خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 5 تا از بهترین برنامه های کاهش لرزش ویدیو برای موبایل

لرزش های یک ویدیو می تواند حواس پرت کننده باشد و تماشای ویدیو را برای دیگران سخت کند. همچنین ضبط یک ویدیو با لرزش زیاد کاملا غیر حرفه ای به نظر می رسد. اما خوشخبتانه با پیشرفت فناوری برنامه و ابزارهای بسیار زیادی ساخته شدند تا بتوانند لرزش فیلم را کاهش دهند. در این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین برنامه های حذف لرزش فیلم برای موبایل بپردازم.

هرچقدر هم که سعی کنید بدون استفاده از پایه های مخصوص و ابزارهای خاص گرفتن یک ویدیو بدون لرزش می تواند بسیار سخت باشد. لرزش دستان، برخورد عوامل مختلف به شما، حتی بهم خوردن تعامل شما و… می تواند باعث ایجاد لرزش در ویدیو شوند. اما خوشبختانه ابزارهایی وجود دارند تا بتوانید بعد از ضبط ویدیو، لرزش آن را کاهش دهید.

بهترین برنامه های کاهش لرزش ویدیو برای موبایل

برنامه های مختلفی وجود دارند که می توانند در زمینه حذف لرزش ویدیو به شما کمک کنند اما وقتی پایه برنامه های مناسب برای موبایل به میان می آید تعداد برنامه های قدرتمند و خوب بسیار کمتر می شود. در ادامه به معرفی بهترین گزینه های موجود برای کاهش لرزش ویدیو در اندروید و ios می پردازم.

برنامه PowerDirector برای آیفون

PowerDirector بهترین برنامه در کل

PowerDirector را می توان یکی از بهترین برنامه های کاهش لرزش ویدیو به حساب آورد. عملکرد بسیار خوب در عین سادگی دوتا ویژگی های بسیار مهم این برنامه هستند. لرزشگیر داخلی این برنامه می تواند لرزش های دروبین شما را با دقت بالایی از بین ببرد و نتایج فوق العاده را خلق کنید.

این برنامه به جز حذف لرزش فیلم امکانات ادیت بسیار مختلفی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با استفاده از آنها ویدیوای بهتر و جذاب تر تولید کنید. PowerDirector در حال حاضر برای ios، android و ویندوز در دسترس می باشد و از اگر فرمت های مختلف نیز پشتیبانی می کند و همین آن را به یک برنامه خوب تبدیل کرده است.

6 تا از بهترین برنامه های ادیت ویدیو آیفون

برنامه کاهش لرزش ویدیو Shaky Video Stabilizer

Shaky Video Stabilizer تخصص و سادگی

اکثر برنامه هایی که در این زمینه مشاهده می کنید معمولا در یک برنامه ادیت هستند که قابلیت حذف لرزش ویدیو را هم به شما ارائه می دهند. شما شیکی یکی از کامل ترین و تخصصی ترین برنامه ها برای موبایل به حساب می آید که در زمینه کاهش لرزش ویدیو فعالیت می کند.

این برنامه می تواند لرزش دوربین را از چندین فرمت ویدیو معروف مانند: mkv،  mp4 و 3gp حذف کند. همچنین Shaky Video Stabilizer از محیط کاربری بسیار جالبی برخوردار است. تنها کافیست تا ویدیو خود را انتخاب کنید چندتا پارامتر را تنظیم کنید و سپس کمی صبر کنید تا ویدیو بدون لرزش خود را دریافت کنید.

این برنامه مخصوص اندروید است و به صورت رایگان در گوگل پلی در دسترس شما می باشد. همچنین هیچ واترمارکی بر روی ویدیو های ادیت شده شما قرار نمی دهد که یکی از ویژگی های بسیار مثبت آن است.

برنامه Google Photos

Google Photos

شاید با دیدن نام این برنامه کاملا متعجب شده باشید اما در حقیقت برنامه  Google Photos می تواند یک انتخاب ساده و خوب برای گوشی های اندروید و ios باشد. این برنامه امکانات و ابزارهای ادیت ساده را در اختیار شما قرار می دهد که یکی از آنها تثبیت لرزش ویدیو است. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که ویدیو خود را انتخاب کنید سپس بر روی نماد stabilize کلیک کنید و کمی بعد برنامه لرزش های ویدیو شما را به صورت خودکار کم می کند.

5 تا از بهترین برنامه های ادیت عکس آیفون

حذف لرزش ویدیو با Emulsio

Emulsio

در این لیست یک برنامه حرفه ای برای اندروید معرفی کردیم که کاربران ios از آن محروم بودند و حالا قصد نوبت به ios رسیده. Emulsio یک لرزشگیر حرفه ای و فوق العادست که مخصوص کاربران آیفون است. این برنامه می تواند لرزش های ویدیو شما را تا حد خوبی کم کند. همچنین در کنار این قابلیت قابلیت های ویرایش ویدیو را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از امکانات بسیار جالب این برنامه قابلیت مقایسه ویدیو ادیت شده با ورژن اصلی است که برای اینکار نیاز ندارید از برنامه بیرون بروید و خیلی ساده می توانید این کار را درون خود برنامه انجام دهید.

Video Stabilizer: Smooth Video

Video Stabilizer یک برنامه ساده و تخصصی در زمینه کاهش لرزش ویدیو که دارای الگوریتم های مختلفی است که می تواند با استفاده از آنها لرزش ویدیو را تا حد زیادی کم کند. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که ویدیو مدنظرتان را انتخاب کنید سپس چندین پارامتر  را انتخاب کنید و در آخر نتیجه کار را مشاهده کنید.

برای افرادی که حوصله کار کردن با برنامه های پیچیده را ندارند و یا تجربه انچنانی در زمینه ادیت ویدیو ندارند و به دنبال یک انتخاب خوب، رایگان و مناسب برای حذف لرزش ویدیو هستید Video Stabilizer: Smooth Video می تواند یک گزینه خوب باشد.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات شبکه های اجتماعی به معرفی بهترین برنامه های کاهش لرزش ویدیو برای موبایل پرداختم تا بتوانید با استفاده از آنها بدون نیاز به کامپیوتر به راحتی لرزش ویدیو های خود را برطرف کنید و ویدیو های جذابی را تولید کنید تا مخاطبین شما از آنها لذت ببرند.