خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی برای گوشی ( در سال 2022)

این روز ها زندگی ما پر شده با کارهای مختلف و معمولا بیهوده که کلا وقت ما را تلف می کنند و موجب می شوند تا ما به کار های اصلی خود نرسیم. در این برنامه های برنامه زیری موجب نظم در کارهای روزانه می شوند و باعث می شوند تا بتوانیم با اولویت بندی و برنامه ریزی درست به تمام کارهای خود برسیم. در این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی برای موبایل بپردازم بنابراین اگر شماهم می خواهید در کارهای خود موفق باشید و همه به اهداف خود برسید و نظم شخصی داشته باشید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معمولا ما در روز کارهای زیادی انجام می دهند که شاید هنگام شب به درستی یادمان نباشد چه کار کردیم اما حجم انبوه مشکلات و البته کارهای مختلف باعث شده تا ما از بسیاری از کارهای اصلی روزانه خود عقب بمانیم و همین موضوع باعث شده تا کمترین میزان پیشرفت را در کارها و زندگی خود داشته باشیم. به همین دلیل اگر برنامه ای یا اپلیکیشنی بتواند به ما در مدیریت کارهای روزانه و برنامه ریزی و به یادآوردن کارهای مهم کمک کند می تواند موجب بهتر شدن زندگی ما شود.

بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی برای گوشی

برنامه های بسیار زیادی وجود دارد اما من سعی کردم تا به جای معرفی یک لیست بلند بالا به معرفی بهترین و کامل ترین ها بپردازم تا بتوانید بیشترین بهره را ببرید.

Todoist بهترین برنامه مدیریت کارهای روزانه موبایل

یکی از پر امتیاز ترین برنامه ها در این زمینه همین برنامه می باشد که به علت رایگان بودن و امکان رایگان به عنوان گزینه اول در لیست ما معرفی شده است. یکی از اصلی ترین ویژگی های این برنامه ظاهر بسیار زیبا و ui و ux بسیار خوب بود که باعث می شود تا همیشه به آن سر بزنید و از کار کردن با آن لذت ببرید.

یکی از قابلیت های بسیار خوب این برنامه امکان ایجاد لیست کارها بر اساس تاریخ و دسته بندی های مختلف و اولویت های مختلف است که باعث می شود تا به خوبی بتوانید کارهای روزانه خود را کنترل کنید و به موقع هشداری دریافت کنید تا از کارتان عقب نمانید. در کل اگر به دنبال یک برنامه فوق العاده کامل هستید من این برنامه را به شما معرفی می کنم

بهترین سایت خرید ممبر واقعی تلگرام کدام است؟

Tick tick کامل ترین اپلیکیشن برنامه ریزی موبایل

اگر واقعا قرار باشد بین بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی برای موبایل یکی را انتخاب کنم و یکی را تست کنم همین برنامه است. شاید بتوانم بگویم یکی از کامل ترین و بهترین برنامه هایی است که در این حوزه می توانید پیدا کنید. این برنامه برای دیوایس های مختلف ساخته شده است و می توانید از آن در سیستم عامل های مختلف استفاده کنید.  شما می توانید کارهایی را در تاریخ های مختلف ایجاد کنید و برای هر کدام اولویت و دسته بندی انتخاب کنید و برای آن یادداشت بگذارید. همچنین می توانید خیلی راحت کارهایتان را آخر شب مرور کنید و اطلاعات لازم برای هر کدام و تغییر لازم بر روی هر کدام را اعمال کنید. از ویژگی های دیگر این برنامه قابلیت الارم و فوکوس می باشد که به شما این اجازه را می دهد تا همیشه از کارهایتان با الارم هایی باخبر شوید و با استفاده از قابلیت فوکوس مدت زمان مناسبی برای هر کاری وقت بگذارید و این تایم را به ثبت برسانید تا بتوانید بعد ها در جمع بندی و برسی کارهای هفته تان از آن استفاده کنید.

Any Do یکی از محبوب ترین برنامه ها

یکی از برنامه هایی که کمتر کسی پیدا می شود که نام آن به گوشش نخورده باشد همین برنامه می باشد. Any do یکی از محبوب ترین برنامه های برنامه ریزی روزانه به حساب می آید که با طراحی فوق العاده و قابلیت هایی از جمله: ایجاد لیست کار، تقویم، یادآوری ، برنامه ریزی به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و…. یک گزینه فوق العاده برای هر کسی به حساب می آید. این برنامه برای دیوایس های مختلف منتشر شده است که می توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

بهترین نرم افزار نقاشی برای کامپیوتر (از فتوشاپ تا نرم افزار حرفه ای نقاشی دیجیتال!)

Trello بهترین برنامه مدیریت کارهای برای پروژه ها و سازمان ها

اگر صاحب یک مجموعه یا تیم هستید و یا صاحب یک پروژه هستید و نیاز به یک برنامه خوب برای برنامه ریزی و مدیریت کارها دارید این برنامه می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. از این برنامه می توانید برای ساخت برنامه ریزی های پیچیده برای مدیریت کامل یک کار یا پروژه استفاده کنید و با استفاده از قابلیت هایی از جمله ایجاد ستون های مختلف برای کارهای مختلف، تنظیم ساعت، ایجاد برجست های مختلف، ضمیمه کردن فایل ها و ایجاد اعلان و هشدار و قابلیت اضافه کردن افراد می توانید به صورت کامل یک پروژه را مدیریت کنید. اگر نیاز به یک برنامه برای برنامه ریزی پیچیده دارید این برنامه بهترین گزینه برای شماست.

در این مطلب به معرفی 3 تا از بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی و مدیریت کار ها پرداختم که می توانند بهترین گزینه ها باشند. در این مطلب به جای آنکه به معرفی 10 ها برنامه بپردازم چندتا از بهترین ها برای هر کار و هر نیازی را معرفی کردم که قطعا می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند.