خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » بهترین سایت سازهای رایگان ایرانی و خارجی در سال 2024

قطعا در این روزها که اینترنت هر روز در حال گسترش است داشتن یک سایت می تواند به عنوان بقا در این فضا باشد. شاید فکر کنید که طراحی یک سایت وقت و هزینه زیادی دارد اما در این مطلب قصد دارم تا به چندتا از بهترین ابزارهای ساخت سایت رایگان را به شما معرفی کنم تا بتوانید خیلی ساده وبسایتی که میخواهید را طراحی کنید.

بهترین سایت ساز های رایگان ایرانی

بهترین سایت سازهای رایگان

سایت ساز های مختلف وجود دارد که هرکدام آنها ویژگی های مختلفی دارد. برخی از آنها محدود هستند، برخی بسیار ساده و برخی نیز بسیار پیچیده به همین دلیل است که همیشه انتخاب بین آنها سخت است.

من در این مطلب بهترین و کامل ترین آنها چه ایرانی و چه خارجی را به شما معرفی می کنم تا براساس نیاز خود بتوانید هرکدام را که می خواهید انتخاب کنید.

بهترین سایت ساز های رایگان خارجی

Wix یک گزینه ساده برای همه

اگر به دنبال یک سایت ساز رایگان هستند که تمام نیاز های شما برآورده کند قطعا wix می تواند یک گزینه بسیار خوب باشد. تا به الان میلیون ها سایت توسط این سایت ساز راه اندازی شدند که همین موضوع می تواند دلیل حضور آن در این لیست باشد.

تنها کاری که شما برای ساخت سایت خود نیاز است انجام دهید استفاده از ویجت ها و قاب های در کنار هم است تا بتوانید با استفاده از امکان drag and drop خیلی ساده وبسایت خود را آنطور که می خواهید طراحی کنید.

البته اگر حوصله ندارید می توانید از قالب های آماده برای اینکار استفاده کنید و یا با استفاده از هوش مصنوعی wix و پاسخ به چند سوال وبسایت خود را تحویل بگیرید.

این سایت ساز دارای برنامه های بسیار مختلفی است که آنها را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید سایت خود را به شکلی که می خواهید با امکاناتی که دوست دارید طراحی کنید. به همه اینها ابزارهای سئو رایگان را هم اضافه کنید.

انواع سیستم مدیریت محتوا برای سایت فروشگاهی، خبری، شرکتی و..

شاپیفای، سایت ساز مشهور برای فروشگاه اینترنتی

تعداد فروشگاه های اینترنتی روز به روز بیشتر می شود و کسب و کارهای زیادی در حال فروش محصولات خود در سطح اینترنت هستند. اما داشتن یک فروشگاه اینترنتی حتما نیاز به طراحی آن نیست بلکه سایت ساز شاپیفای هر آنچه که شما برای طراحی یک فروشگاه آنلاین نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید فروشگاه خود را آنطور که می خواهید داشته باشید.

شاپیفای دارای اپ های بسیار گسترده ای است که هر کدام امکانات مختلفی برای سئو، بازاریابی و… را در اختیارتان قرار می دهند تا بتواند یک وبسایت کامل طراحی کنید و هر نیازی که دارید را تقریبا پوشش می دهند. به همه اینها تم های مختلف آن را هم اضافه کنید که می توانید از آن برای طراحی سریع تر وبسایت خود استفاده کنید.

وردپرس، خلق وبسایت خود

اگر به دنبال طراحی وبسایت با امکانات و شخصی سازی های مختلف هستید قطعا وردپرس می تواند یک گزینه بسیار خوب باشد. این cms مناسب طراحی وبسایت به ساده ترین شکل ممکن می باشد. شما می توانید از تم های مختلفی که در سطح اینترنت چه ایرانی و چه خارجی وجود دارد استفاده کنید و سایت خود را به سرعت شبیه به وبسایت های مشهور و با همان امکانات کنید.

این برنامه دارای افزونه های مختلفی می باشد که تنها کافیست گشتی در اینترنت بزنید تا متوجه شوید هر افزونه و ابزاری که بخواهید تقریبا وجود دارد و شما برای طراحی وبسایت خود نیاز به نوشتن حتی یک خط کد هم ندارید.

ووکامرس چیست؟ چرا لقب محبوب ترین فروشگاه ساز را به خود اختصاص داده!

وبزی، یک سایت ساز ایرانی با کیفیت بالا

قطعا کارکردن بایک سایت ساز ایرانی بسیار ساده تر است زیرا به راحتی می توانید از امکانات آن استفاده کنید و یا نسخه ویژه آن را خریداری کنید.

وبزی یک سایت ساز ایرانی است که به شما این امکانات را می دهد تا وبسایت فروشگاهی یا وبلاگی خود را با امکانات بسیار زیاد طراحی صفحه آن بسازید. تنها کاری که نیاز از انجام دهید drag and drop المان های مختلف در صفحه است تا در نهایت وبسایت خود را طراحی کنید.

پرتال

اگر بخواهم یک سایت ساز ایرانی دیگر را به عنوان آخرین گزینه در این لیست معرفی کنم قطعا پرتال است. این وبسایت قالب های مختلف با امکانات مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید وبسایت خود را طراحی کنید. شما می توانید از نسخه تست آن استفاده کنید و زمانی که مطمئن شدید سایت نهایی خود با آن طراحی کنید.

فرقی نمی کند که بخواهید فروشگاه بسازید یا وبلاگ قطعا پرتال می تواند یک گزینه بسیار خوب به خصوص در شروع باشد.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر فیک بدون ریزش و فالوور فیک اینستاگرام به معرفی بهترین ابزارهای ساخت سایت رایگان پرداختم تا بتوانید در دنیایی که اینترنت روز به روز در حال پیشرفت است وبسایت خود را بدون نیاز به هزینه زیاد و یا دانش برنامه نویسی بسازید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.