خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 3 روش برای حذف اشیا در عکس با هوش مصنوعی به صورت خیلی ساده

هوش مصنوعی فناوری جدیدی که کارهای مختلف را برای انسان ها آسان تر کرده. هوش مصنوعی در زمینه های مختلفی پیشرفت کرده که یکی از آنها صنعت ادیت و ویرایش فیلم و عکس بوده. حالا به لطف ابزارهای مختلفی که در این زمینه ها با هوش مصنوعی توسعه داده شدند می توان خیلی ساده تر و سریع تر از قبل به ادیت فایل های مختلف پرداخت. در این مطلب قصد دارم تا به آموزش حذف اشیا در عکس با هوش مصنوعی به صورت کامل بپردازم.

حذف اشیا در عکس با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در زمینه ادیت نسبت به قبل پیشرفت های زیادی کرده تا جایی که شرکت های بزرگ از آن در برنامه های خود استفاده کردند. یکی از امکاناتی که به لطف هوش مصنوعی فراهم شده حذف اشیا درون عکس است. در گذشته شما مجبور بودید با ادیت ها و ترفند های مختلفی اجسام را حذف کنید تا عکس شما خراب نشود. اما حالا به لطف هوش مصنوعی این کار بسیار ساده تر شده است.

حذف اجسام در فتوشاپ با هوش مصنوعی

حذف اجسام در فتوشاپ با هوش مصنوعی

فتوشاپ را دیگر همه می شناسند یکی از برنامه های شرکت ادوبی که در زمینه ویرایش عکس بسیار حرفه ای به حساب می آید. در آپدیت های جدید این برنامه یعنی نسخه 2023 و 2024 به بعد هوش مصنوعی به این برنامه اضافه شده و با بسیاری از ابزارهایش ادغام شده.

برای حذف اجسام در فتوشاپ تنها کافیست تا عکس خود را در فتوشاپ باز کنید. سپس یکی از ابزارهای سلکت را انتخاب کنید تا بتوانید جسمی که می خواهید در تصویر سلکت کنید. برای اینکار نیازی نیست حتما خیلی دقیق سلکت کنید بلکه می توانید کمی حاشیه های جسم مورد نظر را هم انتخاب کنید تا خروجی بهتری برنامه به شما بدهد.

بعد از اینکه جسم مدنظرتان را سلکت کردید بر روی گزینه generative fill کلیک کنید. در اینجا فتوشاپ فضایی را در اختیار شما قرار می دهد تا تغییر و چیزی که می خواهید جایگزین کنید را بنویسید. اگر می خواهید کلا جسم مورد نظر را پاک کنید تنها کافیست این بخش را خالی بگذارید و گزینه generate را انتخاب کنید. کمی بعد فتوشاپ خیلی ساده جسم مدنظر شما را حذف می کنید و عکس نهایی را به شما تحویل می دهد.

بهترین ویرایشگرهای تصویر هوش مصنوعی

پاک کردن اشیا از عکس با cleanup

اگر نمی خواهید تنها برای حذف چند جسم ساده برنامه فتوشاپ را نصب کنید یا سیستم آنچنان قوی برای اینکار ندارید می توانید از سایت های مختلفی که در این زمینه فعالیت می کنند استفاده کنید. یکی از بهترین سایت ها در این حوزه cleanup است که با استفاده از آن می توانید خیلی ساده اجسام مختلف یا حتی انسان های مزاحم در تصویر را حذف کنید. برای اینکار تنها کافیست مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد وبسایت cleanup.pictures شوید. سپس بر روی  Click here or drag an image file کلیک کنید و عکس مدنظر خود را انتخاب کنید.

حالا در پایین از طریق گزینه brush size سایز براش خود را انتخاب کنید و آن را بر روی اشیایی که می خواهید حذف کنید بکشید. سپس کمی صبر کنید تا برنامه پاکسازی هایی لازم را انجام دهد و عکس نهایی و با کیفیت را در اختیار شما قرار دهد. در آخر می توانید بر روی گزینه Download کلیک کنید و فایل ادیت شده خود را دانلود کنید.

4 تا از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت عکس

حذف اشتیا از عکس به صورت آنلاین

وبسایت های حذف اشتیا از عکس به صورت آنلاین

در بالا وبسایت cleanup.pictures را به شما معرفی کردم که برای حذف اجسام از تصویر می توانید از آن استفاده کنید. اما اگر می خواهید از سایت های دیگر در این زمینه استفاده کنید magicstudio.com یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه می باشد که به شما امکان حذف افراد، اجسام و متن های روی تصویر را می دهد.

ابتدا وارد وبسایت magicstudio.com شوید. سپس لیستی از ابزار های مختلف برای ساخت تصاویر باکیفیت، حذف اشیا، حذف بک گراند، ساخت عکس، پروفایل و… به شما نشان داده می شود. بر روی گزینه use magic eraser for free کلیک کنید. در مرحله بعد بر روی upload file کلیک کرده و تصویر خود را انتخاب کنید. سپس وارد محیط ادیت می شود. از پایین سایز براش خود را انتخاب کنید سپس جسمی که مدنظرتان است را در تصویر با براش انتخاب کنید. در آخر بر روی گزینه erase کلیک کنید. حالا تنها کافیست کمی صبر کنید تا سایت تصویر نهایی را به شما نشان بدهد. با کلیک بر روی گزینه Download تصویر خود را به راحتی دانلود کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات شبکه های اجتماعی به آموزش حذف اشیا در عکس با هوش مصنوعی پرداختم تا بتوانید با استفاده از فتوشاپ با سایت های مختلف خیلی ساده اجسام را از تصاویر را حذف کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.