خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » 4 تا از معروف ترین برنامه کلاژ عکس برای اندروید در سال 2023

قطعا تا به حال برای شماهم پیش آمده که بخواهید چندین عکس را باهم در یک قالب به اشتراک بگذارید یا به نوعی یک کلاژ بسازید. این کار به صورت عادی ممکن نیست و شما باید از نرم افزار هایی که به شما در انجام این کار می کنند استفاده کنید. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا در این مطلب از زرممبر به معرفی بهترین برنامه کلاژ عکس برای اندروید بپردازم. برنامه هایی که به شما این اجازه را می دهند تا چندین عکس را مانند یک آلبوم در یک قاب باهم به اشتراک بگذارید.

برنامه کلاژ عکس برای اندروید

بهترین برنامه کلاژ عکس برای اندروید

برنامه خیلی زیادی برای کلاژ عکس وجود دارند و تنها کافیست تا سری به گوگل پلی بزنید و عبارت photo collage را جستجو کنید تا متوجه شوید که در این نوع چه تعداد اپ در حال فعالیت هستند. اما هر کدام انها ممکن است کم و کاستی هایی داشته باشد. در این مطلب من قصد دارم تا به شما بهترین آنها را معرفی کنم تا بی خودی مجبور نباشید تا از بین انبوهی از برنامه به دنبال یک برنامه خوب باشید.

Photo & Shape Collage Maker

این برنامه که در حال حاظر در گوگل پلی دارای بیش از 1 میلیون نصب می باشد و از بیش از 25 هزار رای امتیاز 4.2 را به خود اختصاص داده یکی از بهترین گزینه های ممکن در این زمینه است.

برای استفاده از این اپ تنها کافیست تا چند عکس خود را انتخاب کنید و سپس قالبی که دوست دارید را انتخاب کنید. بعد از آن خیلی راحت برنامه برای شما یک قالب بسیار زیبا و حرفه و کلاژ شده از عکس هایتان را می سازد. همچنین می توانید خیلی راحت این قالب را ویرایش کنید تا قاب مدنظرتان ساخته شود و سپس آن را خیلی راحت در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید.

بهترین برنامه سفارشی سازی نوتیفیکیشن موبایل

Collage Maker | Photo Editor

برنامه collage maker را شاید بتوان بهترین برنامه کلاژ عکس برای اندروید به حساب آورد که دارای بیش از 100 میلیون دانلود در گوگل پلی می باشد و از بیش از 2.4 میلیون رای امتیاز 4.4 را به خود اختصاص داده است.

در این برنامه شما می توانید به تعداد زیادی از تصویر مختلف را انتخاب کنید و سپس آنها را با چیدمان های مختلف و قالب های مختلف باهم ترکیب کنید و یک عکس فوق العاده بسازید. همچنین به اندازه کافی گزینه های مختلف برای تغییر و ویرایش در اختیار شما می گذارد که هر ایده که در ذهن خود دارید را بتوانید در آن پیاده سازی کنید.

Photo Collage Maker & Editor

برنامه بعدی که قصد معرفی آن را به شما داریم photo collage maker است که دقیقا مانند برنامه قبلی به نوعی پادشاه این سبک از برنامه ها به حساب می آید. این برنامه هم دارای بیش از 100 میلیون دانلود در گوگل پلی است و از میان بین از 1.2 میلیون رای امتیاز 4.5 را به خود اختصاص داده است. قطعا همین برای اینکه حداقل ارزش یکبار امتحان را داشته باشد کافیست.

این برنامه در کمال سادگی به کاربر این امکان را می دهد تا چندین عکس مختلف را باهم ترکیب کند و انواع و اقسام پس زمینه ها، فریم ها، قاب ها و تنظیمات و ویرایش های مختلف را در اختیارتان می گذارد تا بتوانید یک قاب بینظیر را خلق کنید و آن را به راحتی در فضای مجازی به اشتراک بگذارید.

آموزش کم کردن حجم عکس در اندروید و آنلاین (بدون افت کیفیت)

Canva بهترین برنامه کلاژ عکس برای اندروید

به عنوان آخرین برنامه هم قصد دارم تا برنامه canva را به شما معرفی کنم. این برنامه یکی از حرفه ای ترین و بهترین گزینه های ممکن برای کلاژ عکس به حساب می آید  که با استفاده از آن می توانید خیلی سریع و ساده کلاژ های مختلفی را ایجاد کنید.

این برنامه از الگوهای مختلفی برای ساخت کلاژ استفاده می کند و به راحتی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ترتیب و ایده خود را در یک قاب پیاده کنید و یک تصویر زیبا بسازید و آن را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارد.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر ایرانی تلگرام و ممبر فیک تلگرام به معرفی 4 تا از بهترین گزینه های ممکن را برای ساخت کلاژ عکس برای اندروید به شما پرداختیم. اینها در میان تعداد زیادی از برنامه های مختلف که در گوگل پلی وجود دارد به عنوان بهترین ها و کامل ترین گزینه ها شناخته می شود که تعداد دانلود و امتیاز آنها به خوبی این موضوع را نشان می دهد.