خرید ممبر تلگرام » وبلاگ زر ممبر » ترفند » چگونه تصویر پس زمینه آیفون را عوض کنم؟ آپدیت 2024

همه ما تایم زیادی را با گوشی خود سپری می کنیم، به همین دلیل شاید هر چند وقت یکبار از محیط گوشی خود خسته شویم و نیاز به تنوع داشته باشیم. عوض کردن تصویر بک گراند اولین قدمی است که می تواند کمی  فضای گوشی ما را جذاب تر کند. در این مطلب از زرممبر قصد دارم تا به آموزش تغییر تصویر بک گراند در آیفون به صورت مرحله به مرحله بپردازم.

از چند سال پیش اپل با دادن آپدیت های مختلف باعث بهتر شدن سیستم تغییر پس زمینه گوشی خود شد برای شما گزینه های بسیار متفاوت تری گذاشت تا بتوانید ساده تر از قبل تصاویر مختلفی برای بگ گراند گوشی خود استفاده کنید.

عوض کردن بک گراند iphone

آموزش تغییر تصویر بگ گراند در آیفون

شما می تواند از تصاویر و گزینه های پیش فرض خود اپل برای بک گراند گوشی خود استفاده کنید یا عکس های جذاب گوشی خود را به عنوان بک گراند قرار دهید. البته برنامه هایی در این زمینه وجود دارند که می توانند به شما بیشتر کمک کنند. در ادامه به توضیح تمام این موارد می پردازم.

عوض کردن بک گراند iphone با گزینه های پیش فرض اپل

خود اپل گزینه های مختلفی را در اختیارتان قرار داده که می توانید از آنها برای تصویر پس زمینه گوشی خود استفاده کنید. برای استفاده از این تصاویر مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد settings گوشی خود شوید.

وارد بخش wallpaper شوید.

گزینه add new wallpaper را انتخاب کنید.

در اینجا گزینه های متفاوتی در بخش های مختلفی از جمله رنگ، ایموجی، آب و هوا و… در اختیار قرار میگیرد که بسیار ساده است اما همچنان می تواند گزینه خوبی باشد. یکی را انتخاب کنید.

بر روی گزینه Add در بالای صفحه کلیک کنید.

تغییرات مدنظرتان را اعمال کنید.

کار تمام است و تصویر بگ گراند گوشی شما عوض شده است.

نحوه تغییر فونت آیفون |معرفی بهترین برنامه های فونت برای ios

چگونه از تصاویر خودمان برای بک گراند گوشی آیفون استفاده کنیم؟

قطعا خودمان می توانیم تصاویر بسیار بهتری را به عنوان بگ گراند برای گوشی خود انتخاب کنیم. وبسایت های بسیار زیادی وجود دارد که می توانیم تصاویر با کیفیت بالایی را از آنها به عنوان بگ گراند دانلود کنیم. اما چگونه از این تصویر استفاده کنیم؟ چگونه آنها را به عنوان تصویر background استفاده کنیم؟

ابتدا وارد photo app در گوشی خود شوید.

عکسی که می توانید از آن به عنوان تصویر بک گراند استفاده کنید را انتخاب کنید.

در پایین بر روی آیکون اشتراک گذاری کنار آیکون قلب ضربه بزنید.

گزینه use as wallpaper را انتخاب کنید.

از بین حالت های مختلف یکی را انتخاب کنید و تغییرات نهایی را اعمال کنید.

کار تمام است و حالا می توانید از بک گراند جدید خود لذت ببرید.

5 تا از بهترین کیبورد ها برای آیفون در سال 2023

تغییر تصویر زمینه گوشی با استفاده از برنامه های جانبی

همیشه نیازی نیست که خودمان در بین عکس های مختلف دنبال یک گزینه خوب برای تصویر پس زمینه باشیم بلکه می توانیم از برنامه هایی که در این زمینه وجود دارند استفاده کنیم. برنامه های متفاوتی برای تصاویر والپیپر آیفون وجود دارد که در ادامه به معرفی چند از آنها می پردازم:

Vellum

Vellum از آن برنامه هایست که همه عاشقش می شوند و قطعا به یکی از برنامه های اصلی گوشی شما تبدیل می شود. این برنامه تصویر زمینه های بسیار باکیفیتی را در دسته بندی های مختلف در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از انها برای بک گراند گوشی خود استفاده کنید. تقریبا از هر استایل و سبکی که بخواهید در این برنامه می توانید والپیپر پیدا کنید.

Walli

اگر به دنبال یک برنامه خاص و خلاقانه می گردید قطعا walli گزینه مورد علاقه شماست. این برنامه مجموعه ای از تصاویر بسیار باکیفیت از تولیدکنندگان مختلف دنیاست که تصاویری خلاقانه و عجیبی را در دسته بندی های مختلف در اختیار قرار می دهد. در این برنامه خبری از تصاویر ساده و معمولی نیست بلکه به طیفی عظیم از تصاویر زیبایی بر می خورید که می تواند پس زمینه گوشی شما را قشنگ تر کند.

LIVE WALLPAPER FOR ME

والپیپر های زنده همیشه یکی از گزینه های بسیار جالب به عنوان تصویر زمینه گوشی به حساب می آید. مدت هاست که در اندروید برنامه های مختلفی والپیپر های زنده متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهد اما در گوشی های آیفون تعداد این برنامه آنچنان زیاد نیست ولی در بین آنها LIVE WALLPAPER FOR ME یکی از آن برنامه هایی است که می تواند کاملا شما را راضی کند. این برنامه مجموعه مختلفی از والپیپر های زنده مختلف را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید از آنها به عنوان تصویر زمینه خود استفاده کنید.

در این مطلب از زرممبر مرکز خدمات خرید ممبر واقعی و خرید فالوور فیک اینستاگرام برای افزایش مخاطبین شما در شبکه های اجتماعی به آموزش تغییر تصویر بک گراند آیفون پرداختم. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.