خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 6 تا از بهترین منابع برای آموزش عکاسی و فیلم برداری در سال 2023

عکس گرفتن کار ساده ای است اما عکاس بودن و عکاسی کردن کار سختی است. شما باید بدانید چگونه یک نور مناسب پیدا کند، چگونه از دوربین استفاده کنید، چه زاویه ای بگیرید و… که باعث می شود تا بتوانید به جای یک عکس معمولی یک شات زیبا و هنری خلق کنید. در این مطلب قصد دارم تا بهترین منابع آموزش عکاسی و فیلم برداری را به شما معرفی کنم تا بتوانید خود را تبدیل به یک عکاس حرفه ای کنید.

قطعا عکاسی کردن برای هرکسی جذاب است. اینکه بتواند شات های نابی را پیدا کند می تواند یک سرگرمی مناسب یا حتی یک منبع درآمد خوب باشد. اما آیا برای یادگرفتن حتما باید کلاس رفت؟ قطعا جواب این سوال خیر است چون خوشبختانه به لطف اینترنت برنامه ها و وبسایت های بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آنها اصول عکاسی را یادبگیرید.

آموزش عکاسی و فیلم برداری

بهترین منابع برای آموزش عکاسی و فیلم برداری

در دنیای اینترنت منابع بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید اما من در ادامه قصد دارم تا کاربری ترین و بهترین آنها را به شما معرفی کنم تا بتوانید با استفاده از آنها مهارت عکاسی خود را افزایش دهید.

Popular Photography

یک وبسایت خوب برای علاقه مندان به عکاسی که می تواند باعث شود تا دید شما به عکاسی و مهارت های شما بهتر شود. شامل مطالب و آموزش های مختلف به همراه ویدیو ها و اخبار متنوعی است که می تواند در عکاسی و برای ورود به این دنیا کمک زیادی بهتان بکند.

Elements of Photography

اگر دوست دارید درباره عکاسی از مبتدی یا حرفه ای نکات و آموزش های مختلفی را در دست داشته باشید و به خصوص به عکاسی با دوربین های عکاسی علاقه دارید قطعا این برنامه می تواند گزینه بسیار خوبی برایتان باشد.

این برنامه شامل آموزش های مختلفی است که شاید همه آنها برای عکاسی با گوشی هوشمند مورد استفاده نباشد اما اگر علاقه دوربین عکاسی دارید قطعا یک منبع بی نظیر برای آموزش و یادگیری با تصاویر و… است.

4 تا از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت عکس

Photofocus

یکی از بهترین وبلاگ ها یا بهتر است بگویم بهشتی برای علاقه مندان به دنیای عکاسی که دارای حجم بسیار زیادی اطلاعات و پادکست ها و آموزش های مختلف است که می تواند در مسیر تبدیل شدن به یک عکاس حرفه ای به شما کمک بکند.

همچنین این برنامه فتوشاپ و لایک روم و دیگر ابزارهایی که برای عکاسی می تواند نیازتان شود را به شما یاد می دهد. در کنار اینها آموزش هایی درباره پیدا کردن یک عکس خوب یا باتری و سایه بان و آموزش های حرفه ای تر در اختیار شما قرار می دهد. همچنین دارای یک بخش انجمن است که اگر زبانتان خوب است می تواند بسیار برایتان کمک کننده باشد.

Pinterest

پینترس را می تواند یک دنیا برای عکاسان، گرافیست ها و طراحان به حساب آورد. این منبع از عکس های مختلفی که می تواند به شما ایده های زیادی بدهد و عملا ذهن شما را باز کند.

عکاسی علاوه بر داشتن دانش درباره نور و زاویه دوربین و اطلاعات از انواع ژست ها و غیره نیاز به خلاقیت و ایده های جدید هم دارد که پینترس دقیقا همان جایی است که می تواند کمک زیادی به شما در این حوزه بکند. در واقع اگر به دنیای عکاسی علاقه دارید قطعا پینترس شبکه اجتماعی مخصوص شماست.

4 تا از معروف ترین برنامه کلاژ عکس برای اندروید

Youtube

فرقی نمی کند چه حوزه ای و چه چیزی بخواهید یادبگیر قطعا یوتیوب بهترین مکان برای یادگرفتن از مبتدی یا حرفه ای آن هم به صورت رایگان است. در یوتیوب دوره های آموزشی مختلف درباره عکاسی، دوربین های مختلف و آموزش نکات های حرفه ای عکاسی و غیره را می توانید پیدا کنید و عملا یک دانشگاه فوق العاده برایتان به حساب می آید.

فقط کافیست هر چیزی که می خواهید را در آن سرچ کنید. از آموزش درباره کار کردن با دوربین تا ژست های مختلف عکاسی و یا ادیت عکس و… بعد از آن مشاهده خواهید کرد که آموزش های بسیار با کیفیتی در اختیارتان قرار می دهد که می توانید با استفاده از آنها در دنیای عکاسی پیشرفت کنید.

Digital Photography School

همانطور که از نام این وبسایت مشخص است یک مدرسه دیجیتال برای آموزش عکاسی است. این وبسایت دارای مقالات و آموزش های بسیار مختلفی درباره‌ی عکاسی است که قطعا می تواند کمک زیادی بهتان در یادگیری مبانی و اصول اصلی بکند. بنابراین اگر دوست دارید دانش عکاسی خود را گسترش دهید حتما سری به این سایت بزنید.

عکاسی نیاز داشتن خلاقیت، ایده های جدید، برخی مبانی و کارکردن با نور و دوربین و… دارد که در این مطلب از زرممبر بهترین سایت خرید ممبر تلگرام به معرفی بهترین منابع برای یادگیری عکاسی و فیلم برداری پرداختم تا بتوانید در هر کدام از این موارد پیشرفت کنید و تبدیل به یک عکاس حرفه ای شوید.