم تعداد کاربران آن و نمرات بالا خود گواهی برای این موضوع است.

Persian Calendar یکی از بهترین تقویم های شمسی برای موبایل

تقویم فارسی

Persian Calendar‏ یکی دیگر از تقویم های بسیار محبوب برای فارسی زبانان به حساب می آید که در گوگل پلی دارای امتیاز 4.6 با بیش از 5 میلیون دانلود است. این برنامه محیط بسیار زیبایی دارد و حجم ان بسیار کم است.

Persian Calendar‏ می توان تاریخ روز را به شمسی، میلادی و قمری نشان دهد. همچنین تمامی مناسب های ایرانی و بین المللی را به شما نشان می دهد. به اینها امکان تبدیل تاریخ، اوقات شرعی، قطب نما و قبله نما، ستاره شناسی، ثبت شیف کاری و قابلیت اذان گو را اضافه کنید. همچنین می توانید از ویجت های ساعت، تاریخ، تقویم و نمودار شبانه روزی آن استفاده کنید. همه اینها در کنار هم باعث شده تا Persian Calendar‏ به عنوان یکی از محبوب ترین تقویم های موبایل برای فارسی زبانان شناخته شود.

نحوه حذف ویدیو در یوتیوب از طریق موبایل و دکستاپ

Taghvim Pars

Taghvim Pars

آخرین برنامه ای که قصد دارم در لیست بهترین برنامه های تقویم برای موبایل به شما معرفی کنم Taghvim Pars است. یک برنامه با ظاهر مینیمال که امکانات جالب را در اختیارتان قرار می دهد. این برنامه می تواند تقویم را به صورت ماهانه به شما نشان دهد. همچنین تاریخ روز را به شمسی، میلادی و قمری به شما اعلان می کند.

اطلاع از رویداد های تاریخ روز، نشان دادن آب و هوای تمامی شهرها، اوقات شرعی، وضعیت ارز و سکه، قابلیت ایجاد رویداد های مختلف و اعلان و… از دیگر قابلیت های این برنامه به حساب می آید.

در این مطلب به معرفی بهترین برنامه های تقویم شمسی و فارسی برای اندروید و ios پرداختم. امیدوارم برنامه های معرفی شده برایتان کاربری باشد.