خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » معرفی بهترین برنامه های تقویم برای مک در سال 2023

زمان را می توان با ارزش چیز هر فرد دانست که هر کدام از ما به نحوه آن را هدر می دهیم. به همین دلیل مدیریت زمان و برنامه ریزی ساده ترین کاریست که می تواند باعث نظم در کارهای ما و استفاده بهینه از زمان شود. در این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین برنامه های تقویم برای مک بپردازم تا بتوانید با استفاده از آن خیلی ساده تر کارهای خود را مدیریت کنید.

فرقی نمی کند که بخواهید یک ادم موفق باشید یا در کار خود پیشرفت و یا حتی یک زندگی عادی داشته به هرحال استفاده درست از زمان و برنامه ریزی می تواند یک امر ضروری باشد. برنامه های تقویم برای ویندوز، اندروید و دیگر سیستم عامل ها منتشر نشدند تا صرفا تاریخ را به ما یادآوری کنند بلکه به عنوان یک ابزار مناسب برای برنامه ریزی کارها شناخته می شوند.

بهترین برنامه های تقویم برای مک

برنامه های کلندر زیادی وجود دارد که هر کدام آن دارای ویژگی ها و تم خاص خود هستند که این موضوع انتخاب از بین آنها را سخت می کند. اما من تصمیم دارم تا بهترین گزینه های موجود را در ادامه به شما معرفی کنم تا دیگر مجبور نباشید بین برنامه های مختلف به دنبال یک گزینه مناسب بگردید.

تقویم iCloud Calendar

iCloud Calendar

اگر جز کاربران اپل باشید قطعا تا به حال با برنامه iCloud Calendar آشنا شدید. یک برنامه با رابط کاربری بسیار ساده و مینیمال که به لطف طراحی بسیار جالب و یکپارچه بودن با دیگر دستگاه ها و برنامه های اپل می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای برنامه ریزی و مدیریت زمان باشد.

شما به راحتی می توانید در تقویم اپل رویداد های مختلف را تنظیم کنید و اطلاعات مختلفی برای آن در نظر بگیرید. همچنین این برنامه می توانید جزئیات مختلف رویداد را به صورت خودکار تنظیم کند و مکان دقیق آن را روی نقشه مشخص کند. به علاوه حتی می تواند آب و هوای آن روز را به شما نشان دهد.

iCloud Calendar یک برنامه ساده اما بینظیر است که مهم ترین قابلیت هایی که شما از یک برنامه کلندر می توانید انتظار داشته باشید را دارد.

بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی برای گوشی

برنامه Any.do

Any.do

Any.do فراتر از یک برنامه تقویم است بلکه یک گزینه بسیار فوق العاده برای مدیریت کارها به حساب می آید که با دیگر برنامه ها و دستگاه های مختلف ادغام می شود تا بتوانید از آن در همه جا استفاده کنید.

این برنامه به شما امکان برنامه ریزی و تعریف رویداد های مختلف در تقویم های جداگانه را می دهد تا بتوانید خیلی ساده تمامی کارهای خود را مدیریت کنید. به علاوه می توانید از آن برای پروژه های مختلف استفاده کنید و کارهای مختلفی را به همکاران خود بسپارید و از طریق چت با یکدیگر ارتباط برقرار کنید و برای هم وظایف و یادداشت تعیین کنید.

این برنامه حتی در نسخه رایگان خود بسیاری از قابلیت ها و امکاناتی که شما تصور آن را می کنید در اختیارتان می گذارد.

بهترین تقویم برای مک Fantastical

Fantastical

برنامه Fantastical با نما ها، تم ها و زبان های مختلف به عنوان یکی از کامل ترین و بهترین برنامه های تقویم برای مک شناخته می شود که تقریبا تمامی ویژگی های عادی که شما از برنامه های دیگر انتظار دارید را درون خود دارد. به علاوه در این برنامه می توانید از رویداد های مهم با خبر شوید و از قابلیت های آن برای ایجاد تقویم سفارشی شده استفاده کنید.

همچنین فیلتر های مختلف آن به شما این امکان را می دهد تا برنامه های مختلف خود را از هم جدا کنید و بتوانید آنها را بهتر مدیریت کنید. به همه اینها رابط کاربری جذاب را اضافه کنید تا دلیل حضور آن را در لیست متوجه شوید.

بهترین برنامه های تقویم شمسی برای موبایل

برنامه Morgen

Morgen

Morgen مجموعه ای جامع و کامل از ابزارهایی که بتوانید با آنها برنامه خود را مدیریت کنید جدا از اینکه چقدر فشرده باشد را در اختیار می گذارد. همچنین می توانید با این برنامه تقویم های مختلف را از منابع مختلف مانند تقویم اپل و… جمع آوری کنید تا بتوانید خیلی ساده تر آنها را مدیریت کنید.

این پلتفرم هر امکانی که با آن بتوانید رویداد های مختلف را به بهترین نحوه طبقه بندی و مدیریت کنید در اختیار قرار می دهد. به علاوه اگر یک تیم یا شرکت هستید قطعا این برنامه می تواند یک گزینه خیلی کامل برای شما باشد تا تعادل بین فعالیت همه افراد برقرار شود.

برنامه های مختلف به عنوان تقویم برای مک وجود دارد که هر کدام آن قابلیت های متفاوتی دارد اما من در این لیست از زرممبر مرکز خدمات خرید فالوور تردز و خرید ویو تلگرام و… کامل ترین و بهترین برنامه های تقویم برای مک را به شما معرفی کردم تا بتوانید از این برنامه های رایگان برای مدیریت زمان و برنامه ریزی استفاده کنید و زندگی خیلی ساده تر به همراه تعادل داشته باشید. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.