خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » آموزش » ووکامرس چیست؟ چرا لقب محبوب ترین فروشگاه ساز را به خود اختصاص داده!

این روز ها فروشگاه های اینترنتی سر و صدای زیادی به پا کردند و شاید شماهم مانند بسیاری بخواهید یک فروشگاه اینترنتی برای خود داشته باشید تا بتوانید محصولات خود را در فضای مجازی به فروش برسانید. اما اگر اطلاعات زیادی درباره‌ی نحوه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی ندارید تا انتهای این مطلب ووکامرس چیست با ما همراه باشید تا شما را به یک ابزار ساخت فروشگاه اینترنتی آشنا کنم.

با توجه به اینکه فضای آنلاین روز به روز در حال رشد است و دیگر بسیاری از مردم خرید های خود را آنلاین انجام می دهند برای همین بسیاری از افراد به فکر ساخت یک سایت و فروش محصولات خود هستند. اما آیا واقعا نیاز است برای ساخت یک سایت فروشگاهی میلیون تومان خرج کرد؟ آیا راه ساده تری وجود ندارد؟

ووکامرس

ووکامرس چیست؟

یکی از سیستم های مدیریت محتوا که طرفداران بسیار زیادی در بین تمامی وبمستران دارد وردپرس است. قطعا اگر تا به حال گشتی در فضای اینترنتی درباره‌ی نحوه راه اندازی وبسایت زده باشید با وردپرس آشنا هستید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا رایگان و خیلی سادست که می تواند هر امکانی که شما برای ساخت و طراحی یک سایت را می خواهید در اختیار شما بگذارد. در واقع با وردپرس خیلی ساده و راحت و بدون هیچ مشکلی می توان یک وبسیات مناسب طراحی کرد.

اما ووکامرس چیست؟ سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای افزونه های مختلفی است که خیلی راحت می توانید با اضافه کردن آنها به وبسایت خود قابلیت های مختلفی را به سایت خود اضافه کنید. ووکامرس هم دقیقا یک افزونه یا بهتر است بگویم یک سوپر افزونه است که سایت شما را تبدیل به یک فروشگاه می کند و هر امکانی که شما برای ساخت و مدیریت یک فروشگاه می خواهید را در اختیار شما می گذارد.

هزینه اضافه کردن ووکامرس چقدر است؟

جواب این سوال هیچ است! در واقع شما برای اینکه ووکامرس را به وبسایت خود اضافه کنید و آن را به یک فروشگاه تبدیل کنید نیازی به هیچ هزینه آنچنانی ندارید و خیلی راحت می توانید ووکارمرس را به وبسایت خود اضافه کنید.

بهترین برنامه های مدیریت ایمیل برای اندروید

woocommerce چیست

چرا باید از ووکامرس استفاده کنم؟

تا اینجای مطلب ووکامرس چیست قطعا با این افرونه آشنا شدید اما حالا این سوال پیش می آید که اصلا من چرا باید از این افزونه استفاده کنم؟

پاسخ این سوال خیلی سادست چون با هزینه بسیار کم بیشترین و کامل ترین و حرفه ای ترین امکانات را در اختیار شما می گذارد. همچنین در حال حاضر ووکامرس یکی از محبوب ترین افزونه های فروشگاه ساز در جهان برای وردپرس به حساب می آید که خوشبختانه از زبان فارسی هم به خوبی پشتیبانی می کند و همین موضوع باعث شده تا استفاده از آن بهترین گزینه ممکن به حساب بیاید.

به علاوه به علت محبوبیت بالا قالب ها و افزونه های مختلف دیگری هم برای ووکامرس طراحی شده که همین موضوع باعث می شود تا شما نیاز به هیچ چیز دیگری نداشته باشید و عملا در ساخت فروشگاه خود محدودیتی نداشته باشید.

بهترین سایت های دانلود افکت صوتی به صورت رایگان!

آیا از ووکامرس می توان برای ساخت فروشگاه اینترنتی در ایران استفاده کرد؟

جواب این سوال بله است! ووکامرس از زبان فارسی پشتیبانی می کند و همچنین با افزونه های مدیریت سئو وردپرس به خوبی کار می کند. همچنین می توانید با اضافه کردن افزونه های مختلف به وبسایت خود برای ووکامرس درگاه های مختلفی تعریف کنید و آن به درگاه وبسایت خود مانند: درگاه بانکی، درگاه زرین پال و…. متصل کنید.

به علاوه می توانید خیلی راحت برای محصولات خود قیمت، فاکتور، مالیت و… تعریف کنید. همچنین این افزونه خیلی راحت به سیستم پست ایران متصل می شود و گزارش های بسیار دقیقی به شما می دهد.

در واقع همه چیز برای اینکه شما بتوانید یک فروشگاه اینترنتی در ایران بسیار فراهم است.

قالب های ووکامرس چیست؟

قالب های ووکامرس در واقع همان ظاهر وبسایت شما هستند که می توانید خیلی راحت با اضافه کردن یکی از این قالب ها وبسایت خود را بدون کمترین زحمتی به یک وبسایت فوق العاده زیبا و حرفه ای طراحی کنید. همچنین به علت محبوبیت بالای وردپرس تنوع و تعداد قالب ها برای آن بسیار زیاد است به نوعی که می توانید برای هر نوع و سبکی که می خواهید قالب مدنظر خودتان را پیدا کنید و از آن استفاده کنید.

این روز ها بسیاری از شبکه های اجتماعی برای رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده می کنند اما خیلی راحت با استفاده از ووکامرس می توانید یک فروشگاه آنلاین هم طراحی کرد و در کنار شبکه های اجتماعی از آن برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید. همچنین زرممبر خدمات مختلفی مانند خرید فالوور فیک اینستاگرام و خرید ممبر گروه تلگرام را به مجموعه خدمات خود اضافه کرده است که می توانید از آنها برای رشد هرچه بیشتر کسب و کار خود استفاده کنید.