خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 5 تا از بهترین برنامه های پیش بینی آب و هوا برای آیفون | مناسب ایران

در گذشته خانواده ها از هواشناسی محله یا برنامه های هواشناسی برای اطلاع از وضعیت هوای هفته استفاده می کردند اما حالا با توجه به اینکه تعداد زیادی از ما از تلفن همراه استفاده می کنیم استفاده از برنامه های هواشناسی بهترین و ساده ترین راه برای اطلاع از وضعیت آب و هوای هفته است. در این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین برنامه های پیش بینی آب و هوا برای آیفون بپردازم.

فرقی نمی کند که بخواهید به یک مسافرت بروید و یا تصمیم داشته باشید که به تفریح در کنار دریا یا در جنگل بروید به هر حال شما نیاز دارید تا از وضعیت آب و هوای منطقه خود اطلاع داشته باشید تا بتوانید برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید. خوشبختانه حالا و به لطف برنامه های فوق العاده حرفه ای که در این زمینه وجود دارد می توانید از وضعیت دقیق آب و هوای منطقه خود باخبر شوید.

بهترین برنامه های پیش بینی آب و هوا برای آیفون

گوشی های آیفون دارای برنامه داخلی برای پیش بینی وضعیت آب و هوا است اما شاید داده های آن چندان دقیق نباشد و یا حتی اطلاعاتی که به شما می دهد آنچنان کافی نباشد به همین دلیل نصب یک برنامه برسی وضعیت آب و هوایی می تواند ضروری باشد.

برنامه Carrot Weather برای آیفون

Carrot Weather

Carrot Weather یک برنامه فوق العاده که از هوش مصنوعی و داده های مختلف استفاده می کند تا اطلاعات دقیقی از وضعیت آب و هوایی مناطق مختلف به شما بدهد. شما می توانید پیش بینی های جاری، ساعتی و 7 روزه را در این برنامه مشاهده کنید. حتی می توانید تا پنج مکان مختلف را به برنامه اضافه کنید تا هر روز اطلاعات دقیقی از وضعیت آب و هوایی آنجا داشته باشید.

همچنین کاربران ios می توانید از ویجت های مختلف و امکان live activities استفاده کنند. به علاوه شما می توانید از ویجت پیش بینی آب و هوا در صفحه قفل خود به راحتی استفاده کنید.

یکی از قابلیت های بسیار جالب Carrot Weather پیش بینی آب و هوا با توصیف های فان و خنده دار است که می توانید کار کردن با برنامه را برای شما جذاب تر کند.

5 تا از بهترین کیبورد ها برای آیفون

برنامه پیش بینی آب و هوا The Weather Channel

The Weather Channel

مگر ممکن است برنامه The Weather Channel در لیست بهترین برنامه های پیش بینی آب و هوا برای آیفون قرار نگیرد؟ یک برنامه رایگان، جامع و کامل که تقریبا هرچیزی که از یک برنامه پیش بینی آب و هوا انتظار دارید را برایتان فراهم کرده است.

این برنامه می تواند طوفان های مختلف را ردیابی کند و به شما اطلاعات مناسبی را بدهد تا بتوانید برای ایمنی خود برنامه ریزی کنید. همچنین تغییرات آب و هوایی را با توجه به منطقه فعلی شما برسی می کند و می تواند گزارش های ساعتی و روزانه تا 15 روز را به شما ارائه بدهد تا بتوانید برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید.

برنامه 1weather آیفون

1weather

یک  برنامه با محیط کاربری جالب که هر ویژگی که از یک برنامه هواشناسی انتظار دارید را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه امکان پیش بینی 10 روزه، نقشه های رادار زنده، هشدار های آّب و هوایی و… به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات دقیقی تا چند روز آینده خود کسب کنید تا بتوانید به راحتی برای سفرهای خوب برنامه ریزی کنید.

همچنین شما می توانید از ویجت های این برنامه در صفحه اصلی گوشی خود استفاده کنید تا همیشه از وضعیت آب و هوایی با خبر باشید. به همه اینها پیش بینی ساعتی و دقیقه به دقیقه از وضعیت دما و باران را هم اضافه کنید.

معرفی بهترین برنامه های ترجمه با استفاده از عکس ها

برنامه AccuWeather

AccuWeather

AccuWeather یک برنامه فوق العاده که امتیاز و میزان دانلود بالایی که در اپ استور دارد خود نشان دهنده دلیل حضور این برنامه در این لیست است. این برنامه دارای محیط بسیار سادست که کارکردن با آن را لذت بخش تر می کند. AccuWeather می توانید اطلاعات دقیقی از طوفان ها، باران، برف و تقریبا هر چیزی که ممکن است بخواهید مراقب آن باشید را به شما می دهد. علاوه بر اینها شرایط آلرژی و کیفیت هوای منطقه را می تواند به شما نشان دهد. همچنین جز محدود برنامه هایی است که می توانید پیش بینی های بلند مدت تا 45 روز آینده را به شما ارائه دهد.

Clime: NOAA Weather Radar Live

Clime: NOAA Weather Radar Live

یکی از برنامه های بسیار محبوب هواشناسی در گوشی های آیفون که با نام Clime شناخته می شود. این برنامه شرایط آب و هوای اطرافتان را به شما نشان می دهد و می توانید پیش بینی های دقیقی از 24 ساعت تا 7 روز آینده را دریافت کنید.

اما یکی از اصلی ترین امکانات Clime تصاویر ماهواره ای آب و هوایی است که اطلاعهات کاملی از بارش، دما و سایر جزئیات آب و هوا به صورت منطقه به منطقه بر روی نقطه به شما نشان می دهد.

در این مطلب از زرممبر وبسایت خدمات شبکه های اجتماعی از جمله خرید لایک اینستاگرام و بازدید تلگرام و… به معرفی بهترین برنامه های پیش بینی آب و هوا برای آیفون پرداختم تا دیگر نیازی نباشد از برنامه پیش فرض خود اپل استفاده کنید و بتوانید با این برنامه ها اطلاعات دقیق تر و کامل تری از وضعیت آب و هوایی منطقه زندگی خود بدست بیاورید.