خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » چگونه جلوی ریزش لایک و سابسکرایب های یوتیوب را بگیرم؟ آپدیت 2023

اگر جز افرادی باشید که فعالیت در یوتیوب را شروع کرده باشید قطعا با مشکل ریزیش لایک و سابسکرایب ها رو به رو خواهید شد. اما علت از دست رفتن لایک و ساب های یوتیوب چیست؟ چگونه باید این مشکل را حل کنم؟ در ادامه به کامل قصد دارم تا به این موضوع بپردازم بنابراین اگر شماهم با مشکل ریزش لایک و سابسکرایبر های یوتیوب رو به رو هستید حتما تا انتهای این مطلب را بخوانید.

یوتیوب رو می توان معروف ترین شبکه اجتماعی برای ویدیو به حساب آورد. با رشد بیشتر فضای اینترنت و محبوبیت بیشتر فرمت ویدیو در بین مخاطبین یوتیوب تبدیل به یکی از بزرگ ترین موتوی های جستجوی ویدیو در دنیا شد و افراد زیادی در آن به صورت حرفه ای فعالیت می کنند. اگر تصمیم به فعالیت در این پلتفرم گرفته باشید قطعا متوجه خواهید شد که بعد از مدتی لایک ها و سابسکرایبر های شما کم می شود. برای مثال هنگام شب یوتیوب خود را چک می کنید و متوجه می شوید که 980 سابکرایبر دارید و منتظر هستید تا چند روز دیگر به 1000 برسد اما وقتی صبح بیدار می شوید می بینید که تعداد آن 800 نفر شده است.

چرا لایک و سابسکرایبر های یوتیوب کم  می شود

چرا لایک و سابسکرایبر های یوتیوب کم  می شود؟

قبل از اینکه به روشی برای حل این مشکل بپردازم بهتر است اول بدانیم چرا اصلا این اتفاق رخ می دهد؟ دلایل این موضوع می تواند بسیار متفاوت باشد اما یوتیوبر های ایرانی میزان ریزش بسیار بیشتری را تجربه می کنند. برای مثال ریزش 500 تا 1000 ساب برای چنلی که کلا 2 الی 3 هزار ساب دارد چندان منطقی نیست. اما دلیل آن چیست؟

در ایران این موضوع بیشتر به علت استفاده از برنامه های تغییر ip رخ می دهد. وقتی مخاطبین ایرانی از برنامه های یکسان و رایگان برای تغییر ip استفاده می کنند یوتیوب آنها را ربات تشخیص می دهد و به همین دلیل لایک ها و ساب های آنها را حذف می کند.

البته اگر مخاطب شما کمتر به سراغ کانال شما بیاید و آن را دنبال کند یا حتی فعالیتی شبیه به ربات داشته باشد احتمال حذف لایک و ساب های آن است.

آموزش ساخت کانال یوتیوب | 0 تا 100 طبق آپدیت جدید یوتیوب

چگونه جلوی ریزش لایک و سابسکرایبر های یوتیوب را بگیرم

چگونه جلوی ریزش لایک و سابسکرایبر های یوتیوب را بگیرم؟

حالا که کم و بیش با دلایل این موضوع آشنا شدید شاید برایتان سوال باشد که چه کاری از دست شما بر می آید و چگونه می توانید جلوی آن را بگیرید؟

پاسخ این سوال خیلی سخت است چون عوامل بسیار زیادی وجود دارند که باعث اینکار می شود و حتی برخی مواقع هیچ دلیل خواصی برای این موضوع وجود ندارد. به علاوه شما هیچ کاری نمی توانید انجام دهید که جلوی این روند را کلا بگیرید اما می توانید با انجام برخی کارها مقدار این ریزش را کمتر کنید.

از مخاطبین خود بخواهید که لایک و کامنت انگلیسی بگذارند!

شاید این مورد را بسیار دیده باشید که یوتیوبر های بزرگ از کاربران خود می خواهند که بعد از سابسکرایب محتوای آنها را لایک و برای آن کامنت انگلیسی بگذارند. دلیل این موضوع مشخص است وقتی که افراد این کار را انجام می دهند باعث می شود که کمتر توسط یوتیوب ربات شناخته شوند و تعداد کمتری از ساب ها و لایک های شما ریزش پیدا کند.

تعامل نداشتن کاربران و غیرفعال بودن

اگر کاربران شما تعامل آنچنانی نداشته باشند و یا حساب کاربری آنها غیرفعال باشد احتمال ریزیش ساب های آنها بسیار زیاد است. اکثر کاربران داخل ایران صرفا یک حساب کاربری می سازند و با استفاده از آن به لایک و سابسکرایب می پردازند یا برخی فعالیت چندانی در یوتویب ندارند که همین موضوع باعث می شود که یوتیوب آنها را حذف کند.

آموزش دانلود ویدیو های کوتاه یوتیوب (Shorts)

تولید محتوای نامنظم و یا بی کیفیت

همیشه مشکل از یوتیوب نیست و برخی مواقع شما با تولید محتواهای بی کیفیت و یا فعالیت نداشتن باعث ریزش سابسکرایبر های خود می شود. بهتر است سعی کنید تا بیشتر محتواهایی را تولید کنید که مخاطبین شما دوست داشته باشند. همچنین با تامنیل و عناوین مناسب آنها را بیشتر جذب کنید.

آپدیت شدن الگوریتم های یوتیوب

معمولا هر وقت آپدیتی برای الگوریتم های یوتیوب منتشر می شود ریزش ساب ها و لایک ها افزایش می یابد. در این صورت بهتر است کمی صبر کنید و در کنار آن کمی یوتیوب درباره الگوریتم و آپدیت های جدید آن مطالعه کنید.

تولید ویدیو کوتاه و فعالیت در بخش کامیونیتی

با تولید ویدیو های کوتاه در یوتیوب کاربران را بیشتر با خود درگیر می کنید و همین موضوع باعث می شود تا کانال شما فراموش نشود. همچنین با فعالیت کردن در بخش کامیونیتی و در ارتباط بودن با کاربران خود و پرسیدن سوال و نظر خواستن می توانید باعث شوید تا کاربران شما کمتر ربات شناخته شوند.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر واقعی تلگرام و خرید بازدید تلگرام به سوال چرا لایک و سابسکرایبرهای یوتیوب کم می شود پاسخ دادم. بهترین کار این است که حتما سعی کنید تا با تولید محتوای خوب و خواستن از مخاطبین خود کاری کنید که آنها با شما تعامل داشته باشند تا یوتیوب آنها را ربات تشخیص ندهد. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.