خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » نحوه حل مشکل ساسپند شدن اکانت توییتر صفر تا صد

توییتر یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی مبتنی بر متن به حساب ما آید. این برنامه نیز مانند اکثر شبکه های اجتماعی دیگر سیاست ها و قوانین خاص خود را دارد که می تواند موجب لیمیت شدن اکانت شما شود. این موضوع می توانید به دلایل مختلفی رخ دهد. من در این مطلب از زرممبر وبسایت خرید ممبر قصد دارم تا به آموزش حل مشکل ساسپند شدن اکانت توییتر به صورت کامل و جامع بپدازم. بنابراین اگر نمی خواهید با این مشکل رو  به رو شوید و یا می خواهید از آن خلاص شوید تا انتهای این مطلب را بخوانید.

پاسپند شدن اکانت توییتر یعنی چی؟

پاسپند شدن به نوعی معنی لیمیت شدن اکانت شما را می دهد. یعنی توییتر براساس دلایل مختلفی اکانت شما را محدود می کند و شما دیگر نمی توانید توییت ارسال کنید، به توییت ها پاسخ دهید، از منشن استفاده کنید و یا از دایرکت استفاده کنید. در واقع اکثر امکانات از شما گرفته می شود و دیگر نمی توانید از آنها استفاده کنید.

جلوگیری ساسپند شدن اکانت توییتر

چرا اکانت توییتر من ساسپند شد؟

عوامل بسیار مختلفی وجود دارند که می توانند موجب ساسپند شدن اکانت شما شوند. من در ادامه به مهم ترین این عوامل و روش های جلوگیری از آن می پردازم.

ارسال اسپم: اگر به صورت مداوم اقدام به اسپم کردن توییت ها، منشن ها و به خصوص دایرکت مسیج کنید توسط الگوریتم های توییتر ساسپند می شوند.

استفاده از فیلترشکن: یکی از عواملی که در اکثر شبکه های اجتماعی موجب بن شدن اکانت شما می شود استفاده از فیلترشکن است. معمولا وقتی از یک برنامه تغییر ip استفاده می کنید توییتر اکانت شما را به عنوان ربات تشخیص می دهد. بنابراین بهتر است از برنامه های معتبر استفاده کنید و یا حتما اکانت توییتر خود را به صورت کامل تایید کنید.

توهین و یا محتوای خشونت آمیز: یکی از مهم ترین دلایلی که همه شبکه های اجتماعی بسیار بر روی آن تایید دارید و در اکثر مواقع می تواند موجب به بن شدن اکانت شما شود توهین کردن و  یا استفاده از محتوای خشونت آمیز است. مثلا شما در توییت خود دیگران را مسخره کنید، آنها را تهدید و یا اطلاعات خصوصی آنها را منتشر کنید همه اینها می تواند باعث ساسپند شدن اکانت شما شود.

دیلیت اکانت توییتر خیلی ساده و راحت با گوشی و کامپیوتر

چه مدت زمانی اکانت من محدود باقی می ماند؟

اینکه اکانت شما چه مدت به صورت تعلیق است و نمی توانید از آن استفاده کنید به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. اینکه دقیقا شما کدام قوانین توییتر را با چه شدتی زیر پا گذاشته باشید دقیقا در این موضوع تاثیر گذار است.

اما به طور معمول و برای اسپم و… این مدت زمان چیزی بین 24 تا 48 ساعت است. اما اگر قوانین جدی تری را نقض کرده باشید ممکن است تا 7 روز و بیشتر هم طول بکشد. همچنین در برخی مواقع شما باید حتما حساب خود را تایید کنید تا بتوانید دوباره از آن استفاده کنید. بنابراین در این حالت تا زمانی که اکانت خود را تایید نکرده باشید نمی توانید دوباره از آن استفاده کنید.

البته باید این را هم در نظر داشته باشید در صورتی که قوانین مهم و جدی تر را نقض کرده باشید و سیاست های توییتر را زیر پا گذاشته باشید می تواند موجب بن دائم اکانت شما شود که در اکثر مواقع دیگر نمی توانید اکانت خود را برگردانید.

حل مشکل لیمیت توییتر

چگونه مشکل تعلیق اکانت توییتر خود را رفع کنم؟

تایید کردن حساب خود

اصلی ترین و شاید بتوانم بگویم بهترین روشی که می تواند اکانت شما را نجات دهید تایید کردن شماره تلفن و ایمیل خودتان است. این مورد به خصوص برای زمانی که به دلیل ارسال هرزنامه و استفاده از برنامه های تغییر ip اکانت شما مسدود شده باشد می تواند بسیار کمک کننده باشد.

وارد توییتر شوید

سپس به بخش your account بروید و گزینه account information را انتخاب کنید.

پسورد خود را وارد کنید و تب email یا phone را انتخاب کنید. سپس فرایند تایید را انجام دهید و کد تاییدی که برایتان ارسال می شود را در توییتر خود وارد کنید.

به همین راحتی شما توانستید اکانت توییتر خود را تایید کنید و به احتمال زیاد مشکل ساسپند شدن اکانت توییتر شما تا 48 ساعت بعد رفع شده باشد.

ارسال درخواست برسی دوباره

این طور نیست که همیشه اکانت ها به دلیل درستی ساسپند شده باشند. گاهی توییتر به طور کامل اشتباه یک اکانت را مسدود می کند. به همین دلیل امکانی قرار داده تا بتوانید درخواست برسی مجدد برای حساب خود ارسال کنید.

تنها کافیست تا وارد لینک زیر شوید و اطلاعات موردنظر آن پر کنید. سپس بر روی گزینه submit کلیک کنید و منتظر جواب توییتر باشید.

https://help.twitter.com/en/forms/account-access/appeals/redirect

پیام توییتر را برسی کنید

خوشبختانه توییتر بر خلاف اکثر شبکه های اجتماعی وقتی اکانت شما را لیمیت می کند طی پیامی به شما اطلاع می دهد و در آن توضیحاتی به شما برای رفع آن می دهد. تنها کافیست تا به دنبال پیام توییتر با عنوان Weve temporarily limited some of your account features بگردید و مواردی که در آن گفته شده را رعایت کنید تا اکانت شما سریع تر از حالت تعلیق خارج شود.

دانلود فیلم از توییتر در اندروید، کامپیوتر و به صورت آنلاین

توییت های خود را پاک کنید

گاهی یک توییت که حاوی محتوایی است که در آن قوانین توییتر نقض شده می تواند عامل بن شدن اکانت شما باشد. بنابراین حتما توییت های اخیر خود را برسی کنید و مواردی که مشکل دارند را پاک کنید.

دستگاه های لاگین خود را خارج کنید

این مورد به خصوص برای ما که از برنامه های تغییر ای پی استفاده می کنیم می تواند بسیار مفید باشد. وارد بخش settings and privacy در توییتر شوید. سپس به بخش Security and account access بروید و گزینه Apps and sessions را انتخاب کنید. در بخش بعدی sessions را انتخاب کنید و سپس اکانت خود را از تمامی دستگاه ها خارج کنید و یا بر روی گزینه Log out of all other sessions کلیک کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور فیک بدون ریزش اینستاگرام و خرید فالوور واقعی تردز به آموزش حل مشکل ساسپند شدن اکانت توییتر یا همان لیمیت شدن اکانت پرداختم تا بتوانید هرچه سریع تر مشکل اکانت خود را حل کنید و از آن استفاده کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.