خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 5 تا از بهترین کیبورد ها برای آیفون در سال 2023

کیبور داخلی و دیفالت آیفون شاید گزینه چندان بدی نباشد و قابلیت های ابتدایی را ارئه دهد اما نداشتن برخی ویژگی ها و محدود بودن آن باعث می شود تا افرادی که زیاد با گوشی کار می کنند و متن های مختلف را می نویسند تصمیم به استفاده از برنامه های کیبور برای آیفون بگیرد. برنامه هایی که قابلیت هایی مانند: تنظیم اندازه کلید، تایپ کشیده، تم ها، ایموجی ها و… را می دهد. در این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین کیبور های آیفون بپردازم.

بهترین کیبورد ها برای آیفون

کیبورد اولیه اپل شاید چندان بد نباشد اما بسیاری به دنبال صفحه کلید هایی هستند که نوآورانه باشد و دارای قابلیت هایی باشد که تایپ کردن را برای آنها ساده تر و آسان تر بکند. به همین دلیل است که افرادی زیادی ترجیح می دهند تا از صفحه کلید های خارجی استفاده کنند و خوشبختانه اپل هم در استفاده از این صفحه کلید ها محدودیتی نگذاشته است. در ادامه به معرفی بهترین کیبورد ها برای آیفون و برسی انها می پردازم.

Microsoft SwiftKey کیبورد برای آیفون

Microsoft SwiftKey

SwiftKey صفحه کلید شرکت مایکروسافت که دارای قابلیت های مختلف است که به همراه امکان یادگیری سریع خود و شخصی سازی متنوع باعث شده تا در این لیست جایی داشته باشد.

این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی و مکانیسم های یادگیری خود به یادگیری و کشف الگوی نوشتاری شما می پردازد و بعد از چند روز با سبک نوشتاری شما سازگار می شود و می تواند اسامی، کلمات و کلمه های عامیانه را به صورت خودکار برایتان پر کند که همین موضوع می تواند فرایند تایپ کردن شما را سریع تر کند.

Ui و ux این برنامه به صورت کلی بسیار بهینه و مناسب طراحی شده تا در هنگام استفاده از آن احساس راحتی بکنید. همچنین شما و می توانید منوی میانبر ها را گسترش دهید و از قابلیت های متنوع SwiftKey استفاده کنید. همچنین قابلیت تایپ کشیده به شما این امکان را می دهد تا در تایپ کردن راحت تر باشد.

به همه اینها تم ها و طراح های مختلف و گزینه های بسیار زیاد شخصی سازی را اضافه کنید و در نظر بگیرید که همه اینها به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد تا متوجه شوید چرا این صفحه کلید را به عنوان یکی از بهرین کیبورد های آیفون معرفی کردم.

3 تا از بهترین برنامه های دفترچه یادداشت برای آیفون و اندروید

Typewise Keyboard بهترین کیبورد برای آیفون

Typewise Keyboard

Typewise یک صفحه کلید جالب که شکل همیشگی کلید ها را از مستطیل به شش ضلعی تغییر داده تا محیط بیشتری در دسترس داشته باشید و بتوانید با دقت بیشتری تایپ کنید. همچنین این طراحی باعث شده تا در هنگام تایپ کردن راحت تر باشد.

Typewise دارای یک تمرین داخلی برای یادگیری و سریع تر کردن سرعت تایپتان است. همچنین می توانید از ژست های سوایپ و دارک مود و امکان تصحیح خودکار و پرکردن خودکار کلمات استفاده کنید. به طور کلی اگر از صفحه کلید اصلی ios خسته شدید این می تواند یک گزینه مناسب برایتان باشد.

 Gboard بهترین صفحه کلید آیفون

Gboard

مگر می شود بخواهیم لیستی از بهترین کیبورد های آیفون بنویسیم و اسمی از Gboard یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین صفحه کلید های حال حاضر در آن نباشد. این صفحه کلید در حال حاضر توسط میلیون ها کاربرد استفاده می شود.

Gboard از بیش از 50 زبان مختلف پشتیبانی می کند. همچنین مجموعه ای از گیفت ها و ایموجی های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا از آنها استفاده کنید. به همه اینها قابلیت جستجو داخلی گوگل و امکان تغییر پس زمینه و تایپ صوتی را هم اضافه کنید. همچنین امکان صفحه کلید شناور به شما این قابلیت را می دهد تا خیلی ساده تر و راحت تر به تایپ کردن بپردازید. اینها همه دلایلی هستند که باعث شده تا Gboard به عنوان یکی از محبوب ترین کیبورد های آیفون شناخته شود.

بهترین برنامه های ضبط مکالمه برای آیفون (رایگان و ایمن)

keyboard Grammarly

Grammarly

اگر قصد تایپ کردن به زبان انگلیسی را دارید قطعا Grammarly می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. یک صفحه کلید که همزمان غلط های املایی شما را می گیرد و با نوشتن خودکار کلمات پیچیده تایپ کردن به یک زبان دیگر را جذاب تر می کند.

همچنین در این برنامه مترادف ها و کلمات مختلف به شما نشان داده می شود تا بتوانید یک متن بهتر بنویسید. در کل اگر در نوشتن به زبان انگلیسی آن چنان خوب نیستید Grammarly می تواند راه نجات شما باشد.

Tenor Keyboard

Tenor Keyboard

این صفحه کلید قابلیت استفاده در دستگاه هایی با ios 9.0 به بالا را دارد به همین دلیل می توانید خیلی ساده در دستگاه های قدیمی خود نیز از این صفحه کلید استفاده کنید.

این برنامه رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و می تواند یک تجربه راحت را هنگام تایپ کردن برایتان به وجود بیارود. اما چیزی که باعث شده تا این برنامه بسیار مورد توجه قرار بگیرد امکان استفاده از کتابخانه gif ها و ویدیو های کوتاه آن است که می توانید آنها را شخصی سازی و مرتب کنید و به راحتی با یک کلیک برای هر کسی ارسال کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور واقعی تردز و ممبر گروه تلگرام به معرفی بهترین کیبورد های آیفون پرداختم تا اگر از صفحه کلید دیفالت آیفون خسته شدید به راحتی از این برنامه ها استفاده کنید و تجربه ای راحت تر از تایپ کردن داشته باشید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.