خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 6 تا از کاربردی ترین برنامه های هوش مصنوعی برای موبایل در سال 2023

هوش مصنوعی موضوعی که چند وقتی می شود سر و صدایی عجیب در دنیا به پا کرده و هر روز در حال پیشرفت است. طی این مدت برنامه وا اپلیکیشن های بسیار زیادی بر پایه هوش مصنوعی برای تلفن های همراه در حوزه های مختلف عرضه شدند. در این مطلب قصد دارم تا به معرفی چندتا از پرکاربرد ترین و بهترین برنامه های هوش مصنوعی برای موبایل بپردازم.

بهترین برنامه های هوش مصنوعی برای موبایل

برنامه های هوش مصنوعی روز به روز در حال زیاد تر شدن و پیشرفت کردن هستند تا انجام کارهای مختلف را برای ما ساده کنند. از ادیت عکس فیلم گرفته یا حل مسائل ریاضی و…. در هر حوزه ای که فکرش را بکنید ابزار های هوش مصنوعی مختلف پدید آمدند اما من در این مطلب تنها قصد معرفی تعداد از آن ها را دارم. اگر به این موضوع علاقه دارید می توانید دیگر مطالب معرفی ابزارهای هوش مصنوعی را در وبلاگ زرممبر مرکز خدمات خرید بازدید و فالوور گروه تلگرام را دنبال کنید.

برنامه ChatGPT

برنامه ChatGPT

قطعا تا به الان نام برنامه چت جی پی تی را شنیدید. یکی از معروف ترین برنامه ها در حوزه هوش مصنوعی که سر و صدای بسیاری در دنیا به پا کرد و باعث شد نگاه کل دنیا به سمت هوش مصنوعی باشد.

برنامه چت جی پی تی برای تلفن های هوشمند عرضه و حالا شما می توانید از این چت بات هوشمند در گوشی های همراهتان استفاده کنید. برنامه ChatGPT می تواند به سوالات مختلف شما پاسخ دهد، مسئله حل کند، در نوشتن و یادگرفتن و… به شما کمک کند.

برنامه هوش مصنوعی  Lensa AI

برنامه هوش مصنوعی  Lensa AI

اگر به ساختن عکس پروفایل های مختلف با طراحی های متفاوت علاقه دارید قطعا  Lensa AI می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد. این برنامه در واقع یک ادیتور و طراح عکس با داشتن ابزارهای هوش مصنوعی است که می توانید با دریافت عکس های سلفی مختلف از شما تصاویر بسیار زیبا و خلاقانه خلق کند که می توانید از آن برای پروفایل و… استفاده کنید.

گوگل بارد چیست؟ آموزش استفاده از هوش مصنوعی گوگل

برنامه StarryAI

برنامه StarryAI

یکی از حوزه هایی که هوش مصنوعی تاثیر زیادی بر روی آن گذاشت خلق تصاویر است. برنامه StarryAI یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه است که می تواند نوشته شما را به تصاویر مختلف تبدیل کند.

در واقع دیگر نیازی نیست تا ساعت ها مشغول طراحی یک عکس شوید بلکه می توانید با نوشتن و توضیح یک عکس به برنامه StarryAI کمی بعد عکس مدنظرتان را دریافت کنید. اگر به ساختن و خلق تصاویر مختلف علاقه دارید قطعا این برنامه می تواند برایتان جذاب باشد.

برنامه Youper

برنامه Youper

یکی از حوزه هایی که شاید تصور نکنید که هوش مصنوعی توانسته بر آن تاثیر بگذارد سلامت است. برنامه Youper یک چپ بات سلامت است که می تواند باعث بهتر شدن حال شما، کاهش استرس و بهتر شدن رفتار …. شما شود.

در واقع این برنامه مانند یک روان شناس است که در کنار قابلیت ها و امکانات مختلف به شما کمک می کند تا اگر نمی توانید به یک روان شناس واقعی مراجعه کنید بتوانید با استفاده از این برنامه بتوانید وضعیت احساسات و اضطراب خود را کنترل کنید.

4 تا از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت صدا

برنامه هوش مصنوعی Replika

برنامه Replika

اگر به دنبال یک برنامه فان برای سرگرمی هستید Replika گزینه بسیار مناسبی است. این هوش مصنوعی درست مانند یک دوست و رفیق مجازی است که می توانید با آن صحبت کنید و یک دوستی معمولی داشته باشید.

این هوش مصنوعی به مرور در مورد شما پیشرفت می کند و بیشتر یادمیگیرد و ارتباطش با شما بیشتر می شود. در کل اگر به دنبال یک چت بات هستید که مانند یک دوست واقعی با شما رفتار کند این برنامه گزینه بسیار مناسبی است.

برنامه هوش مصنوعی WOMBO Dream

WOMBO Dream

قطعا تا به الان تصاویر مختلف در اینستاگرام از برنامه WOMBO Dream مشاهده کردید. این برنامه یک هوش مصنوعی بسیار هنرمند است که تنها نیاز به یک متن و کمی توضیح برای خلق عکس دارد. در واقع شما می توانید با کمی توضیح دادن و نوشتن یک متن برای این هوش مصنوعی و سپس انتخاب استایل مدنظرتان عکس های بسیار زیبا و هنرمندانه ای را در تم های مختلف بدست بیاورید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر واقعی و ممبر فیک برای تلگرام و دیگر خدمات شبکه های اجتماعی به معرفی چندتا از معروف ترین و بهترین برنامه های هوش مصنوعی موبایل پرداختم تا بیشتر با دنیای هوش مصنوعی آشنا شوید و بتوانید از برنامه های مختلف مبتنی بر AI در طول زندگی خود استفاده کنید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.